Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175

motor bugun satıldı felon artı sag grenajda boya vardı

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------

@nevzat
Toprak da yılan gibi duruyor :))
@felon
Benim motor ılanda adanada hocam

toprakla kapışması başka zevkli cihan ama adam harbi kullanıyor bende ki extralar olmasa beni duman ederdi :) o yüzden ninjamı seviom
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kawasaki-ninja-250-r-154772373/detay
sahibi burdamıdır acaba bilmiyorum ama km si işe oynanmıştır bilginize.
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
5
gençler 1-2 sorum olacak 2012 Ninja 250 kullanıcısıyım. bu model internette karbüratöe gözteriyor usata enjeksiyon dedi ??
artı bu model için egzos filtre ve jetkit gibi araştırma yapan oldumu? malum ebay parça kaynıyor ama ya tutarsa hesabı olmasın...
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kawasaki-ninja-250-siyah-156997513/detay
ilan değişmiş km si ile oynanmıştır bilginize.!
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
5
tşk. ederim. ben yeşil aldım bir tane 2012 idealtepeden.
ama yinede fuel injection, K&N filtre ve eksoz araştırmalarım devam ediyor. tavsiyesi olan varsa iyi olur. acelem yok.
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Merhaba arkadaşlar ninjam'ı satıyorum 2012 model 11.600 km'de kazası,boyası ve devrilmesi yoktur.Bütün parçalar orjinaldır modifiye yoktur,renk yeşildir.Şuan kapalı otoparkta brandalı şekilde muhafaza edilmektedir.Binmediğimden dolayı satıyorum,motoru borç para verdiğim birinden param karşılığı aldım.Cbr250R ve İnazuma ile takas yapılır..İlgilenen arkadaşlar özelden mesaj atsın.Motosiklet D.bakır'dadır,saygılar..
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
Türkiye'de satılanlar enjeksiyonludur.
K&N ile performans artışı olmaz, üzerindeki sünger filtreyi temizleyip kullanmanı öneririm.
 
Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
123
istanbulda 2011 üstü kazasız siyah veya yeşil ninja arıyorum satmayı düşünen olursa özelden yazsın
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
15
Ninja 250 R türkiye yollarında kaç km geçtikten sonra sıkıntılar yaratmaya başlayabilir
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
44
Arkadaşlar merhaba, önümüzdeki bir iki hafta içerisinde bir ninja sahibi olmayı düşünüyorum. Aşağıdaki motor hakkında düşünceleriniz nelerdir ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-orjinal-temiz-bakimli-ninja-250-r-2008-160210547/detay

Arka selenin altında bir iki ufak çizik var fotoğraflarda da gözüküyor. Bunu pek dert etmedim scooter'ımı saymazsak benim ilk motorum olacak.

Cevaplarınızı bekliyorum :cat:
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
15
Arkadaşlar merhaba, önümüzdeki bir iki hafta içerisinde bir ninja sahibi olmayı düşünüyorum. Aşağıdaki motor hakkında düşünceleriniz nelerdir ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-orjinal-temiz-bakimli-ninja-250-r-2008-160210547/detay

Arka selenin altında bir iki ufak çizik var fotoğraflarda da gözüküyor. Bunu pek dert etmedim scooter'ımı saymazsak benim ilk motorum olacak.

Cevaplarınızı bekliyorum :cat:

merhabalar.

dostum bende motosiklet almayı düşünüyorum lakin

dolar, ötv ve kdv ye bindirme yapınca 5 milyarlık motoru 8 mılyara satıyorlar

aciliyetin yoksa alma derim sana normalde o ilandaki motorun hakkı taş patlasın 7 milyardır

ha dersen '' gardaaşım para bende ganimet gibi'' 1 milyar daha koy 2011 model al daha düzgün temiz bir şey al

benım fikrim bu yönde
 

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
ninjamı satacağım sanırım 1 ay içinde duruma göre bakalım , niyet mt-07 :)
O23YB5.jpg
 
Katılım
19 Şub 2014
Mesajlar
24
Selamun Aleyküm arkadaşlar ninja almak istiyorum ama üretim durdu sizce parça sıkıntısı yaşarmıyım?
 

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
Yasal olarak bildiğim kadarı ile marka,taşıtların üretimi durduktan 15 sene sonraya kadar parça tedarik edebilme zorunluluğuna sahipdir.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
1
Ninja 250 R Arka Amortisör

Arkadaşlar merhaba,

motorumun arka amortisörü patlak ikici el amortisör arıyorum yardımcı olabilir misiniz?
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst