Kawasaki Ninja 250 R Satılık Arıyorum

Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
15
Merhaba,

Kawasaki Ninja 250 R satan veya satanı tanıyan biri varsa benle diyolog kurabilir mi?
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kardeş sahibinden.comda bak orda bi kaçtane ilan vardı bellki faydası olur
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
15
kardeş sahibinden.comda bak orda bi kaçtane ilan vardı bellki faydası olur

Her yere baktım aslında bulamadığım için siteye yazmak durumunda kaldım belki satmayı düşünen ama henüz net karar verememiş bir arkadaş arıyorum:mrgreen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
79
benım burda bi arkadasımda var..siyah renk daha 5000de falan hiç kullanamadı...
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
15
Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaş var mı?Sahibinden com'u sürekli inceliyorum başka bir kaynak bilen varsa söyleyebilir mi?
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Bende senin gibi siteye ilan vererk bulmuştum motorumu. Bence biraz bekle mutlaka sana yardımcı olacak birileri çıkacaktır. ;)
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
15
:queen:Olabilir.Fiyat,kilometre,yıl ve motorun kazası hakkında bilgi verebilirsen seçeneklerim arasına hemen koyabilirim.Yardımların için teşekkürler şimdiden.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
arkadaşlar ninjet in motoru benim garajımda duruyor, acil satılık bi durumu yok:wiinkk:
bahara doğru satmayı düşünüyorduk ama şimdi almak isteyen olursa da yardımcı olabiliriz, irtibat numaram profilimde yazıyor :cat:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
arkadaşlar ninjet in motoru benim garajımda duruyor, acil satılık bi durumu yok:wiinkk:
bahara doğru satmayı düşünüyorduk ama şimdi almak isteyen olursa da yardımcı olabiliriz, irtibat numaram profilimde yazıyor :cat:

kardeş maşallah senin garajda galeri gibi... :queen:
arkadaşa yardımcı ol onun işi acilmiş...:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kardeş maşallah senin garajda galeri gibi... :queen:
arkadaşa yardımcı ol onun işi acilmiş...:cat:

başüstüne beyim, galerimiyim ben?
elimizde bir adet kawa mevcut, arkadaşla gereken görüşmeyide özel msjlaşmadan yaptık, varmı başka soru?
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
başüstüne beyim, galerimiyim ben?
elimizde bir adet kawa mevcut, arkadaşla gereken görüşmeyide özel msjlaşmadan yaptık, varmı başka soru?

galeri = yardımsever demek dahamı doğru acaba ? kawa nın özelliklerini alabilirmiyim..

ayrıca ben galericiyim bilgin olsun rent a car olayı felan yardımım dokunursa seve seve :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst