Kawasaki Ninja 250 SL Gelmiş

Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
96
bide benim vicudu doldursun altımda kaybolmayan Kawa istiyoruz...:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------



öyle dime..:salut::p


yav ben neden ınazumanın ölçüleriyle naked sl 250 ölçülerini kıyaslamıyorum :sunny:

inazuma...

Toplam uzunluk 2145 mm
Toplam genişlik 760 mm
Toplam yükseklik 1075 mm
Aks arası mesafe 1430 mm
Zeminden yükseklik 165
Sele yüksekliği 780 mm
Çalışır ağırlık 183 kg


z250sl...

U x G x Y
1,935 x 700 x 1,015 mm

Aks Açıklığı
1330 mm

Sele Yüksekliği
785 mm

Yakıt Kapasitesi
11 Lt.

Kuru Ağırlık
148 kg / 150 kg (ABS)

Imazuma mühendisleri motorda bir boşluk bulup içini cıva mı doldurdular, 250 cc motor nasıl 183 kg olur?
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
#mete_han#
Kanka senin vucüdu kaldıran modeller 990 Adv Hatta 33 litre Acerbis yakıt deposuyla anca kaldırır seni.
R 1200 GS Adv. da olur :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ganga ben buna taktım bi konu açıyom valla olayı bilenlere sorucam...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
motorun en çirkin yanı ince ve ufak deposu. CBR125/250 den oldukça cılız duracaktır.

Bizde milletçe malın büyüğü makbuldur :p

Küçük popili japonların bu konuyu dert edeceğini pek düşünmüyorum:queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sl eklentisi görünce acaba dedim kawa 250 cc adam gibi bi commuter mi getirdi ama malesef hayal kırıklığına uğradım..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yani inazuma f modeli gibi grenajlı birşey bekliyordum sl eklentisini görünce ama öyle değilmiş..
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Son hızın silindirle alakası yok hocam, sadece güce bakar ve nereye harcadığına... Harcadığın gücün de çok azı ağırlığa gider.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
şu ninjayı bı tek ben begenımıyorum heralde... ama genel olarak sevemedım ben bu motoru bi türlü...

NOT: hiç kullanmadım...
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
peki bişey sormak istiyorum fikrini merak ediyorum aslında...

tek silindirli tüketim açısından belirsiz bir 250 lik naked 250 sl geldi farzet...(şubat sonu geliyor ve ınazumayla aynı fiyat)

http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet/Z250SL/Z250SL.html



diğer tarafda çılgınca benzin tüketen pek hızlanmayı sevmeyen ama dengeli bir ınazuma çift silindir sen ne dersin..

şahsen naked motor pek sevmiyorum çok rüzgar yediğin için ama soruyu cevaplamak için:

1) ben olsam bu fiyatlara tertemiz ikinci el eski kasa çift silindir 33bg ninja 250 alırım, tek silindire göre arada bariz bir ivmelenme farkı var.
2) 25bin km ninja kullandım tüketim değeri olarak gördüğüm en yüksek değer 100km/4.5lt idi (soft case yan ve sele üstü 3'lü çanta ile sürekli 120km hız)
3) çift silindiri her zaman tek silindire tercih ederim - bu durumda senin sorunun cevabı da inazuma oluyor

tüketim değerini yazdım çünki 250cc'de öyle kullanmayan / kullanmamış (ya da çin malı 250cc modelleri japon 250'liklerle bir tutan) insanların yaptığı yorumlara kanarak yakıttan korkup tek silindir daha az tüketir mantığı ile model seçen insan çok oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst