Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 May 2006
Mesajlar
18
mıchelın pilot road 2ct arka 150 ön 120 sıfır lastik... muzzy egzost ... kn hava filtresi...xenon uzun kısa farlar... ve tüm bakımları yapılmış kaldıki ilanlara bakarsanız orjinal ninjalardada benmkinden aşşağı fiyat olanı yok haksızmıyım?
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
hayırlı satışlar. fiyat biraz fazla gb geldi bana nede olsa 2010 model sıfırı 10.000 tl ve sizin motorunuzda ne akdar extra olsada sizcede fiyat fazla değilmi?

birde genel anlamda kawasaki kullannanlara sorum 2.el fiyatları neden bu kadar yüksek?

10 bine sıfır alırsan hiç kacırma bence hemen git al:queen:
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
s.a. arkadaşlar, forumda pek aktif deilim, fakat ninja 250 kullanıcıları olarak bi facebook grubu kurduk. hersekli nickli arkadaşımız alper bu konu da daa iyi bilgi vericektir. Kawasaki Ninja 250R - Istanbul şeklinde aratırsanırız grubu görürsünüz. ordan da iletişim kurulabilir. bu haftasonu bi tanışma iyi olucaktır.



Sa arkadaşlar... Öncelikle herkese Hayırlı Ramazanlar diliyorum. Kemal arkadaşımızında dediği gibi bir facebook grubu kurduk. Ninja çetesi olma yolunda ilerliyoruz:) Kawasaki Ninja 250R - Istanbul grubumuzun adı. Pazar günü bir buluşma düzenliyoruz. Katılmak isteyen arkadaşlar olursa, bizimle irtibata geçmeleri yeterlidir. Görüşmek üzere... Gösterelim artık İstanbul'a Ninjaları :)
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Sa arkadaşlar... Öncelikle herkese Hayırlı Ramazanlar diliyorum. Kemal arkadaşımızında dediği gibi bir facebook grubu kurduk. Ninja çetesi olma yolunda ilerliyoruz:) Kawasaki Ninja 250R - Istanbul grubumuzun adı. Pazar günü bir buluşma düzenliyoruz. Katılmak isteyen arkadaşlar olursa, bizimle irtibata geçmeleri yeterlidir. Görüşmek üzere... Gösterelim artık İstanbul'a Ninjaları :)

aynen sizlere katılyorum pazar günü saat 3 te dolmahbahce sarayının karsısındakı cay bahcesınde inönü stadın karsısı caminin yanı :queen:ninjası olan herkes davetlidir tanısma fazlı olucak..:cat:
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
45
kendimi bildim bileli maçlara giderim. şeref bey stadımızın karşısında çay bahçesi mi varmış :queen:

ben de gelmeye çalışacağım.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Aranızda Gerçekten Motor Ustası Olan Yada Motordan GERÇEKTEN ANLAYAN varsa msn adresimi eklermisiniz soracağım bazı sorular var yardımcı olun lütfen AMA GERÇEKTEN ANLAYAN KİŞİLER Lütfen

[email protected]
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
arkkadaslar gidipte memnun kaldıgınız avruba yakasında tavsıye edebılcegenız yetkılı servıs varmı bılgılendırırsenız sevınırım....kazasız sürüşler...
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
Dün sizi sarıyerin girişinde görmüş olabilir miyim? Bir sürü ninja geçti yanımdan, kilyos ya da rumeli feneri yönünde devam etmiş olmalı ekip.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
aynen o bendim, siz kilyosa mı gittiniz? ben kıyıköye gidecektim, olmadı rumeli fenerine gittim.

cumartesi pazar yaptığım rota da şu şekilde, çok zevkli yollar hepinize tavsiye ederim.


 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Maşallah siz baya gezmişsiniz:) Biz siteden arkadaşlarla tanışma için bir buluşma düzenlemiştik. Sonra kilyosa doğru yol yaptık. Katılsaydınız sizde bize^^ Bir dahakine bekleriz.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
buluşacağınızı biliyordum, hatta tekirdağa gideceğim diye yazmıştım buraya,

tekirdağ işi yattı, sonra da unuttum ben. aslında peşinizden epey geldim ama u dönüşündeki ışık 2 dakika olunca geç kalmıştım, kilyosa mı rumeli fenerine mi gittiğinizi bilmediğimden bir yere yetişmek için takipten vazgeçtim
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Tüh hain ışık diyelim o zaman:) Bu hafta sonuda birşeyler ayarlamaya çalışıcaz.. İnşallah aksilik olmaz gelirsiniz:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst