Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
Arkadaşlar tek bir sorum var eğer olumlu cevaplar alırsam 2 ay içerisinden alıyorum motoru sipariş vericem bu hafta :)

1.88 Boy

79 kilo

Yaş 19

bu oranlara motor küçük kalmaz diye düşünüyorum ama sizinde fikirlerinizi alayım istedim

şimdiden teşekkürler
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
arkadaşın ninja ile biraz bastırdık. yakıt ölçmek için er 6 n den kat kat çok yaktı. 250 lik er 6n bir lt ile 25 giitti 250 lik bir lt ile17 km gitti. sürat 140 150 civarı

Katılıyorum, ben her zaman 7000-11000 devir arası kullanıyorum en az 4,5 lt. yakıyor.
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
Arkadaşlar tek bir sorum var eğer olumlu cevaplar alırsam 2 ay içerisinden alıyorum motoru sipariş vericem bu hafta :)

1.88 Boy

79 kilo

Yaş 19

bu oranlara motor küçük kalmaz diye düşünüyorum ama sizinde fikirlerinizi alayım istedim

şimdiden teşekkürler

ben haftasonu motoru almaya gidicem
o zaman sana söylerim çünkü senden daha iri biriyim
boyum 1.83
kilom 110
yaş 29
eğer ben motorun yanında büyük kalırsam zaten ben de almicam burda da yazarım
resim de fırsat olursa eklerim

benim sormak istediğim bir kaç soru var bunun dışında;
ben küçük bir memelektteyim ve burda şehir içi asfalt ancak bazı yerler yokuş ve yolu o kadar iyi değil
genel itibariyle yolları çok iyi ancak bazı yerleri dediğim gibi bozuk asfalt veya topraklı yol
ve büyük bir kısmı da yokuş
bu motoru yokuşta kullanmamın bana bir zararı olur mu?
lastik değiştirmeyeceğim orjinali ne ise onu kullanacağım
zaten bütçem çok fazla değişiklik yapmaya da elverişli olmayacak
sıfır alacak kadar param var fazlası yok
bir de kask ile mont alacam yazlık
önerebileceğiniz bu motora uygun kask ve yazlık mont var mı?
reklam olmasın motomaxtan spariş vermeyi düşünüyorum acaba internetten alışverişin bir zararı olur mu? (beden açısından özellikle kasklar için)
ayrıca başka bir şeye ihtiyaç duyar mıyım?
kasko yaptırmam gerekir mi mesala?
ve motor kullanmasını bilmiyorum
başlangıç motoru için ideal diyorlar, görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim
tüm görüşleriniz bana araştırmamda yol gösterici oluyor o yüzden fikirleriniz önemli benim için
-ancak dalga geçerek küçümseyen bazı arkadaşlar oluyor lütfen onlar boşuna zaman kaybetmesinler-
motoru haftasonu gezmek için kullanacağım
hız delisi değilim veya hız tutkunu değilim
iyi bir başlangıç, kaliteli bir sürüş zevki almak için kullanacağım bu motoru
çok uzun yol gitmem, kısa mesafelerde kullanırım
saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
volkanix Arkadaşım teşekkür Ederim Şimdiden.

Fırsatın olursa msn adresimi vereyim oradan da konuşalım mahsuru olmaz ise.

[email protected] eklersen sevinirim

Teşekkürler Tekrar
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Oldukca 250R takası geliyor bana :)

Aranızda takas teklifi gönderen var mı er6f ile :)
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bende foruma katıldım aranıza alırsanız sevinirim;

Bu ZXR 250 R 187 kg imiş çok ağır değil mi? Bugün 600rr bile 155 kg
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar biri bir cevap versin;

Ninjalara 55/60 beyaz ampuL takabiliyormuyuz yani farın içindeki yansıtıcı erirmi deneyen varsa yazsın lütfen
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
K.bakmayın arkadaşlar her yerde başka yazıyo ninjanın ağırlığı;

Arkadaşlar bu ninjaya 55/60 watt beyaz ampul takamazmıyız? İçindeki yansıtıcıyı eritme ihtimali varmı? Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
Ninja'cı arkadaşlar motorun fotoları varsa upload edebilir misiniz acaba motorun hep site resimlerini görmekten motorun nasıl bişi oldugunu göremedik reel'de :D Teşekkürler
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ninjaya egzoz olarak sadece tüp mü almalıyım? Yoksa (headers) borusuyla beraber mi almalıyım? Hangisi daha sağlıklı olur ?
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
arkadaslar dün saroz gezisi yaptım iki kişi gidiş geliş 540 km 80 tl yakıt yaktım ortalama hızım 120 km
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst