Aynısını denedim ve işe yaradı güzel bir taktik oldu. Teşekkür ederim
bizati benim buluşumdur izlediğin youtube kanalıda bana aitdir
orjinal stomp grip ide denedim bir arkadaşın motorunda tutuşu çok kötü idi ve fiyatı dudak uçuklatıyordu
herkeze tavsiye ederim mutlaka deneyin 2 tanesi 10tl eğer boyutu küçük gelirse bir tarafa iki tane yapıştırın
isterseniz kesin biçin şekillendirin keyfinize kalmış
motoru alalı aşağı yukarı 2 hafta oldu çok daha güzel buluşlar ve yenilikler yapacağım fakat bu aralar vakit bulamıyorum
birde bu stop etme sorununa deyineyim bendede bir kaç sefer oldu motoru yeni çalıştırdımda hemen ardından stop etti bu durum iki defa oldu
birde bu kırmızı ışıkta beklerken tam kalkış esnasında bir kaç defa oldu kırmızı ışıkda olanı pek önemsemedim belkide benim hatam diye düşündüm
ama motor sıcak olmasına rağmen çalıştırdıktan 10 saniye sonra tık diye stop etti benim başıma gelenler bunlar
birde dikkatimi çekti marş tepkisi biraz baygın geldi bana sanki zorla çalışıyor yani net bir marş sesi yok
garip tepkileri var motorun henüz rodajı olmadığındanmıdır bilemedim 350km ancak buldum ilk günkü sert gaz tepkisi biraz daha iyi duruma geldi
ama halaa gaz tepkisi birisi kalkışta arkanızdan tekme atmış gibi hissediyorsunuz