Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bugün istanbul park ve şile'ye gidip geldim.

geçen hafta GG'den ısmarladığım kask kamerasını motorun konsoluna (ön camın arkasına) çift taraflı bant ile yapıştırarak bir kaç çekim yaptım. motor surekli sarsıldığı için videoda dalgalanmalar meydana geldi. pek kaliteli olmadı.

Şile'ye gidişte 102km karışık kullanımda zaman zaman 120 ve 140km hızlarda yakıt tüketimi 3.85lt

Dönüşte ise motoru daha çok zorlayarak ortalama 110 - 120km hızda ve rampalarda tam gaz açarak 89km'lik dönüş yolunda ise 3.59lt yakıt tüketti.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bugün istanbul park ve şile'ye gidip geldim.

geçen hafta GG'den ısmarladığım kask kamerasını motorun konsoluna (ön camın arkasına) çift taraflı bant ile yapıştırarak bir kaç çekim yaptım. motor surekli sarsıldığı için videoda dalgalanmalar meydana geldi. pek kaliteli olmadı.

Şile'ye gidişte 102km karışık kullanımda zaman zaman 120 ve 140km hızlarda yakıt tüketimi 3.85lt

Dönüşte ise motoru daha çok zorlayarak ortalama 110 - 120km hızda ve rampalarda tam gaz açarak 89km'lik dönüş yolunda ise 3.59lt yakıt tüketti.

benim scooterla aynı nerdeyse ya isyan edicem ama artık yiter ya bende 250lik istiyom:queen:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
sayın abim kamera md80 mi bende aldım gelecek?

evet md80. bir şekilde kaska monte etmek lazım. cuma akşamı evde biraz uğraştım ama bir aparat uyduramadım kaska sabitlemek için. 2 tane kaskım var ikisinede sağlam bir şekilde sabitleyemedim.

ya yere bakıyor ya çarpık duruyor uğraş dur yani :)

ayarlicaz artık bir şeyler. kaskta çekim kalitesi daha iyi olur diye umuyorum.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
birde fotoğraf ekleyeyim başlık şenlensin

image0459.jpg


bir haftalık kar kış kıyamet ve tozlu şile yollarından sonra bile hala parlıyor :)
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
Arkadaşlar bende anahtarlık şeklinde olan kameralardan aldım onu koçtaşda satılan cırt bantlar la sabitledim ve gerçekten cok sağlam oldu sizde oyle yapabirlsiniz gayet sağlıklı oluyo ama kasktaki açı konusunu ayarlayıp bi tur ata ata yaptım sizde yapabilirsiniz yardımcı olabildiysem ne mutlu







 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bunu anlattığın çok iyi oldu.. :cat: bu sabit cırtlardan alıp kaskın içine yerşleştirmeyi bir daha denemekte fayda var.

kaskın dışına yapıştırmayı pek istemiyorum..

bakalım sonuç ne olacak

bu arada kalite çokta gkötü değil. ben motorun konsoluna monte edip çekim yaptığımda görüntüde dalgalanmalar meydana gelmişti, seninki daha iyi.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
Kaskın içine veya kaskın dışına sabitlenecekse de mikrofonun rüzgarı almasını engellenebilirse mikrofon kısmına bant yapıştırarak ( forumda bir yerde okumuştum ) olabilir. Görüntü kalitesi boyutu düşürmene rağmen fena değil sen bu anahtarlık kamerayı kaça aldın ?
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
ya nasıl 3.80 litre 100 km de yakıyor ya ? benim scooterım 100 km de 5.6 lütre yiyor hemde 125 cc lik
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
benim 125'lik cbr'da 3.5lt tuketiyordu :) hızını koruyabilmesi için sürekli zorluyordum motoru.

senin motor o kadar tuketiyorsa bir terslik vardır, neredeyse 650cc çift silindir bir motor kadar yakıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
anahtarlık kamerayı 4gb kart dahil 45 tl ye aldım ses sorununada bugün kapılara çekilen süngerlerden koydum yarın deneyeceğim bakalım
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
arkadaşlar selam.

başlık uzun zamandır sessiz.

dün gece uzun uğraşlar sonucu motora elcik ısıtma, kısa xenon far takıldı ve gösterge aydınlatmaları mavi ledler ile dğeiştirildi.

kuyruk grenajı hariç motorun her tarafı söküldü, fotoğrafları akşam eve gidince burada paylaşıcam.

aydınlatma olarak 2 katı fark oldu diyebilirim.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
arkadaşlar selam.

başlık uzun zamandır sessiz.

dün gece uzun uğraşlar sonucu motora elcik ısıtma, kısa xenon far takıldı ve gösterge aydınlatmaları mavi ledler ile dğeiştirildi.

kuyruk grenajı hariç motorun her tarafı söküldü, fotoğrafları akşam eve gidince burada paylaşıcam.

aydınlatma olarak 2 katı fark oldu diyebilirim.


Güle güle kullan Bulut

Fotoları bekliyoruz. Xenonları nerden kaça aldın ???
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Arkadaşlar birşey danışmak istiyorum; 2012 modellerin yeni bir görünümle çıkarılacağına dair bazı söylentiler var. Bununla ilgili bilginiz var mı ve varsa casus görüntü vs paylaşabileceğiniz kaynak var mıdır?

Teşekkürler.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Arkadaşlar birşey danışmak istiyorum; 2012 modellerin yeni bir görünümle çıkarılacağına dair bazı söylentiler var. Bununla ilgili bilginiz var mı ve varsa casus görüntü vs paylaşabileceğiniz kaynak var mıdır?

Teşekkürler.
yeni yüzüne 2008 yılında kavuşan kawa yüz degiştirmek yerine km saati gibi yenilikle çıkması bir iki rutuj işte okadar. diye düşünüyorum.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
yeni yüzüne 2008 yılında kavuşan kawa yüz degiştirmek yerine km saati gibi yenilikle çıkması bir iki rutuj işte okadar. diye düşünüyorum.

Ninjaya dijital saat şart artık, kawasakiye hiç yakışmıyor. Umarım 2012 modelleri adam akıllı çıkar artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst