Kawasaki Ninja 250R veya S&T Kanuni GT250R

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
1)Motoru 1-2 sene kullanicam sifir alicam hangisi secmeliyim daha dogrusu s&t sorun cikarir mi bana bu 1-2 sene icin?

Ben tercihimi S&T Kanuniden yana kullandım. Bakımlarını zamanında düzenli olarak yaptığında sorun çıkarmayacaktır. Kawasaki tabiki yabana atılacak bir model değil ama tam bir racing değil. Bu konuda S&T nin avantajı ters maşalar, çift disk fren, tam racing oturuşu, daha geniş tabanlı lastik.
2)Egzos sesi nasildir karsilastirirsak?
Hemen hemen aynı. Çift silindirli motosiklet işte. Kawasakide sıralı 2 silindir var, S&T de V şeklinde.
3)Yakit tuketimleri nasil s&t nin
3.5 5 arası
4)Yeni basliyan biri bu motora hakim olabilir mi?
İlk kullanacağın vitesli motorsa hakim olmak zor. Eğitimden sonra uygun olur
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
bunlar eziklik piskolojisi arkadaşlar kimse kimseyi kandırmasın kawasaki kingg:cat::mrgreen::mrgreen: birde gt250r a sanki saf kan racing tasarımı varmış gibi konuşulmuyo mu allhımm :pr: bunların ata markaları büyük markalar değilmiydi arkadaşlar o markalar daha hayatta yokken eski cbr 250 ler peynir ekmek gibiydi piyasada onların hepsi sonradan geliştirilmiş asıl çakma motorlar bunu kabul edin herkez bi gt250r dan bahsediyo ama kimse gt600r dan bahsetmiyo 77 bg olan 600 lük bi rr varmıdır şu dünyada:queen::queen::queen: işte st kanuni markasını zaten bu yuzden hiç tercih etmem



Eziklik psikolojisi hyosung kullananlardan yana değil emin ol..:wiinkk: hyo kullananlar zaten 250 cc sınıfında iyi bir yere sahip olan motorlarının gücünü,kapasitesinin ne olduğunu,ederini zaten çok iyi biliyorlar..söylemek istediğim hyosung u övüp kawa dan iyi bir motordur demek değil.lakin kawasaki nin de bu ninja 250 modelinin ne kadar eski bir temel üzerine üretildiği ortada..üzerindeki göstergeleri artık çinli motorlarda bile kullanmıyorlar,manetler ve gidon desen ybr den farksız..yani bu kadar özensiz ve sadece TR pazarında 250cc segmentinde bir model olsun diye banttan çıkan bir alet olduğunu söylüyorum..
Marka fanatikliği asla yapmadım,yapmamda..ama hyo ve nınja kullanıp ıkısınınde ne olduğunu çok iyi bilen biriyim..Kawasaki nin parça ve işçilik kalitesine lafım zaten yok..:) ama onun dışında bir numarası da yok..hele ki arasındaki fiyat farkını düşünürsen..asla yok..
Bu arada o dediğin o eski zzr250 ler keşke hala piyasada olsa..
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
65
Otopsici senin bir ara mondial 250 cc motor yazıların vardı, hayrola?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Kawasaki tabi ki daha iyi makinadır da (biraz daha iyi çok değil), o fiyat farkona değer mi ona bakmak lazım.

Bence ikisi arasındaki en önemli seçim kriteri oturuş pozisyonu olmalı. İkisine de oturup denersen kararı anında verebilirsin. Performansları aynı sayılır zaten.
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
222
ben gt250r kullanıyorum 2011 kasa yeni aldım ve bu konunun seviyeside iyice düşmüş hyo kullananlar ezikmiş aradaki 3 milyar farka bakın ve herşeyden önce iki motoruda kullanmış biri olarak değil 3 milyar 300tl farka bile değmez ki st kanuni olarak bahsedilen hyosunggayet kaliteli bir racing ayrıca bu iki motosiklet kıyaslanmaz bile biri arada kalmış ne olduğu belirsiz racing mi yoksa touring belli olmayan ninja diğeri tamamiyle ne için yapıldı belli olan bir gtr
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Otopsici senin bir ara mondial 250 cc motor yazıların vardı, hayrola?

valla kardeş bu aralar aklımda v-strom dl650 var eğer olmazsa bmw f650 gs i de ciddi ciddi düşünüyorum
bu arade destroyu benim bi arkadaş almakta çok ısrar ettiği için o alsın diye vazgeçtim şu an şehir içi için küçük cc bakıyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:30 ----------

ben gt250r kullanıyorum 2011 kasa yeni aldım ve bu konunun seviyeside iyice düşmüş hyo kullananlar ezikmiş aradaki 3 milyar farka bakın ve herşeyden önce iki motoruda kullanmış biri olarak değil 3 milyar 300tl farka bile değmez ki st kanuni olarak bahsedilen hyosunggayet kaliteli bir racing ayrıca bu iki motosiklet kıyaslanmaz bile biri arada kalmış ne olduğu belirsiz racing mi yoksa touring belli olmayan ninja diğeri tamamiyle ne için yapıldı belli olan bir gtr

sen sus bakim daha yeni aldın motoru :p
kalite konusunda kawasaki iyidir diyenlere çok kızıyorum üstelik bunları söyleyen arkadaşların çoğu hayatında kawasaki bir motoru you tube dışında görmemiş insanlardır
ulem hayatında kawasaki görmemişsin nerden biliyon:pr:
bu arada ben markayı kötülemem arkadaş ama dilim yandı kawasakiden allah kullanıcısına ağrıza göstermesin valla çok masraflı çoook:farao:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
arkadaşlar en azından kendi adıma bir düzeltme yapmak isterim,

hyosung kullanan arkadaşları hor görmek gibi bir düşüncem asla olmadı, olmazda.

hyosung kullanmadım ama bir çok kere farklı modelerini inceleme şansım oldu ve genelde ikinci el alınan modellerdi bunlar. genel olarak yıpranmış modellerdi ve kötü bakılan gt250'lerle ilgili bir çok sıkıntı çeken bir çok arkadaşın yazılarını okuyan birisi olarak bu yönde yorum yaptım. (özellikle gaz kesme ve rolanti problemi)

genel olarak farkettiğim bir diğer ayrıntı ise hyosung'un 650'liklerindeki kalite 250'lik kardeşlerine göre daha yuksek. bilmiyorum belki bana oyle denk gelmiş olabilir kullanıcı farkı yuzunden.

gt250r ile ninja250r arasındaki fiyat farkı yuksek evet, ama motorlar arasında farklarda var. kaliteden ziyade ninja'nın 6 vites ve su soğutmalı olmasından dolayı bir nebze fiyat farkı olabilir, ek olarak birde markayı koyunca fiyat ister istemez yukseliyor. yanlış anlaşılmasın. aynı kalitede iki kot alıyorsunuz birinin markası diesel diğeri mavi.. doğal olarak diesel daha pahalı.

sonuçta herkesin kendi tercihi. bu markalar arasındaki kalite farkı uçurumlar kadar değil ama maalesef ülkemizdeki fiyat farkı haddinden fazla.. geriside biraz şans birazda zevk meselesi.
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
2 sene kawa kulandım inanılmaz memnundum. iyiki hyo almamışım 2. sınıf insan muamelesi görürmüşüm :pP bi kaç yazıyı o kudumda amma saçmalanmış... Bu işin denklemi gayet basittir. Kısa vadede başlangıç motoru olarak kullanacaksan hyo alırsın, Uzun vadede kullanıcaksan kawa alırsın. Bununda nedeni kısa vadede zarar etmemek. Bu kadar basit. Neyin tartışmasını yapıyosunuzki :p Sanki markalar cebinize paramı koyuyo anlamadım :p Kawanın hyo ya göre kalitesi tartışılamaz bile. Ama pahalı ve masraflı bi marka. Dedğim gibi 2 sene kullandım bir kere dahi problem yaşamadım. Haa renk konusuna gelince yeşil kavanın rengidir ama siyah her zaman asilliktir. Ve siyahları ikinci elde daha çabuk satılıyor.
 
Katılım
19 Tem 2006
Mesajlar
48
hyo al...

walla kawa'ya 11.000 vereceğine hyo al..... gayet güzel motordur... 1-2 sene sorun çıkarmaz ( tabii sen kastırmazsan aleti ).. 2.200 TL kadar paran cebinde kalır... ikinci elde de ucuz olan çabuk satılır :)..... ileride canın 600'lük almak isteyecektir...sana 2200 tl artı para kalır....


amma motosiklet kullanmaya devam edeceksen ve
race tarzıyla devam etmek istiyorum dersen Hyo daha doğru olur... ama sport turing yada enduro tarzında devam ederim dersen kawa daha mantıklı olur....
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaşlar en azından kendi adıma bir düzeltme yapmak isterim,

hyosung kullanan arkadaşları hor görmek gibi bir düşüncem asla olmadı, olmazda.

hyosung kullanmadım ama bir çok kere farklı modelerini inceleme şansım oldu ve genelde ikinci el alınan modellerdi bunlar. genel olarak yıpranmış modellerdi ve kötü bakılan gt250'lerle ilgili bir çok sıkıntı çeken bir çok arkadaşın yazılarını okuyan birisi olarak bu yönde yorum yaptım. (özellikle gaz kesme ve rolanti problemi)

genel olarak farkettiğim bir diğer ayrıntı ise hyosung'un 650'liklerindeki kalite 250'lik kardeşlerine göre daha yuksek. bilmiyorum belki bana oyle denk gelmiş olabilir kullanıcı farkı yuzunden.

gt250r ile ninja250r arasındaki fiyat farkı yuksek evet, ama motorlar arasında farklarda var. kaliteden ziyade ninja'nın 6 vites ve su soğutmalı olmasından dolayı bir nebze fiyat farkı olabilir, ek olarak birde markayı koyunca fiyat ister istemez yukseliyor. yanlış anlaşılmasın. aynı kalitede iki kot alıyorsunuz birinin markası diesel diğeri mavi.. doğal olarak diesel daha pahalı.

sonuçta herkesin kendi tercihi. bu markalar arasındaki kalite farkı uçurumlar kadar değil ama maalesef ülkemizdeki fiyat farkı haddinden fazla.. geriside biraz şans birazda zevk meselesi.

hay ağzın bal yesin :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst