selam arkadaşlar
ben hiç motor kullanmıyan biri olarak kawasaki zxr250 almayı düşünüyorum, kullanmayı öğrenmek için sizce uygun mu?
selam arkadaşlar
ben hiç motor kullanmıyan biri olarak kawasaki zxr250 almayı düşünüyorum, kullanmayı öğrenmek için sizce uygun mu?
2. el fiyatları neden hala çok yüksek bu motorda ? yoksa uygun olanlar hemen satılıyor mu sahibinden de ? ben mi yakalayamıyorum ?