kardeş sahibinden.comda bak orda bi kaçtane ilan vardı bellki faydası olur
benım burda bi arkadasımda var..siyah renk daha 5000de falan hiç kullanamadı...
olmadı bulamassan benimkini satarız sana))
arkadaşlar ninjet in motoru benim garajımda duruyor, acil satılık bi durumu yok:wiinkk:
bahara doğru satmayı düşünüyorduk ama şimdi almak isteyen olursa da yardımcı olabiliriz, irtibat numaram profilimde yazıyor :cat:
kardeş maşallah senin garajda galeri gibi... :queen:
arkadaşa yardımcı ol onun işi acilmiş...:cat:
başüstüne beyim, galerimiyim ben?
elimizde bir adet kawa mevcut, arkadaşla gereken görüşmeyide özel msjlaşmadan yaptık, varmı başka soru?
Selam bende özelden bir ms.attım ilgilenirsen görüşelim.