ermandem bende motoru alalı 1 ay kadar oldu 95 oktan benzin kullanmamı söylediler servisten 97oktanın bir zararı olmasın.yigido motor sıfır olunca ilkbaşlarda biraz fazla yakıyor enjeksiyonlu ve 33 hp
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 ----------
birde 4000 devri geçmeden kullandını yazmışın yüksek viteste yürümezki motor sagır alıştırma max 5000. 7000 devir arası kullan bir sorun olmaz mümkün oldugunca bayır aşagı motoru komprasöre bindirme
motosikletimiz hayırlı olsun kazasız belasız kullanalım.
kawasaki distributörü z-moto'dan bana söylenen o şekilde, kullanabildiğin en yüksek oktanı kullan, sorun olmaz dediler.
forumda asıl sormak istediğim konu da bu devir meselesi idi.
kitapçıkta ilk 800km'de maksimum 4000 devir, ilk 1600 km'de maksimum 6000 devir yazıyor.
bana birkaç kişi daha motoru sağır alıştırma dedi, acaba bu şekilde kullanarak yanlış mı yapıyorum.