- Katılım
- 4 May 2010
- Mesajlar
- 3,235
1)Motoru 1-2 sene kullanicam sifir alicam hangisi secmeliyim daha dogrusu s&t sorun cikarir mi bana bu 1-2 sene icin?
Ben tercihimi S&T Kanuniden yana kullandım. Bakımlarını zamanında düzenli olarak yaptığında sorun çıkarmayacaktır. Kawasaki tabiki yabana atılacak bir model değil ama tam bir racing değil. Bu konuda S&T nin avantajı ters maşalar, çift disk fren, tam racing oturuşu, daha geniş tabanlı lastik.
2)Egzos sesi nasildir karsilastirirsak?
Hemen hemen aynı. Çift silindirli motosiklet işte. Kawasakide sıralı 2 silindir var, S&T de V şeklinde.
3)Yakit tuketimleri nasil s&t nin
3.5 5 arası
4)Yeni basliyan biri bu motora hakim olabilir mi?
İlk kullanacağın vitesli motorsa hakim olmak zor. Eğitimden sonra uygun olur
Ben tercihimi S&T Kanuniden yana kullandım. Bakımlarını zamanında düzenli olarak yaptığında sorun çıkarmayacaktır. Kawasaki tabiki yabana atılacak bir model değil ama tam bir racing değil. Bu konuda S&T nin avantajı ters maşalar, çift disk fren, tam racing oturuşu, daha geniş tabanlı lastik.
2)Egzos sesi nasildir karsilastirirsak?
Hemen hemen aynı. Çift silindirli motosiklet işte. Kawasakide sıralı 2 silindir var, S&T de V şeklinde.
3)Yakit tuketimleri nasil s&t nin
3.5 5 arası
4)Yeni basliyan biri bu motora hakim olabilir mi?
İlk kullanacağın vitesli motorsa hakim olmak zor. Eğitimden sonra uygun olur