- Katılım
- 18 Tem 2005
- Mesajlar
- 1,144
O çok sevdiğim Motorumu dün itibari ile satmış bulunuyorum. Kendi halinde sessiz sayfamızı artık sadece uzaktan seyredeceğim. Bir yıl zevkle kullandım. Fakat artık daha büyük bi şey bakıyorum. Kullandığım sürece hiç bir sorun ile karşılaşmadım. Hepinize iyi günler 