- Katılım
- 15 May 2010
- Mesajlar
- 2,118
bugün istanbul park ve şile'ye gidip geldim.
geçen hafta GG'den ısmarladığım kask kamerasını motorun konsoluna (ön camın arkasına) çift taraflı bant ile yapıştırarak bir kaç çekim yaptım. motor surekli sarsıldığı için videoda dalgalanmalar meydana geldi. pek kaliteli olmadı.
Şile'ye gidişte 102km karışık kullanımda zaman zaman 120 ve 140km hızlarda yakıt tüketimi 3.85lt
Dönüşte ise motoru daha çok zorlayarak ortalama 110 - 120km hızda ve rampalarda tam gaz açarak 89km'lik dönüş yolunda ise 3.59lt yakıt tüketti.
geçen hafta GG'den ısmarladığım kask kamerasını motorun konsoluna (ön camın arkasına) çift taraflı bant ile yapıştırarak bir kaç çekim yaptım. motor surekli sarsıldığı için videoda dalgalanmalar meydana geldi. pek kaliteli olmadı.
Şile'ye gidişte 102km karışık kullanımda zaman zaman 120 ve 140km hızlarda yakıt tüketimi 3.85lt
Dönüşte ise motoru daha çok zorlayarak ortalama 110 - 120km hızda ve rampalarda tam gaz açarak 89km'lik dönüş yolunda ise 3.59lt yakıt tüketti.



