@ Yesschim;
Var 3-5 tane :queen:
Ya arkadaşlar bu motosikletin 2. eli hala piyasaya düşmedi sanırım yoksa ben mi göremiyorum, sahibindende de yok. Var mı satılık ninja bilen duyan ?
Yok.
Satılmayacakmış artık bu motor artık.
Piyasada olanları da toplayacaklarmış "Cicim".
@ tatlisert;
Ben öğrendiklerim kadar bilgi vereyim dostum ;
Yakıt bakımından; 130-140 Kurus diye biliyorum...Titreşimi sorman hata zatenoLur mu öyle sey
Yalnız artçı rahatlığı konusunda bişey diyemeyeceğimHiç artcısı olmadım
![]()
arkadaşlar ufak bir kaza yaptım,
kafa grenajı çatladı,
bir de far kısmı çatladı...
sizce ne kadar tutar acaba?
osmaniyeli,dostum sağol...
bende bişey yok da çok moralim bozuldu yahu...
arkadaşlar ufak bir kaza yaptım,
kafa grenajı çatladı,
bir de far kısmı çatladı...
sizce ne kadar tutar acaba?