Arkadaşlar tek bir sorum var eğer olumlu cevaplar alırsam 2 ay içerisinden alıyorum motoru sipariş vericem bu hafta
1.88 Boy
79 kilo
Yaş 19
bu oranlara motor küçük kalmaz diye düşünüyorum ama sizinde fikirlerinizi alayım istedim
şimdiden teşekkürler
ben haftasonu motoru almaya gidicem
o zaman sana söylerim çünkü senden daha iri biriyim
boyum 1.83
kilom 110
yaş 29
eğer ben motorun yanında büyük kalırsam zaten ben de almicam burda da yazarım
resim de fırsat olursa eklerim
benim sormak istediğim bir kaç soru var bunun dışında;
ben küçük bir memelektteyim ve burda şehir içi asfalt ancak bazı yerler yokuş ve yolu o kadar iyi değil
genel itibariyle yolları çok iyi ancak bazı yerleri dediğim gibi bozuk asfalt veya topraklı yol
ve büyük bir kısmı da yokuş
bu motoru yokuşta kullanmamın bana bir zararı olur mu?
lastik değiştirmeyeceğim orjinali ne ise onu kullanacağım
zaten bütçem çok fazla değişiklik yapmaya da elverişli olmayacak
sıfır alacak kadar param var fazlası yok
bir de kask ile mont alacam yazlık
önerebileceğiniz bu motora uygun kask ve yazlık mont var mı?
reklam olmasın motomaxtan spariş vermeyi düşünüyorum acaba internetten alışverişin bir zararı olur mu? (beden açısından özellikle kasklar için)
ayrıca başka bir şeye ihtiyaç duyar mıyım?
kasko yaptırmam gerekir mi mesala?
ve motor kullanmasını bilmiyorum
başlangıç motoru için ideal diyorlar, görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim
tüm görüşleriniz bana araştırmamda yol gösterici oluyor o yüzden fikirleriniz önemli benim için
-ancak dalga geçerek küçümseyen bazı arkadaşlar oluyor lütfen onlar boşuna zaman kaybetmesinler-
motoru haftasonu gezmek için kullanacağım
hız delisi değilim veya hız tutkunu değilim
iyi bir başlangıç, kaliteli bir sürüş zevki almak için kullanacağım bu motoru
çok uzun yol gitmem, kısa mesafelerde kullanırım
saygılar