- Katılım
- 26 Tem 2006
- Mesajlar
- 112
dostum nasıl 1 depo ile 370 km yapıyosun? ben en fazla 260-270 gidebiliyorum? bir sorunmu war benimkinde yoksa dewirli kullandığım içinmi bu kadar fark oluyor? (şehir içi kullanım için)
Bende en az 320 KM gidiyorum bir depoyla.
uzun süre 4000 devirde gidince titreşimden oturduğun yerlerin çok fena oluyo bi süre sonra ağrıdan hissizleşiyor.motorun küçük devirleri uzun süre gitmek için değil ama ilk 800 km de seri olması için o devirlerde dikkatli gitmek gerekiyor...Hell storm çok teşekkür ederim. özellikle lastikler ve ilgi alaka ile yazdıkların içinbende seriliğe bayılıyorum özellikle ışıklarda seri olan bir motorsiklet ile metal yığınının arasından sıyrılıp elveda demek accayip güzel. rodajı çok ağrılı demişsin bu konuyu açar mısın? ben biras eski kafalıyım bu konuda. illa da sıfır illada sıfır diyen akıllılardanım desem yeri var.
Son düzenleme:

