Kawasaki Ninja 250 SL Gelmiş

Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Kawasaki bu sene show yapıcak anlaşılan bomba gibi modellerde girdiler umarım fiyatlarda güzel olur.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
sl ekinin anlamı slim and light demekmiş. (ince ve hafif)
z250sl'yi ben beğendim.
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Guzel motor. Onden biraz tipsiz ama bu ninjalarin yesiline bayiliyorum. Yine de cbr250 daha yakisikli ☺ Ninja 300 ün havasi yok bunda.
 
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
299
Motosikleti
BMW R1300GS Instagram:@iboadv
Ben de ön kasayı beğenmeyenlerdenim. Ama fiyatı çok güzel bence.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Vulcan S fuardaki fiyat gibi veya biraz üstünde olur ise kesinlikle almayı düşünüyorum açıkcası çok uçarlar ise z300 alırım :) KTM RC 390 veya Ducati Scrambler düşünüyordum ancak bunlar daha çok hoşuma gittiler üstelik her anlamda daha uygun maliyetleri olur gibime geliyor.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
31
fiyat on numara ama kasa bir 300 gibi degil az kaldi motoru satip haziran gibi 300 abs almak istiyorum
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
Kawasaki tasarım/stil işini biliyor....Memlekette iş yapar...en azından 200ss Pulsar gibi tipsiz değil-herşey yerli yerinde...Fiyatta makul.:)

Yapma hocam pulsar 200ss ile tasarım konusunda 'bence' sadece ninja300 kapışır. Diger 250-200 sınıfının içinde en güzel tasarımlardan.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Yapma hocam pulsar 200ss ile tasarım konusunda 'bence' sadece ninja300 kapışır. Diger 250-200 sınıfının içinde en güzel tasarımlardan.

200ss te aynalar (enduro aynası gibi),gidon (maymun dalı gibi) ve o arka stop'lar-yani elma/armut gibi olmuş....250sl her türlü 200ss'yi döver...Şahsi fikrim bu (200ss gibi eğreti durmuyor)...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

200ss te aynalar (enduro aynası gibi),gidon (maymun dalı gibi) ve o arka stop'lar-yani elma/armut gibi olmuş....250sl her türlü 200ss'yi döver...Şahsi fikrim bu (200ss gibi eğreti durmuyor)...

12.300 gibi fiyatı-bugünkü kurdan (yaklaşık).....
10.000 Bajaj 200ss (25bg) mi????-----------12.300'e (27bg) Kawasaki mi???....Sence hangisi???...:cyclopsan

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------

200ss te aynalar (enduro aynası gibi),gidon (maymun dalı gibi) ve o arka stop'lar-yani elma/armut gibi olmuş....250sl her türlü 200ss'yi döver...Şahsi fikrim bu (200ss gibi eğreti durmuyor)...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------



12.300 gibi fiyatı-bugünkü kurdan (yaklaşık).....
10.000 Bajaj 200ss (25bg) mi????-----------12.300'e (27bg) Kawasaki mi???....Sence hangisi???...:cyclopsan

İnşaallah naked versiyonu da gelir...(Z250SL)....:cat:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Kawa tek silindir olmaz ki

neyse hayırlısı olsun. Yeşil almayın da forsumuz olsun
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Hadi be yamaha kırma bizi yap fiyatı 13 bin civarı böbreğimi satarım yine alırım seni söz :queen::flower:

Piyanocu hondaya özenirse geriye son çare (ve aslında en güzel çare) Bajaj 400ss kalıyor hintli ötv filan dinlemez verir ucuza biliyorum hissediyorum :D :thumleft:
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
O değilde tek silindir 250cc motosiklet 13000 lira be. Bu nasıl memleket anlamanın imkanı yok? Yaşama diyor adamlar sana resmen.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

Kawasaki tasarım/stil işini biliyor....Memlekette iş yapar...en azından 200ss Pulsar gibi tipsiz değil-herşey yerli yerinde...Fiyatta makul.:)

Kawasaki bundan üç beş sene önce iğrenç ötesi tasarimlar yapıyordu. Büyük ihtimal o ekibi kovup yeni bir ekip ile yola devam ediyorlar.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Güzel fiyat bence... 10000 bin TL'ye Bajaj SS200 bana göre artık rekabetçiliğini kaybetti. 2500 TL farka Kawasaki'yi tercih ederim. Bajaj'ın yerinde olsam 13500 TL'ye SS400'ü getirir, piyasayı siler süpürürüm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------

Şimdi tekrar baktım da ilanı Bursa bayisi vermiş. Öğle arasında gidip bir bakacağım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
er6n ve er6f'in çocukları gelmiş :p ninja 250sl ve z250sl
kawasaki @metehan'a güzel cevap vermiş.

bende aradım şimdi Şubat sonuda naked modeli geliyor...grenajlısı 4400 euro ise cıbıldağı sanki 12 bini aşmaz gibi :)


ayy inşş cnmm yhaaa...:queen::p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst