Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
Ninjada yapılan yeniliklerin birisi de sesin azaltılmasıdır zaten. Bi önceki kasaya göre daha sessiz motoru var gerçekten.

Reduced Mechanical Noise
• Self-adjusting cam chain tensioner eliminates mechanical noise caused by a loose cam chain and reduces power-robbing friction loss
• Minimizing mechanical noise allows the use of a freer flowing exhaust for better performance
• Complex construction with reinforcing ribs helps eliminate airbox reverberation and reduces intake noise

http://www.kawasaki.com/Products/product-details-features.aspx?autoplay=false&id=505&scid=6#

Bu arada 2011 ninjanın gösterge zemini rengi beyaz. Daha iyi olmuş öncekine göre.


Sitedeki resimleri incelersek biraz 2011 modellerde benzin göstergesini koymuşlar hararet göstergesini kaldırmışlar yada sadece hararet yaptığında ikaz verecek bir lamba koymuşlar diyebiliriz. Kadranda ana puntolarda mil üzerinden yazılmış altta ufak puntolarla yazılarda km'ye göre ayarlanmış. 2011 modellerde farklı renk seçenekleri de konmuş Siyah / Yeşil-Siyah / Beyaz-Siyah
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Kimse yazdıklarımızı okumuyor sanırım ?
Daha evvel bir arkadaş 10bın bakımında neler degısıyor dıye sormuştu benımde bakım zamanım geldıgı ıcın detaylı sekılde yazdım ilgilenen olmadı. En fazla 5 sayfa geridedir koskoca yazı başlıkta yok yazılmış 10.bin bakımda neler değiştiğini.

Yağ, yağ filtresi, hava filtresi(istersen temizle), bujiler, ön fren balatası, duruma göre arka fren balatası. Bunlar şart ! 10.bın bakım budur. Masraftan kaçmayacak kullanıcının bunları yapması şart. Ayrıca ufak makine hep yuksek devirde yuruyor yagını 5 bın beklemeyın derım.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
farkettiysen arayıp bulamadığımı yazmışım, yani yok yazılmamış diye bir ifade yok mesajımda.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
------------------------------------------------------

pazar pazar bu güzel havada evde tıkılıp kalmayayım dedim ve maltepe sahil yolundan yola çıkarak bağdat cd. - acıbadem (natilius) - koşuyolu -altunizade ve beylerbeyi üzerinden beykoz'a kadar gittim. dönüşü ise kavacık'tan çevreyoluna girerek e-5 bostancı sapağından sahile inip tekrar maltepeye döndüm.

eve gitmeden benzinliğe uğradım, sayaç 211km'deydi ve 9.47lt benzin aldım.

her sabah sahil yolu ve bağdat caddesi üzerinden kadıköy bahariye'ye işe gidip geliyorum. sahil yolunda istinasız hergun 120km hıza bir sureliğine çıkıyorum (yaklaşık 1 - 1.5km boyunca), bunun dışında bağdat caddesindeki dur kalklarla beraber bugün benzin aldıktan sonra yapmış olduğum hesaba göre motor 100km'de 4.5lt yakıt tüketiyor.

bu benim son derece tatmin edici bir değer, zira önceki motorum olan cbr125 100km'de 3.5lt yakıt tüketiyordu ve menzili 350km idi. aradaki cc farkıyla beraber ninja'nın 1 silindir fazlası ve getirdiği performans göz önüne alınca bence bu sonuç mükemmel. :cat:

tahmin ediyorumki ninja karbüratörlü olsaydı bu tüketim 5lt'nin altında olmazdı.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
------------------------------------------------------

pazar pazar bu güzel havada evde tıkılıp kalmayayım dedim ve maltepe sahil yolundan yola çıkarak bağdat cd. - acıbadem (natilius) - koşuyolu -altunizade ve beylerbeyi üzerinden beykoz'a kadar gittim. dönüşü ise kavacık'tan çevreyoluna girerek e-5 bostancı sapağından sahile inip tekrar maltepeye döndüm.

eve gitmeden benzinliğe uğradım, sayaç 211km'deydi ve 9.47lt benzin aldım.

her sabah sahil yolu ve bağdat caddesi üzerinden kadıköy bahariye'ye işe gidip geliyorum. sahil yolunda istinasız hergun 120km hıza bir sureliğine çıkıyorum (yaklaşık 1 - 1.5km boyunca), bunun dışında bağdat caddesindeki dur kalklarla beraber bugün benzin aldıktan sonra yapmış olduğum hesaba göre motor 100km'de 4.5lt yakıt tüketiyor.

bu benim son derece tatmin edici bir değer, zira önceki motorum olan cbr125 100km'de 3.5lt yakıt tüketiyordu ve menzili 350km idi. aradaki cc farkıyla beraber ninja'nın 1 silindir fazlası ve getirdiği performans göz önüne alınca bence bu sonuç mükemmel. :cat:

tahmin ediyorumki ninja karbüratörlü olsaydı bu tüketim 5lt'nin altında olmazdı.

Evet öyle oluyor zaten.:mrgreen:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Kimse yazdıklarımızı okumuyor sanırım ?
Daha evvel bir arkadaş 10bın bakımında neler degısıyor dıye sormuştu benımde bakım zamanım geldıgı ıcın detaylı sekılde yazdım ilgilenen olmadı. En fazla 5 sayfa geridedir koskoca yazı başlıkta yok yazılmış 10.bin bakımda neler değiştiğini.

Yağ, yağ filtresi, hava filtresi(istersen temizle), bujiler, ön fren balatası, duruma göre arka fren balatası. Bunlar şart ! 10.bın bakım budur. Masraftan kaçmayacak kullanıcının bunları yapması şart. Ayrıca ufak makine hep yuksek devirde yuruyor yagını 5 bın beklemeyın derım.

firen balatası kullanıma göre degişir. uzun yolculuklarda ve yagmursuz havada kullanılan motorsikletin firen balatası 10 bin km de bitmez. benim oldugu gibi hala ilk günkü gibi firen balatalarım. buji işine gelirsek ben degiştirmeyi şu an itibari ile düşünmedigim gibi 17 bin km gibi düşünüyorum. tekleme yapmadıgı sürece sorun yok. bir buji için sökülmedik yer kalmıyacak ben hala gıranajları dahi sökmedim. pek kurcalatmayı sevmem sorun olmadıgı sürece.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
bnm cıbırda 10bin oldu hala ilk günkü gibi balatalar,dün yağını değiştirdim motorun sesi soluğu bile değişti :)
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar aranızda bahçeşehir üniversitesinde okıyan yeşil ninja sahibi bir arkadaş varmı? Bugün gördümde herhalde 2010 yada 2011 modeldi yeşil koltuk ve egsoz siyah kaplıydı. Tam hatırlamıyorum ama plakası BH 4292'ydi herhalde harley davidson atolyesinin orda çekiliydi ninja. Çok bekledim sahibi gelirde tanışırız diye ama gelmedi. Ben okuldan çıktım saat 16:45'te. Benden 10 dk sonra o çıktı.Biraz bekleme felan yaptı ama sonra bastı gitti.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ninja nızın degerini bilin sonra aldıgınız motor ne olursa olsun getirisi olurken götürüsü de olacak

hafiflik gidecek
yakıt
ve kullanım maliyeti
gibi
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
ninja nızın degerini bilin sonra aldıgınız motor ne olursa olsun getirisi olurken götürüsü de olacak

hafiflik gidecek
yakıt
ve kullanım maliyeti
gibi
Şuan 2007 model Yamaha R6 kullanıyorum. Kilo olarak ninja250r ile hemen hemen aynı. Kullanımı bana daha kolay geliyor ninja beni titreşimden vs yoruyordu bu makınede daha rahatım. Ayrıca frenajı vs cok daha saglıklı ve iyi fakat kesinlikle maaliyet konusu doğrudur. Yaktığı yakıt olsun bakımları olsun ninjadan kat kat fazla. Şöyle bir örnek vereyim. Ninjanın ön fren balatası 50-55 lira bunun 250-300 lira.. Ama motor işi tamamen keyif işi oldugu için ne harcamışım ne kadar yakmış düşünmüyor ınsan tepesındeyken. Ninja benım geçiş motorumdu fakat benı fazlasıyla tatmın ettı çok güzel çok saglıklı bir motor seve seve daha uzun sürede kullanırdım fakat 600 lugun tadını alınca fazla uzun sürmedi ninja 250r keyfim
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
top case değilde..

yolculuklar için soft kuyruk çantası kullanabilirsin.

er-6f'te olan bağlantı noktalar ninja'da olsaydı top ve side caselerle birlikte hoş görünürdü aslında. al sana 250cc spor touring :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------

başlığı biraz renklendirelim :)

youtube'da dolanırken bu videoyu buldum

http://www.youtube.com/watch?v=-j85j1HtSyo&feature=related
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
agırlık boş
166 kg
yakıt
17.3 litre
yag kapasitesi
3.4 litre
186 kg agırlık ninjanın 169 kg 17 kg bir fark var ki yokuş yukarı durmada ve birazcık ayagın yetişmedigi yerlerde yana devirme şansı çogalır.
iyi bir sürücü için çok okadar önem taşımaz
yorulma konusuna takıldım. r6 daha egik olduğu için uzun bir yolculukta boyun ve kolların çok daha yorulacaktır buna emin ol şimdilik yeni tasın suyu tatlı olur .yorulmayı ivmelenme kapatır eminim ki
 

gez

Katılım
19 Tem 2010
Mesajlar
58
selam ninjacı kardeşler. bugün kasko fiyatı aldım 2700 tl (yıllık) . yorumlarınızı bekliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst