Kawasaki Ninja 250 SL Gelmiş

Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaslar az once sahibinden de gezerken gordum 4400 euro fiyatla 2015 model olarak turkiyeye gelmis.hayirli ugurlu olsun
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
şimdi özelliklerine baktım. 250cc sınıfındaki motorları bitirir. inazuma ağır ve çok yakıyor. sym wolf ile motoru çok benziyor ama ondan neredeyse 20kg daha hafif. cbr ile kapışır. cbr'den 1 beygir daha güçlü. gt250 ile gücü aynı torku fazla. geride olduğu konu yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
er6n ve er6f'in çocukları gelmiş :p ninja 250sl ve z250sl
kawasaki @metehan'a güzel cevap vermiş.
 
Katılım
4 Tem 2014
Mesajlar
26
Sl derken? sl olmasinin ne ozelligo oluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

Bu arada farlar bana gore berbat olmus onden gorunumu cok kotu
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
http://ic.maxabout.us//misc/infographics//kawasaki-ninja250sl-vs-honda-cbr250r.jpg

Artik cbr disinda motor da gorecez yollarda :)
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla bende motoru sattim 2 hafta oldu potansiyel aliciyim yani bakalim digerlerinin fiyati ne olacak.ama tahminimce r25 bundan 1 lira fazlasina cikar piyasaya.
 
Katılım
30 Eyl 2014
Mesajlar
51
Ninja 250 sl geldi diye z250yi getirmemezlik yaparlarsa Z-motoyu basarim. Net. Distiributorun basini agritirim
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
168
bana sanki bizim gib ülkelere satabilmek adına taviz verilmiş bir kawasaki gibi geldi... ninjadan eser yok
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
ninja 250 yi hiç beğenmemiştim, bu olmuş sanki. tek silindir olması biraz can sıkıcı ama o kadar olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst