kawasaki ninja 250 with yoshi egzost

Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
keşke açılmıo diye de cvp yazsaydınız :)

link yenilendi, açıklama yapıldı :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
vayy bi uyanık daha sende mi ktunnel den izliyosun :mrgreen:

o zman o egzozu 600 cc liğe taksalar ohoo 1000 cc sesi çıkarır gerçi aralarında pek değişen bişe yok ama nese...
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
youtube'da " 2008 ninja 250R yoshi slip on " arattğınızda çıkan ilk mavi 250r
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Arkadaslar Ktunnel Vtunnel fark etmez onun bırınde youtube u acın sonra dedıgı gıbı aratın ızleyin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst