Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
106
ARKADAŞLAR BUNLARDA BENDE TÜM Z250CİLERE GELSİN:pl::pl:
[video=facebook;10200102532994081]https://www.facebook.com/photo.php?v=10200102532994081&set=vb.1472825264&type=3&theater[/video][video=facebook;10200125836256648]https://www.facebook.com/photo.php?v=10200125836256648&set=vb.1472825264&type=3&theater[/video]
1396048_10200717856296779_695555439_n.jpg
1375729_10200646269627157_842857123_n.jpg
1381273_10200658395250290_1474368333_n.jpg
1380164_10200717837496309_482527609_n.jpg
1209285_10200621863457018_1937586585_n.jpg
1231651_10200621862977006_1600815805_n.jpg
545965_10200621863137010_193737805_n.jpg
164431_10200245353884514_1710188022_n.jpg
1383306_10200831110408061_749270954_n.jpg
 
Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
4
Öncelikle merhaba herkese adım volkan. Uzun zamandır da takip ediyorum forumu Velhasıl dün gittim bursa kocamanlar motora ninja 250r almak için fakat ellerinde kalmamış gelmesi de çok uzun surebilirmis bende ninja 300 sipariş ettim kısmetse bu ayın sonunda elimde olucak.nolur kimse yok onun yerine şöyle 600 lük var yok 1000lik var o para ona verilirmi demesin. İyi forumlar
Malum 300 ün topigi yok kullanan da yok.bende arada biryerde buralarda takilicam :)
 
Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
4
Topigi var biliyorum ama topikte kimse olmadigindan öyle dedim. Elimden geldiğince aktaririm tecrübelerimi ilerleyen zamanlarda :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
beyler bu monster stickerlarini neden yapistiriyor ninjacilar? cok dikkatimi cekiyor. bir esprisi var da ben mi kacirdim acaba???
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Öncelikle merhaba herkese adım volkan. Uzun zamandır da takip ediyorum forumu Velhasıl dün gittim bursa kocamanlar motora ninja 250r almak için fakat ellerinde kalmamış gelmesi de çok uzun surebilirmis bende ninja 300 sipariş ettim kısmetse bu ayın sonunda elimde olucak.nolur kimse yok onun yerine şöyle 600 lük var yok 1000lik var o para ona verilirmi demesin. İyi forumlar
Malum 300 ün topigi yok kullanan da yok.bende arada biryerde buralarda takilicam :)
simdideb hayirli ugurlu olsun tecrubelerini aktar zaten stocklardaki bitince 250 cc ler yerlerini 300 cc ye birakir insallah ötv indirimi 300 cc ye cikar yoksa isimiz zor

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------

https://www.facebook.com/events/193456120839781/
antalya civarindaki tum motosikletseverler gezimize davetlidir geziye katilmak isteyen arkadaslar linkin bulundugu facebook grubundan bulusma noktalarinin ve saatlerinin kararlastirilmasi icin bizimle iletisim kurabilirler

250cc MOTOSIKLET KULLANICILARI GRUBU


Kazasiz belasiz gezimiz sona erdi katilan tum arkadaslara sonsuz tesekkurler herseyi ile mukemmeldi
aqxp.jpg

8yoq.jpg
g3sy.jpg

8cy0.jpg
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
zincir yağı olarak ne kullanıyorsunuz arkadaşlar ? bugün 5000 bakımından aldım motorumu her 500 km.'de bir yağlamamı söyledi Burak usta. Kullandığınız yağları yazarsanız sevinirim. Birde sinyalleri gömme sinyale çevirmeyi düşünüyorum forumda uygulayan var mı ?
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
49
ben motomaxın sitesinden 1 kaç ürün alırken bir tane zincir yağı aldım ama pişman oldum tavsiye etmiyorum.PETROCHEM marka aşırı yağ sıçratıyor yağladıkdan 4 gün sonra bir sıçrattı ( görmemişler gibi sıkmadım ) siz düşünün yani :D Şimdi WÜRTH deniyecem çok memnun kalanlar var sitede okuduğum kadarıyla sende deneyebilirsin istersen..
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
Petrochem çok kötü, hertarafa sıçratıyor, yamahanın zincir yağını kullanıyorum
 

NoM

Katılım
23 Eyl 2013
Mesajlar
22
Selam arkadaşlar benim 2012 model siyah ninja 250r motoruma takmak istediğim bazı şeyler var. Fakat bunları nereden alabilirim en ufak fikrim yok.Ben İstanbul anadolu yakasında maltepede oturuyorum.Sizden ricam, bu malzemeleri bulabileceğim en yakın yer neresidir?
Öncelikle motoruma akrapovic egzoz istiyorum.Ayrıca jantlarını değiştirip koyu altın sarısı jant ve aynı renkte lastik şeridi istiyorum.Ayrıca gidon pad ve hoş durabilecek ufak stickerlar istiyorum.Son olarakta bu biraz zor olabilir ama plakalığı çıkarıp,plakayı arkçı koltuğunun altına değilde daha görünecek şekilde bi sistemle takabilecek usta arıyorum.
Motoruma yapmak istediğim şeyler bunlar,fakat nereden ve nasıl başlayacağımı bilemedim öncelikle buradan bir fikir alayım dedim.Şimdiden teşekkürler..
 

NoM

Katılım
23 Eyl 2013
Mesajlar
22
Selam arkadaşlar benim 2012 model siyah ninja 250r motoruma takmak istediğim bazı şeyler var. Fakat bunları nereden alabilirim en ufak fikrim yok.Ben İstanbul anadolu yakasında maltepede oturuyorum.Sizden ricam, bu malzemeleri bulabileceğim en yakın yer neresidir?
Öncelikle motoruma akrapovic egzoz istiyorum.Ayrıca jantlarını değiştirip koyu altın sarısı jant ve aynı renkte lastik şeridi istiyorum.Ayrıca gidon pad ve hoş durabilecek ufak stickerlar istiyorum.Son olarakta bu biraz zor olabilir ama plakalığı çıkarıp,plakayı arkçı koltuğunun altına değilde daha görünecek şekilde bi sistemle takabilecek usta arıyorum.
Motoruma yapmak istediğim şeyler bunlar,fakat nereden ve nasıl başlayacağımı bilemedim öncelikle buradan bir fikir alayım dedim.Şimdiden teşekkürler..

Akrapovic egzozu videolardan dinledim 250r motosiklet için çok abartı geldi.Tiger taktırmaya karar verdim ona göre yardım ederseniz sevinirim.
 

NoM

Katılım
23 Eyl 2013
Mesajlar
22
Arkadaşlar bugun kaygan zeminde çok yavaş dönerken(5 km hız anca vardır) yatırdım yan grenajında derin olmayan inceden çizikler oluştu.Acaba bunu düzeltme imkanım varmı??Acil yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Burası amma cansızmış gelecek sezona kesin gözüyle birinizi Ninja'sından ayırmak istiyorum arkadaşlar :)
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
honda nedir ya fakir motoru resmen,eline 2 kuruş para geçen 600 f alıyor,ondan sonra vay efendim honda en iyisi,en güzeli.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Akrapovic egzozu videolardan dinledim 250r motosiklet için çok abartı geldi.Tiger taktırmaya karar verdim ona göre yardım ederseniz sevinirim.

slm arkadasim kendi motorumda tiger var kesinlikle akrep le kiyaslanamaz ve grubumuzdan bir arkadas akrapovic eksozunu satiyor ilgilenen herkese duyrulur
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
85
Selamın aleyküm, şu ilana bakarmısıınız nasıl sizce? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-akrapovic-ve-koruma-takozlu-tertemiz-aciklamayi-oku-143755609/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst