- Katılım
- 27 Ağu 2009
- Mesajlar
- 130
1.köprüden geliceksen beşiktaştan sahile gir ortaköy, kuruçeşme... devam et sahilden emirgana gelince solunda görüceksin zaten kime sorsan sutiş diye gösterirler.. Bende gelicek hayırlısı ile sıkıntı olmazsa.. İptal olursa burdan bildirirseniz sevinirim.
Casillas, cem36 nın dediği gibi.