hayırlı satışlar. fiyat biraz fazla gb geldi bana nede olsa 2010 model sıfırı 10.000 tl ve sizin motorunuzda ne akdar extra olsada sizcede fiyat fazla değilmi?
birde genel anlamda kawasaki kullannanlara sorum 2.el fiyatları neden bu kadar yüksek?
s.a. arkadaşlar, forumda pek aktif deilim, fakat ninja 250 kullanıcıları olarak bi facebook grubu kurduk. hersekli nickli arkadaşımız alper bu konu da daa iyi bilgi vericektir. Kawasaki Ninja 250R - Istanbul şeklinde aratırsanırız grubu görürsünüz. ordan da iletişim kurulabilir. bu haftasonu bi tanışma iyi olucaktır.
Sa arkadaşlar... Öncelikle herkese Hayırlı Ramazanlar diliyorum. Kemal arkadaşımızında dediği gibi bir facebook grubu kurduk. Ninja çetesi olma yolunda ilerliyoruzKawasaki Ninja 250R - Istanbul grubumuzun adı. Pazar günü bir buluşma düzenliyoruz. Katılmak isteyen arkadaşlar olursa, bizimle irtibata geçmeleri yeterlidir. Görüşmek üzere... Gösterelim artık İstanbul'a Ninjaları
![]()
Arkadaşlar Aranızda Gerçekten Motor Ustası Olan Yada Motordan GERÇEKTEN ANLAYAN varsa msn adresimi eklermisiniz soracağım bazı sorular var yardımcı olun lütfen AMA GERÇEKTEN ANLAYAN KİŞİLER Lütfen
[email protected]
kendimi bildim bileli maçlara giderim. şeref bey stadımızın karşısında çay bahçesi mi varmış :queen:
ben de gelmeye çalışacağım.
bende aranızda olmak isterdim ama malesef bulunamıycam herkeze iyi eylenceler
Dün sizi sarıyerin girişinde görmüş olabilir miyim? Bir sürü ninja geçti yanımdan, kilyos ya da rumeli feneri yönünde devam etmiş olmalı ekip.