Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Abi ne kanunisi :p

Geçenlerde birisine şahit oldum izmitte :) Cocuk motoru gördü ( Siyah ST Kauni )

"Ulan ben de bişi sanmıstım ; Kanuniymiş" demez mi :queen:

Ben soranan Gururla ; Hyosung Diyorum :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya arkadaşlar bu motosikletin 2. eli hala piyasaya düşmedi sanırım yoksa ben mi göremiyorum, sahibindende de yok. Var mı satılık ninja bilen duyan ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
Ninja daha doğrusu kawasaki iyi güzel hoş başarılı ama yatırım maliyeti yüksek...
 
Katılım
8 Kas 2008
Mesajlar
387
@ tatlisert;

Ben öğrendiklerim kadar bilgi vereyim dostum ;

Yakıt bakımından; 130-140 Kurus diye biliyorum...Titreşimi sorman hata zaten :) oLur mu öyle sey :)
Yalnız artçı rahatlığı konusunda bişey diyemeyeceğim :) Hiç artcısı olmadım :p

tşk ederim dostum bilgilerin için...:rendeer:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
arkadaşlar bir sorum olacak. motor malum racing model(motor kısmı kapalı ) sorum şu, ön tekerin arka tarafından çabucak pislik dolmuyor mu içeri? ızgara gibi birşey koymamışlar da...
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
ya arkadaşlar bir türlü karar vermiyorum 4000 tl ye hyo var 2006 siyah 6750ye kawa var 2008 yeşil sizce hangisi artıları eksileri ne bi zahmet yardımcı olursanız sevınırım...
 
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
9
herkese iyi gunler,

1,83m. boy 85kg. rahat edermi bu makinanın üzerinde.

syg
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
arkadaşlar ufak bir kaza yaptım,
kafa grenajı çatladı,
bir de far kısmı çatladı...
sizce ne kadar tutar acaba?
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
osmaniyeli,dostum sağol...
bende bişey yok da çok moralim bozuldu yahu...

gecmiş olsun arkadaşım gırenaj lı motorların cogu kırık catlak vs gidip de kolay kolay kımse almaz nden cünkü bunu iyi kaportacıya götürürler catlak kırık olan yrini yapıştırlar sonra bir macun bir boya orjinalinin tıpkısı olur kafani yorma sen bile fark edemen:mrgreen:lamba sinyaller haric birde arkadaım ben senin motordan almayı düşünüyorum ne dersin motoru biraz anlatırmısın bana hyo ilı kawa rasında krarasız kaldım birde son sürat ne yapıyor bu makina titreşim kac kmden sonra başlıyor beni aydınlatırsan cok sevinirim tekrar gecmiş olsun...:wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
arkadaşlar ufak bir kaza yaptım,
kafa grenajı çatladı,
bir de far kısmı çatladı...
sizce ne kadar tutar acaba?

Geçmiş olsun, far komple satılıyor geçen yıl 350€ gibi bir fiyattı, grenajları tamir ettirmen bütçen açısından daha sağlıklı olur. Sıfırları gerçekten pahalı
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaşlar bu motorun yedek parça fiyatları nasıldır bir fikriniz varmı
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi akşamlar... 2010 u çıkmış galiba sonunda Türkiyede de.hyosungdan artısı eksisi nedir? kullanan veya kullanmış arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.hyo gt250r ile ninja 250 arasında kaldım fiyat olarak hyo agır basyo ama kawa nında adı var.anlıyacagınız bilgilerinize çok ihtiyacım var.
 
Katılım
27 Kas 2009
Mesajlar
6
selam arkadaşlar şimdi diyoruzki 250 cc liği atlayıp 600 cc lik motora binen delikanlılar var diyoruzda 250 cc motorlarında fiyatlarını birazdüşürmeleri gerekiyo 600 cc fiyatına 250 cc motor satılıyo zaten türkiyedeki arkadaşlar paralarını zor zar biriktirip bişeyler yapıyo 250 lik alacağına 600 lük alıyo adam zxr 250 cc motor bugün 11 235 tl 2. eli 8-9 bin lira 11 e cbr 600 rr alınır saçma sapan fiyatlar bu konuda çok dertliyim :) yazmak istedim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst