- Katılım
- 6 Eyl 2005
- Mesajlar
- 399
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar nette gezerken şöle bi videoyla karşılaştım, 250 lik olmasına rağmen egzost sesi 600 gibi walla.. yoska 600 cc mi motor anlamadım 
işte video:
yeni link
http://www.ktunnel.com/index.php/1010110A/9223736c700020eefb8714670e2795c8042cb341cef29831850572187f3bba271f6c9207b3403eb216169
eğer bi sorun çıkarsa youtube'da " 2008 ninja 250R yoshi slip on " arattğınızda çıkan ilk mavi 250r
işte video:
yeni link
http://www.ktunnel.com/index.php/1010110A/9223736c700020eefb8714670e2795c8042cb341cef29831850572187f3bba271f6c9207b3403eb216169
eğer bi sorun çıkarsa youtube'da " 2008 ninja 250R yoshi slip on " arattğınızda çıkan ilk mavi 250r
Son düzenleme: