Ben şahsen kitapçıkta yazan sıklıkla yaptırmaya özen gösterdim. Yağ konusunda da Ninja da İpone kullanmıştım şimdiki motorda Motul kullanıyorum. Her ikisi de iyidir
Castrol ü bilmiyorum maalesef :/
Arkadaşlar 250Sl e 800km bakımından sonra ne zaman yağ koyuyoruz. Benim makina 3000de,hala yağ değişmedi aradan 2000km geçti değistirmelimiyim? Ve yağ olarak castrol,motul ve iphone arasında kaldım hangisini önerirsiniz?