Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
318
Motosikleti
Vespa GTS300 SS, Honda CRF250 Rally
O paraya 640 LC4 alinabilir. Ama onu da sert arazide kullanmak icin ciddi tecrube lazim. Ben kisa bi sure 640 adventure kullandim, kolay motor degil.
Hafiflik, kullanislilik, pratiklik, (simdiye kadar) sorunsuzluk acisindan klx super. Ama fazladan guc istiyorsan durum biraz degisiyor.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
aynen dediğin gibi onları da çok araştırdım ama benim isteğime göre ağır kalıyorlar
ben dediğin gibi hafif kullanışlı pratik motor arıyorum ama birazda gücü olsa fena olmaz diyorum
o yüzden acaba WR250 yada ktm 525exc gibi seçenekler kafamı kurcalıyor
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
318
Motosikleti
Vespa GTS300 SS, Honda CRF250 Rally
Valla kullanmadan emin olmak zor. İmkanin varsa bin, oyle karar ver derim.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
318
Motosikleti
Vespa GTS300 SS, Honda CRF250 Rally
O da dogru.

İlandaki motor iyi gorunuyor ama 2011 degil 2010 model. Ben de alirken ismi lazim degil bi bayii 2010u 2011 diye satmaya kalkmisti. Yesil ve siyah on camurluklu olanlar 2010 model. 2011de sadece tek cesit uretildi, o da siyah-beyaz ve beyaz camurluk mevcut.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
tek çeşit dediğin tek renk mi
2011 olanların hepsi siyah beyaz mı yeşil yokmu doğru mu anladım

---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 11:24 ----------

msn varsa ordan konuşalımmı
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
318
Motosikleti
Vespa GTS300 SS, Honda CRF250 Rally
tek çeşit dediğin tek renk mi
2011 olanların hepsi siyah beyaz mı yeşil yokmu doğru mu anladım

---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 11:24 ----------

msn varsa ordan konuşalımmı

aynen. mesela sunlar 2011:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kawasaki-klx250-51917466/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-ulusan-dan-klx-250-46242597/detay

su yesil olan 2010:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...n-2011-hatasiz-kawasaki-klx250-68087316/detay

bu da benim motor:

IMG_0419.jpg


IMG_1728.jpg


msn kullanmiyorum malesef :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------

bc5149c0.jpg
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
ama senin özel mesaj alımın da kapalı, özel bişiler yazıcam gönderemiyorum.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
318
Motosikleti
Vespa GTS300 SS, Honda CRF250 Rally
Su an disardayim, forum ayarlarina bakamiyorum. Enduroist'ten ozel mesaj gonderebilirsin ya da mail adresimi verebilirim
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
1
herkese merhabalar, klx 250 yi çok araştırdım burda da karar verirsem klx 250 alacam inşallah.daha önce yamaha xt 125 r kullanmıştım 3 seneye yakın bir süre.fakat şöyle bir sorunum var boyum1.65 kilom 70.bu motor beni çok zorlar mı? bir de 2010 larda kronik rahatsızlığı var diye duydum bunun hakında bir bilginiz var mı? alırsam 2011 mi almalıyım?
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
Boy sorusunu bende merak ediyorum nx400 kullnirkn cok devrildim arzide duzlukte sikinti yota ayak bi cukurs denk gldimi hop yerdeydimm:) birde bu fiyatlri hakkl edirmu croslr guzel bir klx neredyde 9500 10000 arasi
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
net te denk geldim paylaşim dedim..bu lastik türü bu modellerin üzerinde iyi duruyor


:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet sonunda ben de KLX 250 ciler arasına katıldım.Bakalım neler yaşayacağız bununla.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
evet sonunda ben de KLX 250 ciler arasına katıldım.Bakalım neler yaşayacağız bununla.
[url]http://img7.imageshack.us/img7/9082/dscn0218v.jpg[/URL]
hayırlı olsun abi, bol çamurlu, taşlı, topraklı geziler dilerim. tekerinden dere, çamur, taş, kaya eksik olmasın :)
klx 250mi yoksa klr 650mi alayım diye çok düşünmüştüm, baya uzun bir süre 2arada 1derede kaldım. bende 2010 klx250 ile aynı fiyat aralığında olan 2005 klr650 yi tercih ettim. keşke ülkemizde fiyatlar bukadar uçuk olmasa da büyük motorun yanında 2. bir küçük cc li motorumuz daha olsa, araziye çıktığımızda daha rahat hoplayıp zıplaya bilsek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun abi, bol çamurlu, taşlı, topraklı geziler dilerim. tekerinden dere, çamur, taş, kaya eksik olmasın :)
klx 250mi yoksa klr 650mi alayım diye çok düşünmüştüm, baya uzun bir süre 2arada 1derede kaldım. bende 2010 klx250 ile aynı fiyat aralığında olan 2005 klr650 yi tercih ettim. keşke ülkemizde fiyatlar bukadar uçuk olmasa da büyük motorun yanında 2. bir küçük cc li motorumuz daha olsa, araziye çıktığımızda daha rahat hoplayıp zıplaya bilsek.

Açıkcası bu kadar kıymetli bir motorla çamura girmek istemem,
Daha önce XT 125 ile XL 200 ile Çamura sık giriyordum ya sıf bunun icin dün hurdası çıkmış bir Zongshen e talip oldum,motorun 3 yıldır muayenesi yok,MTV si ödenmemiş,ben talip oldum ya altın kıymetine bindi,100 Tl.yüzünden vazgeçtim,adama sinir oldum,iki saat sonra satıcı beni aradı.200 Tl.düştü bu sefer ve reddettim.
Yani karakter yaptım,"Bir malın değerini bilmeyen,Vergisini verip,muayenesini yaptıramayan adamın motorundan ne hayır gelir?" dedim kendi kendime,kimbilir kaç kez çıkma yağ koymuştur o motora.
gittim bunu aldım ben de.
bugün İki saat temizlik ve cila yaptım,plakasını taktım,üzerine saçma sapan bir çanta altlığı takılmış,onun sağını solunu kestim.Bir kaç da fotoğrafını çektim.




 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
Bi denk gelip alamadik klx ama kiminle konussam gucsun oldugunu duyuyorum. sehir ici ,sehirler arasi hafif arazi icin bicilmis kaftan gibi geliyor
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Açıkcası bu kadar kıymetli bir motorla çamura girmek istemem,
Daha önce XT 125 ile XL 200 ile Çamura sık giriyordum
vallaha abi ben mayısta klr'yi aldığımda 23500km deydi, aldığım kişi kışın hiç motora binmiyormuş; çamuru, araziyi bırak yağmur bile görmemiş

bu aldıktan sonra ilk fotosu kimse 2005 model olduğuna inanmıyordu. şuanda 29000km ye yaklaştım. ve aldıktan sonra, önceki 200-250cc motorlarımla girdiğim araziye, dağlara, yaylalara, kamplara vs. girdim, düşütüm kalktım, hatta orjinal gidonu yamuldu ve ramzey gidonu takılı durumda üzerinde :)
yani demek istediğim bu motorlar arazi motoru, racing yada chopper değil hergün yıkayalım cilalıyalım parlatalım. kaldıkı ilk motorum olan 250MCT yi bile kışın 1-2ayda bir yıkardım, çamuru chopper motor olmasına rağmen motoruma yakıştığını düşünürdüm :) taaa ozmandan endurorocu ruhu taşıyormuşum demekki :)
aldığım hiç bir motoru yarın öbürgün satıcam diye düşünerek yapmak istediklerimi yapmamazlık, girmek istediğim yollara girmemezlik yapmadan kullandım.
ha şunuda belirteyim bu şu demek değildir : motorumu hiç önemsemedim, hor kullandım. düşülür kalkılır ama yağını bakımını hiç aksatmadım hep zamanından önce değişikliklerini yaptırdım. hem MCT'mi hemde Skygo motorumu anahtar değmeden 50000 km lerde sattım.
yani demek istediğim hiç bir araç, taşıt vs bizimle yaşlanmıyor hakkı neyse verelim, hem o hemde biz mutlu olalım :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst