Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
112
dostum nasıl 1 depo ile 370 km yapıyosun? ben en fazla 260-270 gidebiliyorum? bir sorunmu war benimkinde yoksa dewirli kullandığım içinmi bu kadar fark oluyor? (şehir içi kullanım için)

Bende en az 320 KM gidiyorum bir depoyla.
Hell storm çok teşekkür ederim. özellikle lastikler ve ilgi alaka ile yazdıkların için :) bende seriliğe bayılıyorum özellikle ışıklarda seri olan bir motorsiklet ile metal yığınının arasından sıyrılıp elveda demek accayip güzel. rodajı çok ağrılı demişsin bu konuyu açar mısın? ben biras eski kafalıyım bu konuda. illa da sıfır illada sıfır diyen akıllılardanım desem yeri var.
uzun süre 4000 devirde gidince titreşimden oturduğun yerlerin çok fena oluyo bi süre sonra ağrıdan hissizleşiyor.motorun küçük devirleri uzun süre gitmek için değil ama ilk 800 km de seri olması için o devirlerde dikkatli gitmek gerekiyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
155
yakıt konusunda kimse bişey söylememiş nie bu kadar gizliyosunuzki eninde sonunda ortaya çıkacak..:mrgreen: şaka bi yana bazı arkadaşlar 1 depoyla 320 350 km yaptıklarını söylüyolar kullanan arkadaşlarım 250 yi anca yapıyoruz diyolar iki ara bi derede kaldım şimdi :) kısacası bu motor kaç km hızla nekadar yakıyor veya hangi devirlerde fazla yakar biri itiraf etsin artık şehir efsanesi olarak kalmasın :bounce:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
77
yakıt konusunda kimse bişey söylememiş nie bu kadar gizliyosunuzki eninde sonunda ortaya çıkacak..:mrgreen: şaka bi yana bazı arkadaşlar 1 depoyla 320 350 km yaptıklarını söylüyolar kullanan arkadaşlarım 250 yi anca yapıyoruz diyolar iki ara bi derede kaldım şimdi :) kısacası bu motor kaç km hızla nekadar yakıyor veya hangi devirlerde fazla yakar biri itiraf etsin artık şehir efsanesi olarak kalmasın :bounce:


orta devirde kullanıyorum,yeri geliyor ilk viteste redline a kadar çıkıyorum ortalama 280-290-300 km de ışık yanıyor,ışık yandıktan sonra 70 km civarı gidiyor ortalama rahat kullanırsan 400 km e kadar rahat çıkar,bi 10000km yapıyım o zaman herşey belli olur :)

sitede bazı arkadaşlar 1 depo ile 250 km yapıyormuş? sanırım sürekli yüksek devirde kullanıyorlar 140-150 km hızla seyir halindeler ondan çok yakıyor...
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
10000km yapıyım o zaman herşey belli olur :)

Yapılmışını verelim



---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:51 PM ----------

sitede bazı arkadaşlar 1 depo ile 250 km yapıyormuş? sanırım sürekli yüksek devirde kullanıyorlar 140-150 km hızla seyir halindeler ondan çok yakıyor...

Sürekli yüksek devirde kullansanda bu kadar yakması zor, Kıyıköy gezisinde 140-150km ortalama hızla gittik artçımla yine 280-290km de ışık yanmaya başladı, depoda 4lt benzin kaldığına göre hesap basit
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
motorda benım gözume batan arka kuyruk..plakanın takıldıgı yer cok çirkin..ama cıkarmak ıcın vıda felan yok..kesılmesı gerekıyor gıbı..burada degısıklık yapan yada fıkrı olan varmı?
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
77
motorda benım gözume batan arka kuyruk..plakanın takıldıgı yer cok çirkin..ama cıkarmak ıcın vıda felan yok..kesılmesı gerekıyor gıbı..burada degısıklık yapan yada fıkrı olan varmı?

şule abla,dediğin gibi kesilmesi gerekiyor mecbur..bende düşünüyordum geçen polis durdurdu plakalığa baktı kesik mi diye,hayırdır filan dedim koltuğun altında olanları bağlıyorlarmış.ben kesmicem artık :) plakalığı küçülttürcem sadece...:pale:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
şule abla,dediğin gibi kesilmesi gerekiyor mecbur..bende düşünüyordum geçen polis durdurdu plakalığa baktı kesik mi diye,hayırdır filan dedim koltuğun altında olanları bağlıyorlarmış.ben kesmicem artık :) plakalığı küçülttürcem sadece...:pale:

evet plaka sıparısı verdım kuculcek.ama bu kuyruga da bı cozum bulmak lazım..endurocular gıbı..dıycem sımdı millet kötu bısı yazdıgımı sancak..dııl ama...tarz degısıyo böle anlamında demek ıstedım.
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
motorda benım gözume batan arka kuyruk..plakanın takıldıgı yer cok çirkin..ama cıkarmak ıcın vıda felan yok..kesılmesı gerekıyor gıbı..burada degısıklık yapan yada fıkrı olan varmı?


Dikkatli bakıldığında Vida görülebilir, kesmeden değiştirmek mümkün daha önce örnek sitelerde vermiştim. Aşağıda mevcut

http://www.kawiforums.com/ninja-250r/121552-targa-no-cut-fender-eliminator-diy.html

Kafamda 3 değişilik var, Arka çamurluk, led stop lambası ve servo plaka

Önümüzdeki 2 ay sanırım yapacağım. Belkide 600cc ye geçebilirim kimbilir.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bizim şirkette (NTV) bir tane siyah Ninja 250 var arkadaşlar, ara sıra görüyorum gelip giderken girişte, buradan mıdır sahibi acaba? :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim şirkette (NTV) bir tane siyah Ninja 250 var arkadaşlar, ara sıra görüyorum gelip giderken girişte, buradan mıdır sahibi acaba? :)

Ne o sahibiyle pazarlığa tutuşup bana ninca mı alacaksın :cyclopsan
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
Dikkatli bakıldığında Vida görülebilir, kesmeden değiştirmek mümkün daha önce örnek sitelerde vermiştim. Aşağıda mevcut

http://www.kawiforums.com/ninja-250r/121552-targa-no-cut-fender-eliminator-diy.html

Kafamda 3 değişilik var, Arka çamurluk, led stop lambası ve servo plaka

Önümüzdeki 2 ay sanırım yapacağım. Belkide 600cc ye geçebilirim kimbilir.

güzel olmuş.işe tam olarak ıstedıgımde bu:cat:acaba benım usta bunu yapabılırmı?ben yapamıycama göre:pale:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
güzel olmuş.işe tam olarak ıstedıgımde bu:cat:acaba benım usta bunu yapabılırmı?ben yapamıycama göre:pale:

Biraz zorlanabilirsin gibime geliyor, plaka iptalinde yanlara sinyal lambalarını tutturmak lazım aşağıdaki kiti alırsan usta önceki postta verdiğim resimlere bakarak da yapabilir zaten

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/250R...7922825QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

Ama unutma bunu yaptıktan sonra arka koltuğa kadar çamur atabilir, ben kuyruğu plaka altına kadar kestim bazen arkaya çamur atıyor. Yani çamurlukta şart

Ya da 2 ay filan beklersen ben nasıl yapılır tarzı birşey oluşturabilirim. :) Ama targa ile yapmayabilirim, aklımda güzel fikirler var. Bence bekle yani :p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
Biraz zorlanabilirsin gibime geliyor, plaka iptalinde yanlara sinyal lambalarını tutturmak lazım aşağıdaki kiti alırsan usta önceki postta verdiğim resimlere bakarak da yapabilir zaten

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/250R...7922825QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories


Ya da 2 ay filan beklersen ben nasıl yapılır tarzı birşey oluşturabilirim. :) Ama targa ile yapmayabilirim, aklımda güzel fikirler var. Bence bekle yani :p

pahalıymış oldukca..keşke bende ''aklımda bı fıkır var''dıyebılcek kadar bilgili olsaydım:salut:..bişi yaptırmadan paylasırım burdan zaten..senın yapacagınıda beklerız burda..
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Cok igrenc ya digital gostergelisi yokmu bunun?yada sonradan takilabiliyomu?bu ne 80 li yillarin takometresi gibi...
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Mavi olan kısım: Olabilir yani ne olmuş ? Kimse kimseye cevap vermekle mükellef değil ki burada. Herkes gönüllülük esasınca bildiklerini paylaşıyor zaten.

Turuncu kısım: Bilen biri elbet birgün gelir yazar, ama sırf sen sordun diye hazır olda 5 kişi bekleyecek diye bir kaide yok.

Kırmızı olan kısım : "Oha!" diyebiliyorum sadece. Sanırım cümlenin sonunda yükleme gelen "meli, malı" ekinin ne anlama geldiğini bilmiyorsun. "Yanıtlamalı" dediğin zaman, o kişinin senin bahsettiğin işi yapmak gibi bir zorunluluğu olduğu anlamı çıkar. Ama o kişinin böyle bir sorumluluğu yok farkındasın değil mi ?

Cbr 125 başlığındaki arkadaşımız Görkem (ve diğer arkadaşlar) en üstte de yazdığım gibi gönüllülük esasıyla yapıyorlar bu işi. Yoksa onlar yapmasa kimsenin oraya yazmak gibi bir sorumluluğu yok.

Sen de kırılma, biraz sert algılayabilirsin yazdıklarımı, ama bilmeni istedim:wiinkk:

benim yerime yeterince yazdığın için teşekkürler arkadaşım...
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
pahalıymış oldukca..keşke bende ''aklımda bı fıkır var''dıyebılcek kadar bilgili olsaydım:salut:..bişi yaptırmadan paylasırım burdan zaten..senın yapacagınıda beklerız burda..

:p Evet gerçekten pahalı, neden bekle diyorum biraz işin çakallığına kaçacağım ondan biraz zor olduğu içinde pek açıklamadım

:cyclopsan Bu arada sitem hissettim yazında bir örnek resim koyuyorum şöyle birşey olacak maliyeti yüksek ve temini zaman gerektirdiği için hemen yapamıyorum




burada resimli anlatımlar var, ingilizce sorun olursa Google Translate ile biraz tarzanca olsada yazıyı tercüme edebilirsin.


Yada bunlar pahalı çözümler ucuz bir çözüm yokmu dersen, benim şu an yaptığım gibi kuyruğu plaka altına kadar kesebilirsin ama buda arka koltuğa çamur gelmesi demek




http://www.kawiforums.com/ninja-250r/108573-2008-ninja-250-mod-diy-faq.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:03 PM ----------

Bir gün bende NİNJA olacağım :cat:

Haydi hayırlısı :bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst