Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
herkese selamlar motorcu kardeşlerim. bende bu yaza kawasaki ninja almayı düşünüyorum. kullandığım motor 125 cc. kullanan arkadaşlar motordan bahsederlerse çok sevinirim. şimdiden herkese teşekkürler..
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Arkadaşlar, bnm motorda "two brothers carbon m2" egsoz var, ben kullanmayı düşünmüyorum, zaten çok çok az bi süre takılı kaldı motorda.. Halen orijinali kullanıyorum.. Egsoz almak isteyen varsa benle irtibata geçsin, fiyatta anlaşabilirsek veririm..
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
cakalaz oturma pozisyonu falan az laf etmemistin ama motorumu sana 8000'e satarım
2009 3200 km de
:)
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
30
Sonunda kararımı verdim. Ninja 250 siyah
aranıza katılmaya az kaldı ama bir de istediğim gibi bulabilirsem eğer, bu yazı boş geçmemiş olucam.
 
Katılım
2 May 2010
Mesajlar
3
selam arkadaşlar
ben hiç motor kullanmıyan biri olarak kawasaki zxr250 almayı düşünüyorum, kullanmayı öğrenmek için sizce uygun mu?
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
selam arkadaşlar
ben hiç motor kullanmıyan biri olarak kawasaki zxr250 almayı düşünüyorum, kullanmayı öğrenmek için sizce uygun mu?

en sağlıklısı 125 cc ile başlamak olsada.. kendini bilen için bu motorda uygundur.. motorun oturuşu fazla kasmaz, rahattır hakimiyeti kolaydır..
ayrıntılı bilgi topiclerde mevcut genede bulamadığın birşey olursa yardımcı oluruz..
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
15
selam arkadaşlar
ben hiç motor kullanmıyan biri olarak kawasaki zxr250 almayı düşünüyorum, kullanmayı öğrenmek için sizce uygun mu?


arkadaşlar aranıza yeni katıldım öncelikle herkese merhaba..
bende yeni kullanıcı olacam ve tecrübem yok. fazla hız meraklısı olmadığım için ve temkinli bir sürücü olarak 250 lik başlangıç için iyi diye düşünüyorum.
125 liklerin görüntüsü hoşuma gitmedi açıkçası. Yine en iyisi honda cbr 125 ama cılız bi görüntüsü var onunda.
siyah bir zxr 250 buldum fakat tek silindir yazılmış ilanda. aceba yanlış mı yazmış yoksa tek silindiri oluyor mu bu aletlerin ? oluyor ise hangisini tavsiye edersiniz..
İyi forumlar..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yahu er6 aldım; ninja 250 gibi oturus pozisyonu var :)

Alısamıyorum :queen:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
15
2. el fiyatları neden hala çok yüksek bu motorda ? yoksa uygun olanlar hemen satılıyor mu sahibinden de ? ben mi yakalayamıyorum ?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
15
2 tane 2009 model siyah ninja var satılık. biri siteden erdal67 isimli arkadaşın sanıyorum. 8750 yazmış. (önceki yazılarında kaza yaptığınıda yazmış)
birde bursa da var 8800 yazmış. onun sahibide burdan birimi bilmiyorum.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
16
Herkese merhaba...

Icimizde cekmekoy/ istanbul civarinda oturan ninja 250 sahibi olan arkadaslar varmidir acaba ??
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
bnde pazartesı nınjalanıyorum üsküdardan yenı bır nınjallııı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst