Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
1.köprüden geliceksen beşiktaştan sahile gir ortaköy, kuruçeşme... devam et sahilden emirgana gelince solunda görüceksin zaten kime sorsan sutiş diye gösterirler.. Bende gelicek hayırlısı ile sıkıntı olmazsa.. İptal olursa burdan bildirirseniz sevinirim.

Casillas, cem36 nın dediği gibi.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
18 Eylül Cumartesi Saat 20:00 Emirgan Sütiş ( Sakıp Sabancı Müzesi Yanı )
yani yarın
uLan Allah benim tepemden baksın :)
Bende Cuma diye aklımda kaldı.
Dedim evde oturmaktansa gidiyim diye cıktım yola tuuu bana :mrgreen::mrgreen:
Nese yarın gene ordayım valla fena salak duruma düştük heeee :salut:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
uLan Allah benim tepemden baksın :)
Bende Cuma diye aklımda kaldı.
Dedim evde oturmaktansa gidiyim diye cıktım yola tuuu bana :mrgreen::mrgreen:
Nese yarın gene ordayım valla fena salak duruma düştük heeee :salut:

:queen::queen:

Boşver, olur öyle arada :)

Yarın ben de mi gelsem ne...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
bu zzr 250 yeni nesil 250 r ile motor kısmı aynı mı?
aslında 2004 yılında zzr 250 leri hiç tanıtmamışlar yada ben hiç duymadım fakat youtube den izlediğim kadarıyla redline devri bizim motorlardan 1000 devir daha fazla bu zzr lerin gücü nedir? bizim motorlarda 8 bin 9 bin devirlerde motor içi gürültüsü artıyor iki demir levha birbirine çarpıyor gibi ses veriyor. 10 bin devire gelince bu ses yok zzr 250 lerde buna benzer bir olay varmı?
eksantirik zinciri ni kaça degiştirdin yapılınca ses kesildi mi?

Kusura bakma baya geç gördüm iletini. Motorun büyük bir kısmı aynı, zzrlerin kompresyon oranı daha fazla (12.4:1) Bu yüzden motorları yeni kasalara göre daha hassas, ninjanın motoru daha dayanıklıdır zannımca. Yakıt tüketimleri biraz daha fazla. 36PS 12500 rpm, 21.6nm 9000 rpm. Orta ve üst devirleri seven bir motor.Eksantrik zincirini 80-100 tl gibi bir fiyata almıştım tam hatırlamıyorum artı işçilik ama ben onunla beraber bi ton parça değiştirdiğim için sadece onun işçiliği ne kadar tutar bilmiyorum, tahminimce 200 isterler sadece onun işçiliğine.Ses olayına gelince karşılaştırmak lazım hiç bi ninja ile bir araya gelmek nasip olmadı, ben de karşılaştırma yapmayı çok istiyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:36 ----------

Eksantrik zincirini de değiştirdiğimde zaten ses yapmıyordu lakin motor hazır açılmışken miyadı yaklaştığı için ustam değiştirelim bi daha bunun için motoru açmayalım dedi ondan değiştirdik.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Arkadaşlar motorum 50km de. dün yoğun trafikte dur kalklı bir yol yaptım (yaklaşık 8-9 km). Hararet göstergesi kırmızıya bir cm kadar yaklaştı. Ama benim kafamı karıştıran özellikle sağ grenaj nerdeyse elimi yakacak kadar ısınıyor keza depo da sıcacık oluyor. Sizde de bu böyle mi? Yoksa radyatörde bir sorun olabilir mi?

Radyatör haznesini buldum ama içindeki su seviyesini bir türlü göremedim :/

Yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Arkadaşlar motorum 50km de. dün yoğun trafikte dur kalklı bir yol yaptım (yaklaşık 8-9 km). Hararet göstergesi kırmızıya bir cm kadar yaklaştı. Ama benim kafamı karıştıran özellikle sağ grenaj nerdeyse elimi yakacak kadar ısınıyor keza depo da sıcacık oluyor. Sizde de bu böyle mi? Yoksa radyatörde bir sorun olabilir mi?

Radyatör haznesini buldum ama içindeki su seviyesini bir türlü göremedim :/

Yardımlarınızı bekliyorum.
selenin altında yedek su haznesi yokmu acaba ninjada ?
cbr 125de yedek su haznesi var ordan bakıyorsun yedekte su azsa ilave ediyorsun o kendi alıyor radyotöre direk su katılmıyor benim bildiğim.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Güzel Bir akşamdı Gelen gelmeyen herkese teşekkürler bundan sonra her hafta yapalım kar yağana kadar :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
4
Arkadaşlar bir çok konuya nokta koymak istiyorum.yok ninja şöyledir böyledir....
1. herkes kaç yapıyo abi der gördüklerinde... top speed 175 +-3 derim
2.0-100 6-7 sn arası.....
3-ara hızlanmada karşıdan gelen aracın mesafesini çok fazla düşünmezsim arabadayla nasıl hızlanıyorsan 2 kat daha çabuk tepki alırsın...



4-5-6 ya bu nasıl kullanıcı bilgi forumu kimse filtre temizlemedi mi, kimsenin ciğeri sağanak yağmurda kalmadı mı, orasından burasından ses gelmiyor mu?biri zincir gerginliğine bakmadı mı bu foruma bakan bir mekanik arkadaş yokmu
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Ben motorumla kavacıktan ataşehire doğru giderken 180+ gidebiliyorum çok rahat..

Ayrıca buluşma yerine 9 da geldim ne bi ninja nede baska motor gördüm. Ben orda beklerken scooterlı bir arkadasta geldı bulusmayamı geldınız dıye sordu kımseyı goremıyınce oda gitti.

Köprü yolunda trafıkten kurtulduktan sonra siyah bir ninja arkasında kutu vardı sanırım korna bastı ıkı kere bende arkadasımı bekledıgım ıcın yavasladım arkasından gitmedim ama o kadar yol geldım eger baska yere gidilicekse haber verilseydi veya ordasınızdır ben görememişimdir ama çok bakındım buluşma yapılıyor motorların ortada görünür olması gerektiğini düşünüyorum
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
selenin altında yedek su haznesi yokmu acaba ninjada ?
cbr 125de yedek su haznesi var ordan bakıyorsun yedekte su azsa ilave ediyorsun o kendi alıyor radyotöre direk su katılmıyor benim bildiğim.
Selenin altında yok eğilip grenajın kenarından baktığımda sarı plastik hazneyi görebiliyorum.
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Ben motorumla kavacıktan ataşehire doğru giderken 180+ gidebiliyorum çok rahat..

Ayrıca buluşma yerine 9 da geldim ne bi ninja nede baska motor gördüm. Ben orda beklerken scooterlı bir arkadasta geldı bulusmayamı geldınız dıye sordu kımseyı goremıyınce oda gitti.

Köprü yolunda trafıkten kurtulduktan sonra siyah bir ninja arkasında kutu vardı sanırım korna bastı ıkı kere bende arkadasımı bekledıgım ıcın yavasladım arkasından gitmedim ama o kadar yol geldım eger baska yere gidilicekse haber verilseydi veya ordasınızdır ben görememişimdir ama çok bakındım buluşma yapılıyor motorların ortada görünür olması gerektiğini düşünüyorum

Cem36, Buluşma 20:00 da başlıyordu. Sende görmüşsündürki sütiş acayip derece kalabaydı ve içeride oturmak için kapıda sıra bekleyenleri gördüm. 20:45 e kadar karşısındaki otobüs durağında bekledik. Sonra başka bir yere geçtik. Scooterla arkadaş, bizim yanımıza geldi. sizin orada olduğunuzuda gelince söyledi. Hatta gelip almak istedim. Bir çay içip gidicekler deyince bende vazgeçtim. Artık bir dahaki buluşmaya görüşürüs.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Arkadaşlar motorum 50km de. dün yoğun trafikte dur kalklı bir yol yaptım (yaklaşık 8-9 km). Hararet göstergesi kırmızıya bir cm kadar yaklaştı. Ama benim kafamı karıştıran özellikle sağ grenaj nerdeyse elimi yakacak kadar ısınıyor keza depo da sıcacık oluyor. Sizde de bu böyle mi? Yoksa radyatörde bir sorun olabilir mi?

Radyatör haznesini buldum ama içindeki su seviyesini bir türlü göremedim :/

Yardımlarınızı bekliyorum.

benımde ılk aldıgımda cok yuksek ısılara cıkıyodu gösterge oraya geldıgınde fan acar ve normel ısıya döner fan sesını duyulcak derece ses yapıyo calısmasada motor hareret yapar kırmızı ışık yanar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:05 ----------

Cem36, Buluşma 20:00 da başlıyordu. Sende görmüşsündürki sütiş acayip derece kalabaydı ve içeride oturmak için kapıda sıra bekleyenleri gördüm. 20:45 e kadar karşısındaki otobüs durağında bekledik. Sonra başka bir yere geçtik. Scooterla arkadaş, bizim yanımıza geldi. sizin orada olduğunuzuda gelince söyledi. Hatta gelip almak istedim. Bir çay içip gidicekler deyince bende vazgeçtim. Artık bir dahaki buluşmaya görüşürüs.

selamlar tam 9 da ben ordaydım sonra telden ulastım ama scoter arkadasla gelseydınız bıze ulasmıs ulacaktınız... kusura bakmayın....180 km hıza nasıl ulastınız merak etmeye basladım...saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst