Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
45
ermandem bende motoru alalı 1 ay kadar oldu 95 oktan benzin kullanmamı söylediler servisten 97oktanın bir zararı olmasın.yigido motor sıfır olunca ilkbaşlarda biraz fazla yakıyor enjeksiyonlu ve 33 hp

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 ----------

birde 4000 devri geçmeden kullandını yazmışın yüksek viteste yürümezki motor sagır alıştırma max 5000. 7000 devir arası kullan bir sorun olmaz mümkün oldugunca bayır aşagı motoru komprasöre bindirme


motosikletimiz hayırlı olsun kazasız belasız kullanalım.
kawasaki distributörü z-moto'dan bana söylenen o şekilde, kullanabildiğin en yüksek oktanı kullan, sorun olmaz dediler.

forumda asıl sormak istediğim konu da bu devir meselesi idi.
kitapçıkta ilk 800km'de maksimum 4000 devir, ilk 1600 km'de maksimum 6000 devir yazıyor.
bana birkaç kişi daha motoru sağır alıştırma dedi, acaba bu şekilde kullanarak yanlış mı yapıyorum.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
motosikletimiz hayırlı olsun kazasız belasız kullanalım.
kawasaki distributörü z-moto'dan bana söylenen o şekilde, kullanabildiğin en yüksek oktanı kullan, sorun olmaz dediler.

forumda asıl sormak istediğim konu da bu devir meselesi idi.
kitapçıkta ilk 800km'de maksimum 4000 devir, ilk 1600 km'de maksimum 6000 devir yazıyor.
bana birkaç kişi daha motoru sağır alıştırma dedi, acaba bu şekilde kullanarak yanlış mı yapıyorum.

sen en dogrusunu yapıyorsun arkadaş sadece hararet yaptırma. okadar.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
selam arkadaşlar omu bumu derken kendımı niijanın üstünde buldum sıfır aldım rodaj için öneriniz varmı bılgı verırsenız sevınırım herkese keyıflı şürüşler....
 
Katılım
6 Eki 2009
Mesajlar
61
selam arkadaşlar omu bumu derken kendımı niijanın üstünde buldum sıfır aldım rodaj için öneriniz varmı bılgı verırsenız sevınırım herkese keyıflı şürüşler....

Merhaba ben de geçen hafta aldım sıfır. Rodaj 600km oldu. 4000 deviri geçmemeye çalışararak sıkıla sıkıla gidiyorum. Trafik olmayan beykoz yollarında gidip geliyorum. 6.vites 4000 devir yaklaşık 60km hızla. Böylece hararette yükselmeden rodaj bitecek. Tüketim de çok iyi oldu gibi geldi bana rodaj süresince. 45TL -12 litre benzin ile 375 km yaptım.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
12
Selam abilerim,

Adım Deniz Soyadım Şatana yaşım 17 İl ANKARA Ögrenciyim kucuklugumden beri honda cbr hastasıyımdır, Aranızda olmaktan mutluluk duyarım pek forum kültürüm yoktur yanlış bişi yaparsam kusuruma bakmayın=)

Yakın bir zamanda Kawasaki ninja alıcam sıfır 250r, Kafamda soru işaretleri var sorun verirmi? manuel kullanmak zormu? sonra sıfır alıcam o igrenç kadranlar olucakmı yoksa bugun bi video izledim youtubede 09' Ninja da dijıtal gostergeler vardı. Yenısınde yoksa dijital gostergeler mı var?

Kısacası genel anlamda nasıldır, Yardımlarınız beklıyorum=)

Saygılar
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
341
Merhaba ben de geçen hafta aldım sıfır. Rodaj 600km oldu. 4000 deviri geçmemeye çalışararak sıkıla sıkıla gidiyorum. Trafik olmayan beykoz yollarında gidip geliyorum. 6.vites 4000 devir yaklaşık 60km hızla. Böylece hararette yükselmeden rodaj bitecek. Tüketim de çok iyi oldu gibi geldi bana rodaj süresince. 45TL -12 litre benzin ile 375 km yaptım.

1 Litreyle 31 Km Mi Gidiyo Yani ?
 
Katılım
6 Eki 2009
Mesajlar
61
1 Litreyle 31 Km Mi Gidiyo Yani ?

1 litreyle 30 km gitmiş oluyor evet. 0,127TL/km'de yaktı. Halen kayıt altında tutuyorum rodaj süresince herşeyi. Bu normal kullanımda böyle olmayacaktır. 55-60km/saat ortalama hızlarla (6.viteste 4000 devir) kullanımda oluşan sonuçlar. Işık yandığında fullüyorum. İkinci doldurduğum depo bittip ışık yandığında daha net olacak.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
35
iyi akşamlar arkadaşlar bende herkez gibi bu motorun sevdalısıyım..... bi sorum olcak önceden sorulmuşsa özür dilerim..... 1) hyosuhg gt250R mi yok sa kawasaki ZXR 250 mi???
2) İlk defa motor kullanıcak birisi için ideal midir ..... ilk olarak cbr 125 i düşünüyordum ama ZXR yi görünce cbr çok tipsiz geldi :D :D
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
1 litreyle 30 km gitmiş oluyor evet. 0,127TL/km'de yaktı. Halen kayıt altında tutuyorum rodaj süresince herşeyi. Bu normal kullanımda böyle olmayacaktır. 55-60km/saat ortalama hızlarla (6.viteste 4000 devir) kullanımda oluşan sonuçlar. Işık yandığında fullüyorum. İkinci doldurduğum depo bittip ışık yandığında daha net olacak.

merhaba,
100 km' de 3,2 lt şu durumda. Ama normal kullanımda bu 4 lt' ye çıkması mümkün. Sonuçta zaman zaman asılacaksın, buda 0,8' lik farkı yaratacaktır. Benim GT 250 R 2009 model şu an 4 lt yakıyor 100 km' de.
selamlar
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
iyi akşamlar arkadaşlar bende herkez gibi bu motorun sevdalısıyım..... bi sorum olcak önceden sorulmuşsa özür dilerim..... 1) hyosuhg gt250R mi yok sa kawasaki ZXR 250 mi???
2) İlk defa motor kullanıcak birisi için ideal midir ..... ilk olarak cbr 125 i düşünüyordum ama ZXR yi görünce cbr çok tipsiz geldi :D :D

:) forumun klasiklerindendir bu soru, bende aynı soruyla çok ilgilendim 1 2 sene istersen PM at yardımcı olayım istersen bu linke tıkla, kendine de iyi bak :cat:
http://www.motosiklet.net/forum/mar...yosung-gt250-r-mi-kawasaki-ninja-250r-mi.html
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
35
link için teşekkürler.... ama ben yinede size 1-2 soru sorayım :D.... Bazı ark. hyo ninjaya göre uzun mesfede daha iyi diyolar doğrumu ??? motoru alırsam 3-4 ayda bir ist. ank. yaparım...... birde hyosung çok problem yaştıyor diyorlar doğrumu???... Şimdiden teşekkürler :D
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Valla dostum burdan bi marka için birşey, başka marka için birşey için söylüyorum marka sahipleri üstüme çullanıyor burada bir şey yazmaya cesaret edemiyorum :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
179
Selam arkadaslar herkese kazasiz surusler diliyorum. bu makinayi abimde almayi dusunuyo ama bi kac yerde okudum belli hizlarda grenajdan ses geliyor gibi bu dogru mu? yani kawasaki boyle bi hata yapmis olabilir mi?
 
Katılım
6 Eki 2009
Mesajlar
61
Rodajda tüketim

65 kg ağırlıkla 1lt ile 29.75km
Ort. 92kg ağırlıkla 1 lt ile 26.75 km
Rodaj süresince sonuçlar, tabii ki tüketim normal kullanımda artacak.
120kg ağırlıkla 1lt ile 35.68km sanırım. Şimdi hesap yaparken km'den emin olamadım. Bunu kontrol etmem lazım motora bakıp.

Motor tercihi konusunda neyin iyi neyin kötü olduğunu yorumlamaktan ziyade piyasadaki durumların zaten en doğru açıklamayı yaptığını düşünüyorum ben.

Sıfırlarının fiyatı hemen hemen yakın olan iki ürünün, aynı yaşlarda ve kmlerdeki ikincilerinde farka bakınca hangisinin daha memnuniyet verdiği yada tutulduğu kendiliğinden ortaya çıkıyor.

Sıfırları 10.000 TL, ikinci ellerinde (aynı seviyede) ortalama olarak biri 8.000TL diğeri 5.000TL'ye düşünüyorsa bu farkın mutlaka bir nedeni vardır. Yaşanan problemler, yedek parça, servis ne varsa aslında oluşan ortalama piyasa fiyatının içinde kendini anlatır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst