merhaba arkadaşlar, ben balıkesirden katıldım aranıza, yeni motor almayı düşünüyorum, ehliyetim yok fakat yaz sonunda alıcağım, eh tabi ehliyetten sonrada motor. hem kaslı yapısı hemde performansı bakımından kawasaki 250r düşünüyorum. yaklaşık 4 aydır 150 cclik scooter motor kullandım ve 2 yıllık profesyonel olarak agresiv dağ bisikletçiliğim var, yani denge, viraj ve fren kontrolü bakımından nerdeyse hiç sorunum yok.
sorunum motorun altımda nasıl duracağı, 180 boyum var, şişman değilim, ama yapılı vücudum var, sizce iyi bir seçim olurmu ? açıkçası ben hız seven bir ideğilim fakat motorum kaslı ve dikkat çekici olmalı, bu yüzden seçimimi kawasaki 250r'den yana yapmak istiyorum.
önerilerinizi bekliyorum