- Katılım
- 18 Kas 2007
- Mesajlar
- 387
Evet bana p.m. geldi oradan konuşuyoruz.
DOSTUM İNŞALLAH ARADIĞINI BULURSUN.. GKN YARDIMSEVERDİR ÇOĞU ARKADAŞA MOTOR KONUSUNDA YARDIMCI OLMUŞTUR...
Selam bende özelden bir ms.attım ilgilenirsen görüşelim.
Gökhan işler açıldı hadi hayırlı işler sana...:queen:
Selam bende özelden bir ms.attım ilgilenirsen görüşelim.
gökhan işler açıldı hadi hayırlı işler...
canım benim, bildiğin kawa 2000 de , orjinal, bayandan![]()
|
||||||||||
Moderatör tarafında düzenlendi:
MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.