Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Can,

Motor satılır alınır problem etme kardeşim.. İnsallah daha iyilerine binersin.. Ama önce sağlık, sonra okul unutma :)

Bende de bir Z750R veya Z800 merakı başladı sorma gitsin :)


Doğru diyorsun abi. Önce sağlık. Motosikleti kafama takmıyorum ama alan kişi çok iyi biriymiş babamın dediğine göre babam biraz pimpiriklidir kolay kolay ısınmaz öyle kimseye. :) Hayrını görsün, Allah kaza bela göstermesin, nazara gelmesin :)

Abi sende bir dur yaa :) Daha yeni aldın tokuru :) Bu işin sonu yok abi tokur sana bakar, boşver aldatma sen tokur'u :)
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
11
Arkadaşlar arka plakalık iptali yapmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim kendimiz çıkartabilir miyiz ? Plakayı nereye koysam iyi olur ? Birde kendi egzozunu modifiye yapıyorlarmış bilginiz var mı acaba bunun maliyeti ne olur yada kendimizde yapabilir miyiz ? Alttaki videoda nasıl modifiye yapılacağını resimlerle göstermiş siz ne diyorsunuz ?

 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Plakalık iptalini yapan arkadaşlar vardı önceki sayfalarda ama çamurluğu iptal edersen çamur fırlatıyor, zincir korumalı çamurluk da yaptırırsan güzel olur.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
s.a arkadaşlar..müsadenizle artık bende aranıza katılmak isterim.... malum er 6 forumu baya durgun 1 ay önce yazdığım mesaja yeni cewap gelmiş.... sizlerin tecrübelerinden faydalanmak isterim. sezonu açar açmaz birlikte yol yapmak dileğiyle..

SAYGILAR....
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
@dreamkiller


Abi bildiğin üzere benim ybr'yi satmıştım. Babamla Cbf150 bakınıyorduk ama pek içimize sinmedi. Bizde bildiğimiz yoldan şaşmadık 2012 güzel bir tane mavi kuş yakaladık yine nasip kısmet anlaştık kaporayı bıraktık P.tesi noter satışını halledicez inşallah. :)
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Yaff motosikletsiz geçen günlerimi yaşanmamış sayıyorum, tekeri döndürmedim mi hüsran içinde oluyorum. Bağzen yağmurlu havada sadece çalıştırıp hayal kurup kontağı kapatıyorum. Sıkıldığımda Şileye gazladığım günleri hayal edip yeni sezonun hayaliyle derin bir iç çekiyorum. Bağzen rüyalarımda makinanın üstünde gazladığımı görüyorum. Bir tek ben mi böyle hissediyorum sizler de aynımısınız dostlar ???
<3 K <3 A <3 W <3 A <3 S <3 A <3 K <3 İ <3 N <3 İ <3 N <3 J <3 A <3

http://www.sahibinden.com/104208251
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
117
ARKADAŞLAR LASTİKLERLE, KORUMA TAKOZLARI SATILMIŞTIR..
İLGİLENENLERE TEŞEKKÜR EDERİM..
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Yaff motosikletsiz geçen günlerimi yaşanmamış sayıyorum, tekeri döndürmedim mi hüsran içinde oluyorum. Bağzen yağmurlu havada sadece çalıştırıp hayal kurup kontağı kapatıyorum. Sıkıldığımda Şileye gazladığım günleri hayal edip yeni sezonun hayaliyle derin bir iç çekiyorum. Bağzen rüyalarımda makinanın üstünde gazladığımı görüyorum. Bir tek ben mi böyle hissediyorum sizler de aynımısınız dostlar ???
<3 K <3 A <3 W <3 A <3 S <3 A <3 K <3 İ <3 N <3 İ <3 N <3 J <3 A <3

http://www.sahibinden.com/104208251
aynen öleyim yalnız değilsin :)
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
14
Arkadaşlar merhaba bende aranıza yeni katıldım. Siyah bir 2012 aldım. Lastik konusunda size soracaklarım var.
Forumda daha önceden okudugum kadarıyla michelin ve arakaya 140'lık oneriyorsunuz. michelin markanın hangi serisi tercih edilmeli ve 150 lik deneyen varmı acaba?
Bu arada şimdiy kadar yazdıklarınız için artık burda olan olmayan hepinize tesekkurler bildiginiz kitap gibi okuyorum 3 aydır ve ninja almaya karar verdim seçeneklerim arasından.
Bulusma gunleri olur ise gorusmek uzere. Ben yagıslı havalar dısında kısın da motora biniyorum. Bulusan arkadaşlar varsa haber verirlerse sevinirim.
Rumelihisarında oturuyorum.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Dostum hosgeldin.. Öncelikle tekerin düz bassın allah kaza bela vermesin.. Bulusma günlerine pek sadık bir ekip değiliz, genelde Rio murat la bulusup gazlarız ama şöyle güzel bir organizasyon olursa da hayır demeyiz..

Can, o kadar söylendin motorum satıldı diye bak gene aldın :) ben dememişmiydim kardeşim motor gider motor gelir, sonra öyle bir an gelirki hiç gitmeyecek motor gelir :)

Murat, sana sün rüyanı yasattım olm :)

İbo lastik takoz derken elinde motora dair hiçbirşey kalmadı.. Ne zaman yeni bebek?
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Dostum hosgeldin.. Öncelikle tekerin düz bassın allah kaza bela vermesin.. Bulusma günlerine pek sadık bir ekip değiliz, genelde Rio murat la bulusup gazlarız ama şöyle güzel bir organizasyon olursa da hayır demeyiz..

Can, o kadar söylendin motorum satıldı diye bak gene aldın :) ben dememişmiydim kardeşim motor gider motor gelir, sonra öyle bir an gelirki hiç gitmeyecek motor gelir :)

Murat, sana sün rüyanı yasattım olm :)



İbo lastik takoz derken elinde motora dair hiçbirşey kalmadı.. Ne zaman yeni bebek?

Sağol abi, kavuştuk yine :)
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
117
Kürşat biladerim iyisindir umarım :) bi manetlerim kaldı onlarıda verirsem bişey kalmayacak ninjaya dair.. yeni bebek konusunda da tırsıyorum ne yalan söylim. kazadan sonra iki diz kapağım da kemik ödemi, belimde, omzumda, iki dirseğimde kalıcı dövmelerim oldu :) tamam çok şükür sapasağlamım yürüyebiliyorum ama biraz daha toparlanmam lazım psikolojik olarak. beklemedeyim :(
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
11
Plakalık iptalini yapan arkadaşlar vardı önceki sayfalarda ama çamurluğu iptal edersen çamur fırlatıyor, zincir korumalı çamurluk da yaptırırsan güzel olur.

Zincir korumalı çamurluk nasıl oluyor acaba sizde öyle mi yaptırdınız ? Şu egzoz açtırma konusuna ne diyorsunuz :)
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Zincir korumalı çamurluk nasıl oluyor acaba sizde öyle mi yaptırdınız ? Şu egzoz açtırma konusuna ne diyorsunuz :)

Eski sayfalarda vardı, kimin yaptırdığını hatırlamıyorum. Ben orjinal haliyle kullanıyorum henüz modifiye işine geçemedim :) Egzozdan yüksek devirlerde gayet güzel ses çıkıyor bu haliyle bırak derim ben. http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/1727-kawasaki-ninja-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-268.html#post2703551 Linke tıklayarak bakabilirsin.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst