Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
O çok sevdiğim Motorumu dün itibari ile satmış bulunuyorum. Kendi halinde sessiz sayfamızı artık sadece uzaktan seyredeceğim. Bir yıl zevkle kullandım. Fakat artık daha büyük bi şey bakıyorum. Kullandığım sürece hiç bir sorun ile karşılaşmadım. Hepinize iyi günler :)
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
18
aekadaslar 2015 model bin km de motoru 12500 e alicam sizce fiyat uygun mudur.bayram sonrasi na kesin karar vermem gerek.
 
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
6
replikalardan uzak dur motorun ömrü kısalır paran varsa full sistem titanyum akro veya leo vince markalarını önerimim sesleri çok güzel internetten araştırıp dinleyebilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------[/S
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
bakım masrafları konusunda bilgi paylaşabilecek olan varmı km ücret vs.


Bakım , ortalama 5 bin km'de bir yapılıyor. Fazla bir masrafı yok. Yağ filtresi ve yağı değiştirin devam edin yola. :) Buji ortalama 10 bin km rahat götürür. Hava filtresi ise yıkanabilip tekrar kullanılabilen cinsten.


ninja 250sl'in lastik hava basıncı kaç olmalı?

Ön lastiği 28 , arkayı 32 yapın.
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
4
selamun aleykum arkadaşlar geçen gün motorumu düşük hızda yana yatırdım. sol gidonum da ufak bi eğilme meydana geldi. bu gidondan bulamazmıyım veya düzeltilebilirmi satan arkadaşlarda varsa ulaşabilirmi
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
18
2015 model 1300km de arkadaştan aldığım motorla bende aranıza katıldım.ilk motorum mondial mh drift di.sl250 bambaşka birşeymiş gerçekten.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
398
Merhaba arkadaşlar, motorum rolantide 3, 4 dk çalıştıktan sonra stop ediyordu bazen de daha erken hatta bir kere giderken stop etti. Bu sorunu servisle paylaştım benden bu durumu belgelememi stop ettiği anı gösteren video çekmemi söyledile ben de çekip servisle paylaştım. Servis body throttle denilen kısımda sorun olabileceğini eğer sorun bundan kaynaklanıyor ise garanti kapsamında parçanın değişebileceğini bu nedenle İstanbul da z motora parçanın gönderilip parçanın sorunlu olup olmadığına bakılması gerektiğini söyledi motorumu 20 25 gün süremeyeceğim bu nedenle. Motorumu çok özledim:(

Motorunuzun kıymetini bilin xD

tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
6
stop etme problemi benim ninjada da mevcut motor 6900 kmde arasıra seyir halindeyken stop ediyor @mombohunter eğer sorun çözülürse mutlaka buraya yaz
birde benim fikrim bir whatsapp grubu oluşturmak birbirimizle daha hızlı bilgi alışverişi yapabiliriz
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
398
Merhaba arkadaşlar, bugün ulusan motorla iletişime geçtim stop etme sorunu ile ilgili, onlar da istanbul z motora body throttle denen parçayı gönderdiklerini bu parçada arıza saptandığını ve bu parçanın garanti kapsamında değişeceğini, kasımın sonuna doğru işlemlerin tamamlanabileceğini söylediler.

Eğer sizin 250 sl inizde benzer bir sorun varsa. Stop etme anına ait görüntü ile birlikte yetkili servise gitmeniz gerekiyor. Tabi garantiniz devam ediyorsa.

Güvenli sürüşler dilerim.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
398
Merhaba arkadaşlar bugün servisten aradılar. Body throttle denen parçada arıza varmış onu yenisiyle değiştirmişler. Yarın motoru gidip servisten alacağım. Motoru 1 Kasımda bırakmıştım servise 17 günde işlem tamamlandı. Umarım sorun ortadan kalkmıştır. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
15
Selamlar, bende de 2015 ABS li ninja 250sl var. 900 km de ilk sahibinden aldım ve şuan 6400km. Forum da bahsedilen stop etme veya başka hiçbir problemle karşılaşmadım. Belli seri de var sanırım bu problem. Kazasız belasız.
 
Katılım
15 Şub 2017
Mesajlar
13
aşağı yukarı 1 hafta oldu 250sl abs yi alalı daha 200km de boyum 1,60 önceleri bana biraz yüksek geldi ama alıştım bir kaç santim daha alçak olsa baya rahat ederdim r25 mi ninjamı derken sonunda ninjayı aldım hiç bir şekilde pişman değilim r25 çok güzel bir motor fakat benim gibi ufak tefek bir adamada böyle bir motor gider bu motorun ençok sevdiğim yanı söylerken tarif bulamadığım herkeze kuyruk sallayan kaşar görünüşü ergenliğini yeni bitirmiş göze gelmeye başlamış genç kız havası göze batmak için çok renkli giyinmiş arsız tavırlarına hasta oluyorum neyse bukadar name yeter

sadede gelelim zırt bırt fan açması kafamı karıştırdı bir sorun oldunu düşündüm sordum soruşturdum normal dediler bende motorun rodajı olmadı için çok ısındını düşünüyorum fakat bukadar soğuk havada bile fan açması garip rodaj bitince görücez bakalım bir değişme olacakmı

bu arada bu motor belliki çok ısınan bir makina önümüzdeki yaz dönemide çok sıcak geçeceğe benziyor 10w40 yağ kurtarmaz diye düşünüyorum
rodajdan çıkınca 10w50 castrol power 1 racing 4t koymayı düşünüyorum birde putoline nanotech 10w50 var ama hem pahalı hende bazı motorlarda farklı tepkilere yol açıyormuş ama genel olarak motorun ısısı büyük ölçüde düşüyormuş çok memnun oldunu söyliyenler var önce castrol bir denicem şikayetci bir durum çıkmazsa aynen devam edicem

birde fabrika çıkışı ranyatör sıvı pek mükemmel değil sanırım güçlü bir soğutma sıvı koymak gerekir diye düşünüyorum
tüm bunlar bir fark oluşturmassa istanbul trafinde çoook fan sesi dinlerim gibime geliyo
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
aşağı yukarı 1 hafta oldu 250sl abs yi alalı daha 200km de boyum 1,60 önceleri bana biraz yüksek geldi ama alıştım bir kaç santim daha alçak olsa baya rahat ederdim r25 mi ninjamı derken sonunda ninjayı aldım hiç bir şekilde pişman değilim r25 çok güzel bir motor fakat benim gibi ufak tefek bir adamada böyle bir motor gider bu motorun ençok sevdiğim yanı söylerken tarif bulamadığım herkeze kuyruk sallayan kaşar görünüşü ergenliğini yeni bitirmiş göze gelmeye başlamış genç kız havası göze batmak için çok renkli giyinmiş arsız tavırlarına hasta oluyorum neyse bukadar name yeter

sadede gelelim zırt bırt fan açması kafamı karıştırdı bir sorun oldunu düşündüm sordum soruşturdum normal dediler bende motorun rodajı olmadı için çok ısındını düşünüyorum fakat bukadar soğuk havada bile fan açması garip rodaj bitince görücez bakalım bir değişme olacakmı

bu arada bu motor belliki çok ısınan bir makina önümüzdeki yaz dönemide çok sıcak geçeceğe benziyor 10w40 yağ kurtarmaz diye düşünüyorum
rodajdan çıkınca 10w50 castrol power 1 racing 4t koymayı düşünüyorum birde putoline nanotech 10w50 var ama hem pahalı hende bazı motorlarda farklı tepkilere yol açıyormuş ama genel olarak motorun ısısı büyük ölçüde düşüyormuş çok memnun oldunu söyliyenler var önce castrol bir denicem şikayetci bir durum çıkmazsa aynen devam edicem

birde fabrika çıkışı ranyatör sıvı pek mükemmel değil sanırım güçlü bir soğutma sıvı koymak gerekir diye düşünüyorum
tüm bunlar bir fark oluşturmassa istanbul trafinde çoook fan sesi dinlerim gibime geliyo

Canınızı pek sıkmayın bence fanın çalışması kötüye işaret değil ki.Ortalama hızını arttıkça düşer zaten fan kullanımı.
 
Katılım
15 Şub 2017
Mesajlar
13
stomp grip

stomp grip kesinlikle denemenizi tavsiye ederim müthiş bir tutuşu var
sudan ucuz bir yöntem hem çok etkili hemde iz bırakmıyor istediğin zaman çıkartabiliyorsun
üstelik dizlerinizle sıkmanız bile gerekmiyor dizinizi deydirmeniz yeter tutuş okadar iyi
https://www.youtube.com/watch?v=YU_q0-CNi-g

bu arada soğutma sıvısının nekadar sürede değişmesi gerektiğini bilen varmı
bu karışımın mutlaka bir ömrü olması gerek
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2016
Mesajlar
8
gençler, 15.800 km oldu motorla lastik değiştirmeyi düşünüyorum. Öneride bulunabilecek olanlara şimdiden teşekkür ederim. Ayrıca iridyum buji olduğundan değiştirmeye gerek kalmıyor diye biliyorum. Maslak otosanayide motoextreme 13.000 bakımında değiştirmedi gerek yok diye.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst