Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
bizde replika yok aga:)) ruhsata gerek yok

tutturamazsan çöldeki bedeviyi kurtarmış olursun,:)
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
en güzeli sapan. Alacan taşı yerden ayının alnının çatısına indirecen. Seriye aldınmı dakikada atış hızı yol=hız/zaman formülüne göre bilek hareketi ve yerden taşı alma hızınla doğru orantılı... :))
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en güzeli sapan. Alacan taşı yerden ayının alnının çatısına indirecen. Seriye aldınmı dakikada atış hızı yol=hız/zaman formülüne göre bilek hareketi ve yerden taşı alma hızınla doğru orantılı... :))

Sonra birde bir bakmışız ayı Murat abiyi almış götürüyor :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
en güzeli sapan. Alacan taşı yerden ayının alnının çatısına indirecen. Seriye aldınmı dakikada atış hızı yol=hız/zaman formülüne göre bilek hareketi ve yerden taşı alma hızınla doğru orantılı... :))
:cherry::cherry::cherry::cherry::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Oktay baba "bizde replika yok derken" bana mı gideriniz olm :) Bana getirtmeyin 44 lüğü memleketten dağılın uleennnn :)

Uğur şimdiye kadar avına gidip vurduğum en büyük şey domuz oldu.. Gene vurmazdım igne hayvanı ama en sevdiğim köpeğimi talan etti sakat bıraktı :(

Murat eline de çalı çırpı al ordan karga kovamalaya gidersin :) Bu ne la böyle forumda kan gövdeyi götürmüş :)
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oktay baba "bizde replika yok derken" bana mı gideriniz olm :) Bana getirtmeyin 44 lüğü memleketten dağılın uleennnn :)

Uğur şimdiye kadar avına gidip vurduğum en büyük şey domuz oldu.. Gene vurmazdım igne hayvanı ama en sevdiğim köpeğimi talan etti sakat bıraktı :(

Murat eline de çalı çırpı al ordan karga kovamalaya gidersin :) Bu ne la böyle forumda kan gövdeyi götürmüş :)

Abi çok film izliyoruz :) Hep şiddet hep şiddet :) Amerikanın oyunları bunlar :) Bizi kötü yola sürüklüyor :)
Murat abi taş sapan almış, sen desen tam tehlike, Uğur abi pusuda :) Ben desen anca sinek öldürürüm :) Gece delirtiyorlar adamı dersin ki benim oda F1 pisti. Bir geçiyorlar kulağımın yanından vıızzzzzzzzzzzzzzz diye uzayıp gidiyolar :) Akrep takılı olsa gerek :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
arkadaşlar bende nınja 250r yada 300r almayı planlıyorum yakıtı nedır sıkıntıları nedır artıları nelerdır yazarmısınız kawa hakkında hıc bı bılgım yok da ??

Kardeş izim kızanlar tüfeğe tabancaya vermişler kendilerini arada senin soru kaynamış :)

Ben cevaplıyorum şimdi sorunu.. Sıkıntı yok.. Alacaksın, rodajını düzgün yapacaksın, Uzun seneler binersin diye düşünüyorum.. Tek dezavantajın artçıyla bineceksen artçın için sıkıntı olabilir, birde lastikleri değiştirirsen iyi olur o kadar.. Sorunsuz makinadır 250R.. 300R için sana şimdiden kimse birşey diyemez ama kawanın kötü makina yapacağını sanmam...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

Abi çok film izliyoruz :) Hep şiddet hep şiddet :) Amerikanın oyunları bunlar :) Bizi kötü yola sürüklüyor :)
Murat abi taş sapan almış, sen desen tam tehlike, Uğur abi pusuda :) Ben desen anca sinek öldürürüm :) Gece delirtiyorlar adamı dersin ki benim oda F1 pisti. Bir geçiyorlar kulağımın yanından vıızzzzzzzzzzzzzzz diye uzayıp gidiyolar :) Akrep takılı olsa gerek :)

:) vay cibiliyetsizler.. Kardeş alacaksın bir sniper geçenleri teker teker indirip motorları garaja atacan :) masrafsız misss gibi :) sniper ı nerden bulacağım dersen onuda sen bilecen herşeyi bilememki :p:p:p
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Kardeş izim kızanlar tüfeğe tabancaya vermişler kendilerini arada senin soru kaynamış :)

Ben cevaplıyorum şimdi sorunu.. Sıkıntı yok.. Alacaksın, rodajını düzgün yapacaksın, Uzun seneler binersin diye düşünüyorum.. Tek dezavantajın artçıyla bineceksen artçın için sıkıntı olabilir, birde lastikleri değiştirirsen iyi olur o kadar.. Sorunsuz makinadır 250R.. 300R için sana şimdiden kimse birşey diyemez ama kawanın kötü makina yapacağını sanmam...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------



:) vay cibiliyetsizler.. Kardeş alacaksın bir sniper geçenleri teker teker indirip motorları garaja atacan :) masrafsız misss gibi :) sniper ı nerden bulacağım dersen onuda sen bilecen herşeyi bilememki :p:p:p
Eeee At, Avrat, Silah kanımızda var :cherry: Kimse artık motor olayını takmıyor silaha geçtik biz de :bounce:
 
Katılım
23 Eyl 2011
Mesajlar
28
ninja 300 için başka bir başlık var mı ben aradım fakat bulamadım ?
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok hocam, aldıysanız siz açın :).
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
bende silah olaydı hadi ava gidelim diye etkinlik yaratırdım ama yaratmıyorum. birincisi silahım yok , ikincisi kürşatın diline düşüyorum sonra etkinlik böceği diye. Kürşat bey saolsun sanki elinde örgü şiş ewde nakış yapıyor:) ewde durduğu yok ben gezelim diyince adımız çıkıyor :))
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
bende silah olaydı hadi ava gidelim diye etkinlik yaratırdım ama yaratmıyorum. birincisi silahım yok , ikincisi kürşatın diline düşüyorum sonra etkinlik böceği diye. Kürşat bey saolsun sanki elinde örgü şiş ewde nakış yapıyor:) ewde durduğu yok ben gezelim diyince adımız çıkıyor :))
Kürşat abi dokumacılardanmış :) :)

Cümleten günaydın abilerim :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
:) olm haksızmıyım len benim normalde haftasonu yaptıgım kilometre en fazla 50 :) seni bir arıyorum izmittesin bir arıyorum bursa yolundasın :) otur iki dakka oturduğun yerde..

Can dokumacı falan değilde ona daha çok giydirmeci diyelim biz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst