Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
şimdi özelliklerine baktım. 250cc sınıfındaki motorları bitirir. inazuma ağır ve çok yakıyor. sym wolf ile motoru çok benziyor ama ondan neredeyse 20kg daha hafif. cbr ile kapışır. cbr'den 1 beygir daha güçlü. gt250 ile gücü aynı torku fazla. geride olduğu konu yok.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla bende motoru sattim 2 hafta oldu potansiyel aliciyim yani bakalim digerlerinin fiyati ne olacak.ama tahminimce r25 bundan 1 lira fazlasina cikar piyasaya.