- Katılım
- 15 Eki 2012
- Mesajlar
- 31
slm arkadaşlar 2013 modelini bekliyorum bu motorun. diğer 250 cc leri de araştırdım. bu motorla ilgili sorularımı cevaplarsanız sevinirim.
1- ne kadar yakıyo
2- bazı motorlarda artçı koltuğu göremedim. takılıp çıkartılabiliyormu yoksa korumalık mı takılıyor üzerine? artçının rahatı nasıl?
3- titreşim varmı
4- rahatlığı ve kullanımı nasıl (ilk motorum olacak)
1- ne kadar yakıyo
2- bazı motorlarda artçı koltuğu göremedim. takılıp çıkartılabiliyormu yoksa korumalık mı takılıyor üzerine? artçının rahatı nasıl?
3- titreşim varmı
4- rahatlığı ve kullanımı nasıl (ilk motorum olacak)