Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
14
Bence bu motorun en çirkin yanı egzosu.Daha kibar bir egzosla çok daha güzel görünür..
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
motor 8 binden baslayıp 10 bine kadar gidiyo 2. elde..
ama toplam 8 tane var....

bu egsozla kesinlkle kullanmam bu motoru....


ARKADAŞLAR HER MARKA MOTOR MONTU SİPARİŞLERİNİZ ALINIR.. AMERİKADAYIM UYGUN FİYATA ALMA İMKANIMM VAR...ÖNCEKİ SAYFADA MAİL ADRESİM VAR.. İLGİLENENLERE EKLESİN
 
Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
4
iş sadece fiyatı ile bitmiyor bugünlerde. ben en son baktığımda 2 adet Türkiye stoğu kalmıştı. Şuan bitmiş olabilir onlarda. Ayrıca motor çok güzel olmasına rağmen yükseklik konusunda sıkıntılı !!! Biraz sırıtıyor...
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
merak ettim doğrusu :silent:, acaba motoru kullananların sayısı kaçtır ? neredeyse 10 ' kişiyi geçmiyor.

Okadar da satış yapmış yurtdışında, neden türkiye 'de bukadar az :farao:
 
Katılım
15 Ağu 2009
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar, ben balıkesirden katıldım aranıza, yeni motor almayı düşünüyorum, ehliyetim yok fakat yaz sonunda alıcağım, eh tabi ehliyetten sonrada motor. hem kaslı yapısı hemde performansı bakımından kawasaki 250r düşünüyorum. yaklaşık 4 aydır 150 cclik scooter motor kullandım ve 2 yıllık profesyonel olarak agresiv dağ bisikletçiliğim var, yani denge, viraj ve fren kontrolü bakımından nerdeyse hiç sorunum yok.

sorunum motorun altımda nasıl duracağı, 180 boyum var, şişman değilim, ama yapılı vücudum var, sizce iyi bir seçim olurmu ? açıkçası ben hız seven bir ideğilim fakat motorum kaslı ve dikkat çekici olmalı, bu yüzden seçimimi kawasaki 250r'den yana yapmak istiyorum.

önerilerinizi bekliyorum
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
sahibi tatildeymiş motorun garaja çekilmesi gerekiyormuş
ninja 250 r sahibi bir arkadaşın babası rica etti sen çekermisin diye hay hay dedim
bi 15 dk test fırsatı buldum
kasa yüksek cc li abilerinin gösterişini hiç aratmıyor
yanlız rolantidenmidir debriyajı bırakınca kandi kendiliğine gidiyor
görüntü çok güzel güç kendi sınıfına göre en iyilerinden
birde az yakıyorsa seneye yenisi çıkınca 2000 daha düşerse ben bu motoru önce allahın sonra cüzdanımın izniyle 2. elini alırım
 
Katılım
15 Ağu 2009
Mesajlar
18
ninja 250 r yardım lütfen ?

arkadaşlar ninja 250 r nin km de ne kadar yakıt yaktığını araştırıyorum. kullanan varsa lütfen anlatsın? kaç km hız ile,bir depoyla ne gider ? şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
bnm anlamadığım bu topic i açan arkadaş neden zxr 250 kullanıcısı değil.. yanlış anlama hasan arkadaşım ama burda gerçekten bilgi paylaşılacaksa bu şekilde olmaz.. bişey yazıyoruz 15 gün kimse sallamıyo...
biraz bilgi paylaşırsak herkez için iyi olur arkadaşlar.. lütfen duyarlı olalım!!
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
bnm anlamadığım bu topic i açan arkadaş neden zxr 250 kullanıcısı değil.. yanlış anlama hasan arkadaşım ama burda gerçekten bilgi paylaşılacaksa bu şekilde olmaz.. bişey yazıyoruz 15 gün kimse sallamıyo...
biraz bilgi paylaşırsak herkez için iyi olur arkadaşlar.. lütfen duyarlı olalım!!

Kaç tane kullanıcısı varki bizim sitede bu motorun acaba?
Motorun fiyatından dolayı sayı az olduğu için pek güncel kalamıyor başlık büyük ihtimalle.

Git GT250R topiğine, 5 dk.da 3 cevap birden alırsın.:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
kawa biraz pahalı oldugu için malesef her yigit alamıyor.onun için buraya yazı fazla yazabilen yok fakat 250 cc sınıfında en iyisi oldugunu bil
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
kawa biraz pahalı oldugu için malesef her yigit alamıyor.onun için buraya yazı fazla yazabilen yok fakat 250 cc sınıfında en iyisi oldugunu bil

Söylediklerimi teyid etmişsin.
Eksik olma, motosiklet ile alakalı her konuda yeterince bilgi sahibiyim kardeşim.:wiinkk:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
bnm anlamadığım bu topic i açan arkadaş neden zxr 250 kullanıcısı değil.. yanlış anlama hasan arkadaşım ama burda gerçekten bilgi paylaşılacaksa bu şekilde olmaz.. bişey yazıyoruz 15 gün kimse sallamıyo...
biraz bilgi paylaşırsak herkez için iyi olur arkadaşlar.. lütfen duyarlı olalım!!

arkadaşım ben bu topiği açtım diye ninja 250r a ömür boyu binecem diye bir kaide yok...
ayrıca ben açtım diye bütün bilgileri ben verecem diyede bir kaide yok,
paylaşım sayfası burası herkes istediği bilgiyi arar ve bilgi sahibi arkadaşlar yazar...
bir sıkıntın varsa moderetörlere iletebilirsin...
kal sağlıcakla...
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
bnm anlamadığım bu topic i açan arkadaş neden zxr 250 kullanıcısı değil.. yanlış anlama hasan arkadaşım ama burda gerçekten bilgi paylaşılacaksa bu şekilde olmaz.. bişey yazıyoruz 15 gün kimse sallamıyo...
biraz bilgi paylaşırsak herkez için iyi olur arkadaşlar.. lütfen duyarlı olalım!!

Mesaj biraz abes olmuş, bende önümüzdeki sezon değiştireceğim muhtemelen, onun için şimdiden ne öğrenmek istiyorsan sor.

1 yılda 9800km yaptım :p bu motosiklette yeterince tecrübeli sayılırım sanırım, açtığım topiclere yada yazdığım mesajlara bakabilirsin.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Uzun zamandır araştırıoyrum bu motoru, Galiba Cbrdan sonra bunu alıcam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst