- Katılım
- 22 Tem 2010
- Mesajlar
- 197
Ninjada yapılan yeniliklerin birisi de sesin azaltılmasıdır zaten. Bi önceki kasaya göre daha sessiz motoru var gerçekten.
Reduced Mechanical Noise
Self-adjusting cam chain tensioner eliminates mechanical noise caused by a loose cam chain and reduces power-robbing friction loss
Minimizing mechanical noise allows the use of a freer flowing exhaust for better performance
Complex construction with reinforcing ribs helps eliminate airbox reverberation and reduces intake noise
http://www.kawasaki.com/Products/product-details-features.aspx?autoplay=false&id=505&scid=6#
Bu arada 2011 ninjanın gösterge zemini rengi beyaz. Daha iyi olmuş öncekine göre.
Sitedeki resimleri incelersek biraz 2011 modellerde benzin göstergesini koymuşlar hararet göstergesini kaldırmışlar yada sadece hararet yaptığında ikaz verecek bir lamba koymuşlar diyebiliriz. Kadranda ana puntolarda mil üzerinden yazılmış altta ufak puntolarla yazılarda km'ye göre ayarlanmış. 2011 modellerde farklı renk seçenekleri de konmuş Siyah / Yeşil-Siyah / Beyaz-Siyah