Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
konu 1000. mesaja ulaşmış :) hayırlı uğurlu olsun, eskiden cbr 125 e takılıyordum, 1000 sayfa olmuştu :)
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
buluşacağınızı biliyordum, hatta tekirdağa gideceğim diye yazmıştım buraya,

tekirdağ işi yattı, sonra da unuttum ben. aslında peşinizden epey geldim ama u dönüşündeki ışık 2 dakika olunca geç kalmıştım, kilyosa mı rumeli fenerine mi gittiğinizi bilmediğimden bir yere yetişmek için takipten vazgeçtim

iftar programı düzenlıycez kaatılırsan sevınırım yesıllerın arasında tek kaldım bana siyah lazım:queen:zamanı buradan belırtcez grupta sıyahlar cogaalsın:cat:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
iftar programı düzenlıycez kaatılırsan sevınırım yesıllerın arasında tek kaldım bana siyah lazım:queen:zamanı buradan belırtcez grupta sıyahlar cogaalsın:cat:

haha iyiymiş, ben alırken düşünmedim siyah olsun falan diye ama kıyafetlerimden ötürü yeşil olsa kötü olurdu.

bu arada normalde 10000 de önerilen yağ değişimini içim rahat etsin diye 7500 de yaptım, motorun sesi biraz azaldı, çekiş arttı gibi geldi daha 15 km oldu, yarın 150 km yapıp bakacağım.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
haha iyiymiş, ben alırken düşünmedim siyah olsun falan diye ama kıyafetlerimden ötürü yeşil olsa kötü olurdu.

bu arada normalde 10000 de önerilen yağ değişimini içim rahat etsin diye 7500 de yaptım, motorun sesi biraz azaldı, çekiş arttı gibi geldi daha 15 km oldu, yarın 150 km yapıp bakacağım.

ara yag degişimde yag fıltresinede degiştinmi yag eksıltme olyı gördünmü?bende 5000 bakımdan sonra 2000 bınde bir degismeyi düsünyorum.ne marka yag kullanıyosun?
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
18
Motoru satış işimn artık acelesi kalmadı almayı düşündüüm motor bugun satıldı sanırım. Fİyatı 7500 e indirmiştim ilgilenen oldu fakat alan olmadı. fiyatı yeniden piyasa değerine 8500 e yükselttim. B.rde bugun 2 motorsiklet yaptığımız geziden bir foto, ilanada koymuştum fotoyu onun linkini kopyalıyorum:)
big_29302162ir8.jpg
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
ara yag degiþimde yag fýltresinede degiþtinmi yag eksýltme olyý gördünmü?bende 5000 bakýmdan sonra 2000 býnde bir degismeyi düsünyorum.ne marka yag kullanýyosun?

ben yað eksiltme falan görmedim, hyosung 250 si olan arkadaþ ta 2000 deðiþimi yaptý, benim yað ona göre çok temizdi. Yað filtresi usta deðiþtir dedi de ben orjinal filtre ne de olsa 5000 km dayanýyor diye gerek görmedim, bir 2000 sonra deðiþtiririm onu da. Bu arada servise bayýlmak istemeyen arkadaþlar için mecidiyeköyde kawasaki ustasý var, bilen bilir ercan usta.
 

gez

Katılım
19 Tem 2010
Mesajlar
58
tüm ninjacılara selamlar. sevgili dostlar egsoz konusu biraz kafamı yordu açıkçası. sıfır 500 TL civarına iyi ses üreten bi son susturucu (headers değil) bulunabilirmi ? yada soruyu şöyle düzelteyim , orjinal egsozun sesi çokmu cılız ? yani hız ve ses gibi bi derdim yok ancak , scooter gibi de çıkmasın isterim tabiki.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu ninja ların altta yag degiştirme tapasının orada bazısında made ın japon yazarken bazısında hiç bir şey yazmıyor. farkında olan varmı?
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
tüm ninjacılara selamlar. sevgili dostlar egsoz konusu biraz kafamı yordu açıkçası. sıfır 500 TL civarına iyi ses üreten bi son susturucu (headers değil) bulunabilirmi ? yada soruyu şöyle düzelteyim , orjinal egsozun sesi çokmu cılız ? yani hız ve ses gibi bi derdim yok ancak , scooter gibi de çıkmasın isterim tabiki.

hayır cılız değil
kendine has mükemmel bir sesi var(tabi bu benim görüşüm)
eğer youtube açılıyorsa ordaki videolarda motorun eksozun sesini dinleyebilirsiniz
saygılar
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
tüm ninjacılara selamlar. sevgili dostlar egsoz konusu biraz kafamı yordu açıkçası. sıfır 500 TL civarına iyi ses üreten bi son susturucu (headers değil) bulunabilirmi ? yada soruyu şöyle düzelteyim , orjinal egsozun sesi çokmu cılız ? yani hız ve ses gibi bi derdim yok ancak , scooter gibi de çıkmasın isterim tabiki.

selamlar arkadas 600 tl devil koymus cok mükemmel ses verıyo.motorun orjınal eksozuda fena degıl...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:26 ----------

arkadaslar tatlı bahane pazar aksamı 21.30 karaköy güllüoglu bulusuyoruz nınjacıları beklıyoruz....saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 ----------

ben yað eksiltme falan görmedim, hyosung 250 si olan arkadaþ ta 2000 deðiþimi yaptý, benim yað ona göre çok temizdi. Yað filtresi usta deðiþtir dedi de ben orjinal filtre ne de olsa 5000 km dayanýyor diye gerek görmedim, bir 2000 sonra deðiþtiririm onu da. Bu arada servise bayýlmak istemeyen arkadaþlar için mecidiyeköyde kawasaki ustasý var, bilen bilir ercan usta.
özellıkle senı abı :cat:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
selamlar arkadas 600 tl devil koymus cok mükemmel ses verýyo.motorun orjýnal eksozuda fena degýl...
---------- Mesaj ekleme zamaný: 21:29 ---------- Ýlk mesajý ekleme zamaný 21:26 ----------
arkadaslar tatlý bahane pazar aksamý 21.30 karaköy güllüoglu bulusuyoruz nýnjacýlarý beklýyoruz....saygýlar
---------- Mesaj ekleme zamaný: 21:32 ---------- Ýlk mesajý ekleme zamaný 21:29 ----------

özellýkle sený abý :cat:

iðneada yolculuðunda baþýmýza birþey gelmezse geleceðim inþallah.

bu arada yaðý deðiþtirin bence 10bine kadar beklemeyin, çok deðiþti motorun benzin tüketimi, çekiþi. Eskiden 100 lira ile 750 gidiyordum, ortalama 7 bin devirde. Þimdi 800 km ve ortalama 8bin devirde gidiyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:35 ----------

Ninja 250 yeni baþlayanlar için uygunmudur 125 lik bir motorsikletten sonra ?

125 lik bir motordan sonra bence en iyi seçim eðer racing devam etmek istiyorsan ninjadýr. Ben motorumu çok seviyorum ama uzun yolda veya bozuk yolda çok gezerim, yol yaparým diyorsan biraz yorucu. Eðer enduro benzeri birþey diyorsan honda vtr 250 bu cc de en iyi motor gibi düþünüyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:39 ----------

selamlar arkadas 600 tl devil koymus cok mükemmel ses verýyo.motorun orjýnal eksozuda fena degýl...


ben de egsoz konusunu epey düþünüyorum da çok pahalý geliyor gözüme. Belki egsoz yapýmýný öðrenirsem kendim yaparým daha eðlenceli olur diye düþünüyorum.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iðneada yolculuðunda baþýmýza birþey gelmezse geleceðim inþallah.

bu arada yaðý deðiþtirin bence 10bine kadar beklemeyin, çok deðiþti motorun benzin tüketimi, çekiþi. Eskiden 100 lira ile 750 gidiyordum, ortalama 7 bin devirde. Þimdi 800 km ve ortalama 8bin devirde gidiyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:35 ----------



125 lik bir motordan sonra bence en iyi seçim eðer racing devam etmek istiyorsan ninjadýr. Ben motorumu çok seviyorum ama uzun yolda veya bozuk yolda çok gezerim, yol yaparým diyorsan biraz yorucu. Eðer enduro benzeri birþey diyorsan honda vtr 250 bu cc de en iyi motor gibi düþünüyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:39 ----------



ben de egsoz konusunu epey düþünüyorum da çok pahalý geliyor gözüme. Belki egsoz yapýmýný öðrenirsem kendim yaparým daha eðlenceli olur diye düþünüyorum.


Arkadaşım Senin Yazı Tipinde Bir Sorun Var Çok Acayip Şekilli Şekilli Harfler Var Okunmuyo Yazdığın Yazılar Bu Sadece Sende Böyle Diğer Arkadaşların Yazıları Gayet Düzgün Seninkide Önceden Düzgündü Ama Şimdi Nedense Bozuldu Acaba Senden mi Kaynaklanıyo Çok Zor Okunuyo Hatta Hiç Okunmuyo Çoğu Yer
Örnek: çok pahalý- düþünüyorum.
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Selam Arkadaşlar...
Ninja çetesi bu hafta Karaköy Güllüoğlunda olacak. 22 Ağustos Pazar Saat: 21:30-23:30 arası tatlı bahane isimli programında buluşmak üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst