Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
31
slm arkadaşlar 2013 modelini bekliyorum bu motorun. diğer 250 cc leri de araştırdım. bu motorla ilgili sorularımı cevaplarsanız sevinirim.
1- ne kadar yakıyo
2- bazı motorlarda artçı koltuğu göremedim. takılıp çıkartılabiliyormu yoksa korumalık mı takılıyor üzerine? artçının rahatı nasıl?
3- titreşim varmı
4- rahatlığı ve kullanımı nasıl (ilk motorum olacak)
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Emre sorduğun tum soruların cevabı daha once deflarca verildi ama madem üşeniyorsun bi kez daha cevaplayalım. ş.içi 330km ş.arası 450 km gidersin ortalama.koltuk göremediğin motorlar mono kapaklıdır.mono kapakta nedir diycen arka koltuğu iptal edip yerine aerodinamic katacagın o parcadır. tak çıkar bir aparattır.Titreşim elbet vardır. Senin kastettiğin tam olarak nasıl ve neredeki titreşimden bahsediyorsun? kullanımı rahatsız edecek bir titreşimden bahsediyorsan kesinlikle öyle birşey yoktur. Artçı için çok konforlu değildir.ama vasat ta değildir. kullanımı çok rahattır.virajlarda esnektir.Lakin sıfır alcaksan masrafın çok olacak.peş peşe bakımları var ilk 5000 içinde. ayrıca üzerindeki lastik iş yapmaz yeni bir çift lastik alp yola cıkmalısın. Madem ilk motorun 2.el almanı tavsiye ederim.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
İkinci elde güzel ninjalar var Emre.. 2013 model 250 mi 300 mü alacaksın? 300 ü henüz kimse test etmedi burada ama 250 ile ilgili herşey bulunmakta forumda. Şimdiden hayırlı olsun..
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
@emre dreamkillerin söyledikleri mantıklı, ikinci el almak istemiyorsan 250ler hala satışta var.
Geçen gün bayiyle konuştum bu 300lüklere epey bir ilgi varmış.
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
Emre sorduğun tum soruların cevabı daha once deflarca verildi ama madem üşeniyorsun bi kez daha cevaplayalım. ş.içi 330km ş.arası 450 km gidersin ortalama.koltuk göremediğin motorlar mono kapaklıdır.mono kapakta nedir diycen arka koltuğu iptal edip yerine aerodinamic katacagın o parcadır. tak çıkar bir aparattır.Titreşim elbet vardır. Senin kastettiğin tam olarak nasıl ve neredeki titreşimden bahsediyorsun? kullanımı rahatsız edecek bir titreşimden bahsediyorsan kesinlikle öyle birşey yoktur. Artçı için çok konforlu değildir.ama vasat ta değildir. kullanımı çok rahattır.virajlarda esnektir.Lakin sıfır alcaksan masrafın çok olacak.peş peşe bakımları var ilk 5000 içinde. ayrıca üzerindeki lastik iş yapmaz yeni bir çift lastik alp yola cıkmalısın. Madem ilk motorun 2.el almanı tavsiye ederim.

Daha az titreşimli motor zor bulunur.
 
Katılım
17 Kas 2012
Mesajlar
85
Selam arkadaşlar forumda yeniyim. 4 yıldır motor kullanıyorum 3 yıl önce bende ninja250r almıştım ama geçen yıl sattım ve R6 aldım şimdide R6 ıma kardeş olarak Zx-6r (2013) aldım. paylaşımlarınızın bir kısmını okudum. gerçekten çok deneyimli arkadaşlar var aranızda. bende güvenli sürüş eğitimlerimi aldım ve yıllardır motor üstündeyim. aranızda olmak, sizlerin bilgilerinden yararlanmak ve deneyimlerimi paylaşmak isterim...
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Selam arkadaşlar forumda yeniyim. 4 yıldır motor kullanıyorum 3 yıl önce bende ninja250r almıştım ama geçen yıl sattım ve R6 aldım şimdide R6 ıma kardeş olarak Zx-6r (2013) aldım. paylaşımlarınızın bir kısmını okudum. gerçekten çok deneyimli arkadaşlar var aranızda. bende güvenli sürüş eğitimlerimi aldım ve yıllardır motor üstündeyim. aranızda olmak, sizlerin bilgilerinden yararlanmak ve deneyimlerimi paylaşmak isterim...

Hoşgeldin :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Sel0 hosgeldin kardeş..

2007 R6 - 2013 ZX6-R vuuuu :) yeniden SS e dönersem bineceğim motor kesinlikle 2013 ZX636 R olacak.. Seninki 636 mı yoksa zx6 r mı? Eğer 636 ise sormak istediğim bazı şeyler var. Çekiş kontrol sistemi ile ilgili ve bazı yazılımlar ile ilgili.. Görüşmek üzere tekrar hoşgeldin..
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Sel0 hoşgeldin 2 gün önce yazdım hoşgeldin diye göndere tıklamamamışım ya neyse, 2013 636ya ben de hasta oldum param olsa alırım
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
arkadaslar bende ninja250r kullanıcısıyım. suan motorum 850km de. fakat motora cabk ısındım ve büyütmeyi düsünüyorum. motor tamamen orjinal rodaji da itina ile yaptim. inş satariz ne diyelim..

ayrica sormak istedim bu ejlover adli kullanıcıya yani uğur baç arkadaşımıza nasıl ulasabilirim??
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
arkadaslar bende ninja250r kullanıcısıyım. suan motorum 850km de. fakat motora cabk ısındım ve büyütmeyi düsünüyorum. motor tamamen orjinal rodaji da itina ile yaptim. inş satariz ne diyelim..

ayrica sormak istedim bu ejlover adli kullanıcıya yani uğur baç arkadaşımıza nasıl ulasabilirim??

Aramıza hoşgeldin henüz 850 km devirmişsin Nede çabuk ısındın ve büyütmeyi düşünmeye başladın bile :) uğur abiye şuanda ulaşman zor gibi İşinden dolayı bir müddet formlardan uzak kalıcak diye biliyorum Kolay gelsin tekerin düz bassın :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Selam dostum.. Uğur Tez yazıyor bir süre ulaşmak zor.. Ama yardımcı olabileceğimiz bir konu varsa burda da paylaşabilirsin dostum.. Ayrıca 850 km de motora ısındım R1 almak istiyorum dersen Uğur tekme tokat dalar onuda baştan söylim :)
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
valla öyle oldu hemen ısındık :D bmm uhur abiye sormak istedigim suydu.. eski motoruna bir cok güzel parca bulmuş. bende ondan bu konuda yrdm isticektim. mesela plakalık iptali , egzos , led lambalar , bbikers parça malzemeler fln fln.. bnm motorum siyah oldugu için kırmızı aksesuar lar takmayı düşünüyorum tıpkı ugur abinin ninjasi gibi.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
valla öyle oldu hemen ısındık :D bmm uhur abiye sormak istedigim suydu.. eski motoruna bir cok güzel parca bulmuş. bende ondan bu konuda yrdm isticektim. mesela plakalık iptali , egzos , led lambalar , bbikers parça malzemeler fln fln.. bnm motorum siyah oldugu için kırmızı aksesuar lar takmayı düşünüyorum tıpkı ugur abinin ninjasi gibi.

eger motorunu değiştireceksen hiç boşuna yapma bu işleri.. ha yok daha uzun zaman binerim diyorsan da e-bay sana en iyi yol gösterici olacaktır. Lakin malzeme siparişlerini 100 doları geçmeyecek partiler halinde var, ve siparişler arasında zaman farkları olsun.. Bu forumda bununla ilgili herşeyi paylaştık önceki sayfalarda bir bak bakalım nasıl oluyormuş bu işler :) saygılar..
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
ebayı ziyaret ettim ama herşey ingilizce o yüzden bişey anlamıyorum. ve 2012 modele uygunmu degılmı , türkiyeye kargo varmı fln kafam karısıyor. benim en çok dertlendiğim konu egzos konusu. en iyi markaları arastırdım fiyatlar 1.500 tl ye kadar uzuyor fakat ses konusu olarak hiçbirini canlı dinliyemedım o yüzden karar veremiyorum yaaa.
 
Katılım
17 Kas 2012
Mesajlar
85
Sel0 hosgeldin kardeş..

2007 R6 - 2013 ZX6-R vuuuu :) yeniden SS e dönersem bineceğim motor kesinlikle 2013 ZX636 R olacak.. Seninki 636 mı yoksa zx6 r mı? Eğer 636 ise sormak istediğim bazı şeyler var. Çekiş kontrol sistemi ile ilgili ve bazı yazılımlar ile ilgili.. Görüşmek üzere tekrar hoşgeldin..
Hoşbulduk. evet 636 elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım sorularını.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
ebayı ziyaret ettim ama herşey ingilizce o yüzden bişey anlamıyorum. ve 2012 modele uygunmu degılmı , türkiyeye kargo varmı fln kafam karısıyor. benim en çok dertlendiğim konu egzos konusu. en iyi markaları arastırdım fiyatlar 1.500 tl ye kadar uzuyor fakat ses konusu olarak hiçbirini canlı dinliyemedım o yüzden karar veremiyorum yaaa.

Bence en iyi tercih yoshimura.
Hem gorsel olarak hem de ses olarak.
Yoshimura akrapovic ve two bro'lu ninjalar gordum canli olarak.
Benim tercihim yoshimura olurdu.
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
8
selam arkadaşlar,
lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum tavsiyeniz varmı hatta ebatlarını değiştirsem sıkıntı olur mu ?
teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst