Kawasaki Ninja 250 R Satılık Arıyorum

Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Evet bana p.m. geldi oradan konuşuyoruz.

DOSTUM İNŞALLAH ARADIĞINI BULURSUN.. GKN YARDIMSEVERDİR ÇOĞU ARKADAŞA MOTOR KONUSUNDA YARDIMCI OLMUŞTUR...
Selam bende özelden bir ms.attım ilgilenirsen görüşelim.

Gökhan işler açıldı hadi hayırlı işler sana...:queen:

Selam bende özelden bir ms.attım ilgilenirsen görüşelim.

gökhan işler açıldı hadi hayırlı işler...

canım benim, bildiğin kawa 2000 de , orjinal, bayandan :)

 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  1.2.14. Sansürlenerek te olsa küfür, argo terim, maksadı aşan benzetme, sataşma, tartışma çıkarıcı söz, aşağılama vb. içerikler mesajlarınızda bulunamaz. Tehdit etmek, küfretmek, örf ve adetlere karşı, müstehcen, kaba, nefret dolu mesajlar ile din, dil, ırk ayrımına yönelik mesajlar yazmak, davranışlarda bulunmak yasaktır. MT forumlarının en belirgin özelliği kullanıcıların mesajlaşmalarında yakalanan belirgin düzeydir. Bu güzel çizgiyi korumak mutlaka kullanıcının görevidir.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
DOSTUM İNŞALLAH ARADIĞINI BULURSUN.. GKN YARDIMSEVERDİR ÇOĞU ARKADAŞA MOTOR KONUSUNDA YARDIMCI OLMUŞTUR...


Gökhan işler açıldı hadi hayırlı işler sana...:queen:

canım benim, adam motor satıyo, almıyo dikkatini çekerim..
nası galericisin sen:mrgreen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
15
DOSTUM İNŞALLAH ARADIĞINI BULURSUN.. GKN YARDIMSEVERDİR ÇOĞU ARKADAŞA MOTOR KONUSUNDA YARDIMCI OLMUŞTUR...



Gökhan işler açıldı hadi hayırlı işler sana...:queen:



gökhan işler açıldı hadi hayırlı işler...



ben bilmiyom hangi kawa ama bayandan olduğu için ilgilenebilirim :cherry:

Teşekkürler ilgin için.:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ninjetin motoru alma, GKN onla tek teker denemeleri yaptı balata bitik :p



:queen:

şaka tabiki :p

Ben artık aştım ondan :queen: bi erkek arkadaşım varda saolsun öyle teker falan öğretti hepsini bana.. Yapmadan duramıyorum napimm ya napimmm.... Ama eğitimim aldım yaniiii :queen:



:p:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Ya arkadaşlanr iyimisinz siz yaaa... Burda bi arkadaş motor almayı düşünmüş büyük hevesle siteye ilan vermiş. Tıpkı geçen sene benim yaptığım gibi... Bende motorumu baharda satmayı düşündüğümden yardımcı olmak istedim. Her zamanki gibi bu tip bir olayda bile muhabbet cıvıyabildi. İnanamıyorum hakikaten. Yok bayandan olursa iglilenirim falanlar. Nasıl bir zihniyet bu yaaa.... Neyse arkadaşlar Motorumla ilginen ciddi birileri olursa GKN yada bana özelden mesaj atabilir. 2008 model Kawasaki Ninja 250 R kazasız 1900 km de... Teker meker yapılmadı. 1 Ay eğitim alanında 3 ay falanda şehir içinde kullanıldı. Ne tekeri ne gazlaması... Mt de bilen bilir benim motorumu ve nasıl kullanıldığını... Daha fazla cıvıma mesajları olmassa sevinirm...
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
15
Ya arkadaşlanr iyimisinz siz yaaa... Burda bi arkadaş motor almayı düşünmüş büyük hevesle siteye ilan vermiş. Tıpkı geçen sene benim yaptığım gibi... Bende motorumu baharda satmayı düşündüğümden yardımcı olmak istedim. Her zamanki gibi bu tip bir olayda bile muhabbet cıvıyabildi. İnanamıyorum hakikaten. Yok bayandan olursa iglilenirim falanlar. Nasıl bir zihniyet bu yaaa.... Neyse arkadaşlar Motorumla ilginen ciddi birileri olursa GKN yada bana özelden mesaj atabilir. 2008 model Kawasaki Ninja 250 R kazasız 1900 km de... Teker meker yapılmadı. 1 Ay eğitim alanında 3 ay falanda şehir içinde kullanıldı. Ne tekeri ne gazlaması... Mt de bilen bilir benim motorumu ve nasıl kullanıldığını... Daha fazla cıvıma mesajları olmassa sevinirm...

Benim amacım çok almak istediğim motoruma kavuşmak tabi en ufak farklı yorumlar bile beni etkiliyebiliyor ve güven duygumu sarsıyor.Aynı şekilde iki erkek arkadaşın kavga etmeside kötü bir durum.Belki bu şekilde düşenmekte bende hatalıyım.
Size fiyat konusunda son bir mesaj attım cevap verbilir seniz sevinirim.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
yok yaa ne etkilicek bunlar şaka yahu ammasınız haa deryada bozulmuş hemen işine gelen alır işine gelmeyen almaz diyip yazmıoda yok teker meker dio =)

yok abicim teker meker motor zaten yeni neyine teker.

alınacak temiz bir motor.
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Benim amacım çok almak istediğim motoruma kavuşmak tabi en ufak farklı yorumlar bile beni etkiliyebiliyor ve güven duygumu sarsıyor.Aynı şekilde iki erkek arkadaşın kavga etmeside kötü bir durum.Belki bu şekilde düşenmekte bende hatalıyım.
Size fiyat konusunda son bir mesaj attım cevap verbilir seniz sevinirim.

Fiyat konusunda attığınız mesaj gelmedi sanırım.
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
uyarıyı aldım ben konuşmuyom arkadaşlar bu mod larda benimi takip ediyo....

canım benim, adam motor satıyo, almıyo dikkatini çekerim..
nası galericisin sen:mrgreen:

ne biliyim ben ya öylesine baktım işte geyik olsunda çamurdan olsun....:queen::queen:

GKN maşallah korumanda kıyak ha.. ne yapıyonuzda bunlar bizi uyarıyo... sizin canınızmı sıkılıyı modlar hayırdır.. iyi bari komple ceza verinde arkadaşlar rahatlasın...

Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
By_DosT, emomen, alper_tim, GKN
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
isterseniz benim de bi arkadaş satıyo..Km sini vs gerekli şeylerini sorarım ?
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
10
Yardımcı olması için motorumun resmi...250r

n1579537434_30069631_2336.jpg
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
2
arkadaşlar ninja 250 r satan varmı acaba

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:39 ----------

kardeşim nekadara satyr rengi ney fln bi örenirmisin sana zahmet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst