Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet haklısınız gereksiz bir alınganlık olmuş olabiilir. İnsan işte sanki yarın gidip alacakmış gibi sabırsızlanıp cevap bekledim kusura bakmayın. Bu motor beni heyecanlandırdı bu bölgede toprak yol çok özellikle bunun için düşündüm bu motoru. teşekkür ederim
İlla niyetine girdim ve "Düşürmeyeceğim" diyorsan,al o zaman,40 yaşındaki adam iyi kötü kendini koruyabilir,motorunu da ama ıssız yollarda kendini iyice geliştirdikten sonra zemin hafif yumuşak iken toprağa girmelisin.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Cinli cross almak icin yola ciktim fakat arkadaslariminda buyuk israri uzerine japonlara kaydim. Motorun parca ve balim fiyatlari hakkinda bilgi verebilirmisiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çinli al biraz oyna kır parçala sonra japona geç.Japonla oynayıp kırarsan sana pahalıya patlar.Kim bilir belki çinliden daha zevk alırsın 3000 tl lik birşey al işi kap.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Ebayda biraz araştırdım klx250 nin parçalarının öyle aşırı pahalı olmadığını gördüm. Kırmaktan kastım krenajı kırılsa stickersiz komple yeşil fiyatı 20usd civarı kargo dahil 50usd olsun (tabi orjinal değil). Fakat baya bir parçası mevcut. Çinlilere bakıyorum safkan crosslarda aşırı pahalı, Mondial xtreme gibi. Cuba str ye baktım rengi falan bir garip güneşte bırakılmış gibi soluk. Tipini beğenmekle beğenmemek arasında kalıyorum. Araştırmaların hala devam ediyor. Bakalım alıcaz bir şeyler bütcem 5 000tl idi fakat sanırım biraz daha kredi çekip uygun bir japon bulursam ilk tercihim japondan yana olacak.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Ebayda biraz araştırdım klx250 nin parçalarının öyle aşırı pahalı olmadığını gördüm. Kırmaktan kastım krenajı kırılsa stickersiz komple yeşil fiyatı 20usd civarı kargo dahil 50usd olsun (tabi orjinal değil). Fakat baya bir parçası mevcut. Çinlilere bakıyorum safkan crosslarda aşırı pahalı, Mondial xtreme gibi. Cuba str ye baktım rengi falan bir garip güneşte bırakılmış gibi soluk. Tipini beğenmekle beğenmemek arasında kalıyorum. Araştırmaların hala devam ediyor. Bakalım alıcaz bir şeyler bütcem 5 000tl idi fakat sanırım biraz daha kredi çekip uygun bir japon bulursam ilk tercihim japondan yana olacak.
Bende bu konuda hala kesin karar veremedim 4-5 yere sordum bazıları çinliyle başla öğren sonra japona geç diyor bazıları arazide çinliye güven olmaz japonla başla uzun süre kullan diyor. Yamaha wr125r bak istersen ben yakından inceledim gerçekten oldukça kaliteli fakat çok yüksek benim boy (1.78) yetmedi. Bende str 250 ile başlayıp 1 yıl sonra felan japon alsam mı hala tam karar veremedim. Japonların parçaları pahalıdır ama kolaykolay sorun çıkarmazlar
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Benim boy 1,75 sanırım hiç yetmez. Peki süspansiyondan biraz indirme şansımız yokmu bu motorları?
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Benim boy 1,75 sanırım hiç yetmez. Peki süspansiyondan biraz indirme şansımız yokmu bu motorları?
Sahibinden.com da birisi wr125r yi 10 cm alçaltmıştı (ilan şu anda yok) 93cm olan sele yüksekliği 83 e indirilmiş Yamaha'nın orjilan alçaltma kiti ve alçak seleside var. Bunları almasanda amortisörü tutan kelepçelerden 2-4 cm civarı alçaltılabiliyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende bu konuda hala kesin karar veremedim 4-5 yere sordum bazıları çinliyle başla öğren sonra japona geç diyor bazıları arazide çinliye güven olmaz japonla başla uzun süre kullan diyor. Yamaha wr125r bak istersen ben yakından inceledim gerçekten oldukça kaliteli fakat çok yüksek benim boy (1.78) yetmedi. Bende str 250 ile başlayıp 1 yıl sonra felan japon alsam mı hala tam karar veremedim. Japonların parçaları pahalıdır ama kolaykolay sorun çıkarmazlar
Dostum ben 1.78 boyundayım,1150 ADV kullanıyorum,tüm ayarlar en üstte:)
WR 250,KLX 250 ADV nin yanında üç tekerlekli bisiklet gibidir
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Savaş Bey güle güle kullanın. Klx250'yi resimleri haricinde görme ve deneme imkanım olmadı. Sıkılmazsanız motor hakkında bir sorum daha olacak.
Daha önce sele yüksekliği 93 cm olan yamaha wr125'i denemiştim.Sadece tek ayağımın, oda dik oturuşta parmak uçlarıyla yere basabiliyordum. Bu nedenle kendimi dur-kalklarda güvende hissedemedim.En üstten 3. resimde gördüğüm kadarıyla ayaklarınız yere tam basıyor. KLX250 nin ise yüksekliği katalogta 89cm gözüküyor.Benim boyum 179cm sizce klx250 de iki ayağımda yere basabilir mi?
Bu arkadaşta aynı soruna deyinmişti. Bende wr125r de dik oturuşta parmak uçlarıyla zor basıyorum. Ayaklar çok kasılıyor. Bir ayağım yere basarken inmeye çalıştım ayağın motorun kuyruğuna sürttü. İnip binerken yan ayağı açıp ayaklıklara basmakta fayda var. 1150 ADV hiç binmedim o konuda birşey söyleyemem.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
dün ilk kez bu motora bindim boyum 185 çok güzeldi ama alışkın olmadığımdan biraz tedirgin oldum tabi çok zevkli alet..Blamir nicki arkadaşa aldık dün düzceden test sürüşü bizimki :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arkadaşta aynı soruna deyinmişti. Bende wr125r de dik oturuşta parmak uçlarıyla zor basıyorum. Ayaklar çok kasılıyor. Bir ayağım yere basarken inmeye çalıştım ayağın motorun kuyruğuna sürttü. İnip binerken yan ayağı açıp ayaklıklara basmakta fayda var. 1150 ADV hiç binmedim o konuda birşey söyleyemem.
İyi de motora binmekle sandalyeye oturmak arasında fark var :)
iki ayağı yere basmak deyince ciddi bir algı hatası ortaya çıkar; motora bindiğinizde iki ayağınızın tabanının illa yere değmesi gerekmiyor,çok kısa boylular bile yüksek motorları kullanabilir,yeterk kıcını sele üzerinde kaydırarak bir ayağı ile yere basabilsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hangi motor üzerinde nasıl oturabileceğiniz konusunda kısmen yardım edebilecek bir site var
http://cycle-ergo.com/
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Ben de bugün itibari ile KLX sahibi oldum. Tekirdağ'dan aldık motoru, bugün ordan İstanbul'a getirdim. Motorla ilgili ilk izlenimlerimi de uzun yolda edinmiş oldum.

Öncelikle motor yüksek, bunu baştan söyleyeyim. Benim boyum 1.74, parmak uçlarım anca değiyor yere. Buna çözüm olarak da, motorun iki tarafında da amortisörün bağlandığı iki başlı birer parça var. O parçanın kısasını yaptırıp takarsanız motor yükseliyor, daha uzununu yaptırırsanız motor alçalıyor. Ben bugün verdim parçaları yapılsınlar diye, taktıktan sonra durumu yazarım buraya da.
Onun dışında, motorun gidişi gayet güzel. Ben de Savaş Bey gibi XL'den inip direk buna bindim ve arada dağlar kadar fark olduğunu gördüm. Bu daha sert, daha sıkı bir motosiklet XL'ye nazaran, gidişi, duruşu, hakimiyeti çok farklı. İvmelenmesi gayet yeterli, yüksek viteste kalsanız dahi bir yere kadar durumu kurtarabiliyorsunuz. Motor hafif, bu yüzden de rüzgardan bir miktar etkileniyor, yüksek hızda uzun süre sürüş yapmak yorucu olabilir. Vibrasyon gayet az, hissettirmeyecek düzeyde. Selesi fazla yumuşak değil, ben bugün hiç durmadan 200 kilometre yol yaptım ve rahatsızlık vermeye başlıyordu sele sonlara doğru. Frenler ve amortisörler de işlerini gayet iyi yapıyorlar.
Açıkçası sesi benim çok hoşuma gitti. Üzerinde orijinal egzozu takılı, tatmin edici bir "thumper" sesi var, tek silindirin o takırtılı sesini duyabiliyorsunuz. Benim şaşırdım nokta ise şu oldu, son olarak KLR650'lerde duyduğum o Kawasaki standardı ıslıklı egzoz sesi bunda da var, düşük devirde ses hoş geliyor, çevreye yüksek ses yapmıyor, düzeyi iyi ayarlanmış diyebilirim.

Özetle, bu motoru almak isteyen arkadaşlara ilk izlenimlerim doğrultusunda kesinlikle tavsiye ediyorum. Lakin motosiklete yeni başlayan arkadaşlar için pek iyi bir seçim olmayabilir, zira motor yüksek ve bu yüzden şehir içinde sorun yaratabilir, 1.80'den kısa arkadaşları yorabilir. Eğer boy sorun değilse her yerde uzun yıllar kullanılabilecek bir motor gibi görünüyor, bir aksilik olmaz ise ben yıllarca kullanmayı planlıyorum.

Bu arada, sticker ihtiyacım var, uygun fiyata nerden bulabiliriz acaba bir fikri olan var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili klx 250 kullanıcıları ne zaman buluşuyoruz :)
KLX buluşması İstanbul'da olmaz,
sizi bu taraflara alalım,azıcık dere tepe görün:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

Ben de bugün itibari ile KLX sahibi oldum. Tekirdağ'dan aldık motoru, bugün ordan İstanbul'a getirdim. Motorla ilgili ilk izlenimlerimi de uzun yolda edinmiş oldum.

Öncelikle motor yüksek, bunu baştan söyleyeyim. Benim boyum 1.74, parmak uçlarım anca değiyor yere. Buna çözüm olarak da, motorun iki tarafında da amortisörün bağlandığı iki başlı birer parça var. O parçanın kısasını yaptırıp takarsanız motor yükseliyor, daha uzununu yaptırırsanız motor alçalıyor. Ben bugün verdim parçaları yapılsınlar diye, taktıktan sonra durumu yazarım buraya da.
Onun dışında, motorun gidişi gayet güzel. Ben de Savaş Bey gibi XL'den inip direk buna bindim ve arada dağlar kadar fark olduğunu gördüm. Bu daha sert, daha sıkı bir motosiklet XL'ye nazaran, gidişi, duruşu, hakimiyeti çok farklı. İvmelenmesi gayet yeterli, yüksek viteste kalsanız dahi bir yere kadar durumu kurtarabiliyorsunuz. Motor hafif, bu yüzden de rüzgardan bir miktar etkileniyor, yüksek hızda uzun süre sürüş yapmak yorucu olabilir. Vibrasyon gayet az, hissettirmeyecek düzeyde. Selesi fazla yumuşak değil, ben bugün hiç durmadan 200 kilometre yol yaptım ve rahatsızlık vermeye başlıyordu sele sonlara doğru. Frenler ve amortisörler de işlerini gayet iyi yapıyorlar.
Açıkçası sesi benim çok hoşuma gitti. Üzerinde orijinal egzozu takılı, tatmin edici bir "thumper" sesi var, tek silindirin o takırtılı sesini duyabiliyorsunuz. Benim şaşırdım nokta ise şu oldu, son olarak KLR650'lerde duyduğum o Kawasaki standardı ıslıklı egzoz sesi bunda da var, düşük devirde ses hoş geliyor, çevreye yüksek ses yapmıyor, düzeyi iyi ayarlanmış diyebilirim.

Özetle, bu motoru almak isteyen arkadaşlara ilk izlenimlerim doğrultusunda kesinlikle tavsiye ediyorum. Lakin motosiklete yeni başlayan arkadaşlar için pek iyi bir seçim olmayabilir, zira motor yüksek ve bu yüzden şehir içinde sorun yaratabilir, 1.80'den kısa arkadaşları yorabilir. Eğer boy sorun değilse her yerde uzun yıllar kullanılabilecek bir motor gibi görünüyor, bir aksilik olmaz ise ben yıllarca kullanmayı planlıyorum.

Bu arada, sticker ihtiyacım var, uygun fiyata nerden bulabiliriz acaba bir fikri olan var mı?

Hayırlı uğurlu olsun,Malkara'daki motoru mu aldın?.
Bu arada fotoğrafları görelim beyler,topic fotoğraf bekler.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Benim motorum hic fan acmadi. Kafama takildi bu. Havalar soguk fakat garajda 5 dakika cakistirdim motor baya isindi radyator devreye girdi ama fan acmadi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5 dakikada fan çalışır mı sence?
genleşme deposundaki suyun sıcaklığını kontrol edebilirsin
sol yan grenajın arkasındaki beyaz depo.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
5 dakikada fan çalışır mı sence?
genleşme deposundaki suyun sıcaklığını kontrol edebilirsin
sol yan grenajın arkasındaki beyaz depo.

Dusuk hizda baya kullandim, motor zaten oldukca sicakti. Daha sonrasinda garajda rolantide bekledim yok acmadi yine. 4 silindir kullandigim icin oncesinde durumu burada sormak istedm
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dusuk hizda baya kullandim, motor zaten oldukca sicakti. Daha sonrasinda garajda rolantide bekledim yok acmadi yine. 4 silindir kullandigim icin oncesinde durumu burada sormak istedm
Ben şimdiye kadar hiç fan açtığını duymadım,hatta ilk aldığımız gün 240 km lik yolda sadece benzin almak icin durduk,fan aklımına bile gelmedi,ya çok sessiz.ya da fan a gerek kalmıyor:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst