Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rkadaşlar, CRF / KLX tartışması hiç bitmeyecek gibi :)

- Yüksek süratlerde KLX daha stabil.
- Son söz; verdiğiniz her kuruşun hakkını veriyor.

hangisi hak ediyor,biz kuruşları KLX e verdik,
test hondanın testi değil mi?:))

ayrıca görüntüye göre CRF nin bore kiti hiç çıkmayacakmış gibi.
yani biz 330 cc/360 cc göreceğiz ama onlar sadece hayal kuracak kanaatindeyim.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Detaylı bir kıyaslama olmuş teşekkürler. Merak ettiğim bir noktada şu acaba KLX250 10.000TL civarında olsaydu bu denli çok satılırmıydı? Hani aralarında uçuk fiyat farkıda yok ama yolda o kadar çok CRF görür oldumki şaşırıyorum :) Çok fazla ilgi gördü.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ayrıca görüntüye göre CRF nin bore kiti hiç çıkmayacakmış gibi.
yani biz 330 cc/360 cc göreceğiz ama onlar sadece hayal kuracak kanaatindeyim.

Şuanda 280cc lik bir kiti zaten mevcut. Test bile edilmişti. Aynı kişi +300 lük bişeyler üzerinde çalışıyor bu aralar. :wiinkk:
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
hangisi hak ediyor,biz kuruşları KLX e verdik,
test hondanın testi değil mi?:))

ayrıca görüntüye göre CRF nin bore kiti hiç çıkmayacakmış gibi.
yani biz 330 cc/360 cc göreceğiz ama onlar sadece hayal kuracak kanaatindeyim.

CRF250L verilen her kuruşu hakediyor. KLX te aynı şekilde.

Bigbore işi enjeksiyonda 300 cc üzeri yaş. Çünkü bu işi yapan ülkelerde KLX karbüratörlü çıkıyor. Ama ne yalan söyleyeyim motorun yenilemesi geldiğinde yapılacak işlerden biri bu.

Şuanda 280cc lik bir kiti zaten mevcut. Test bile edilmişti. Aynı kişi +300 lük bişeyler üzerinde çalışıyor bu aralar. :wiinkk:
CRF250L için de bir çok değişik modifiye illa çıkacaktır. KLX için bu kadar çok imkan olmasının sebebi 20+ yıllık bir platformdan gelmesi.
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
arkadaşlar motorumun göstergesi, gerçekte gittiğim hızdan yaklaşık 5-10 km daha hızlı gösteriyor. mesela 20 km/h ile giderken 30 km/h gösteriyor. bunu nasıl düzelte bilirim. bi yardımcı olursanız sevinirim. bide bu durum motorun km sayacını da etkilermi mesela normalde 80 km yol gittiysem benim sayaç 100 km atarmı.?
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
atar tabi alınan yol km telinin yani hız göstergesinin gösterdiğiyle orantılı artar, eger ön teker capını küçülttüyseniz, normalden küçük lastikde kadranın olan hızdan fazla göstermesine sebeb olur
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Klx te bu olay var mi bilmiyorum ama eski xt`imde gostergede 2 ayar vardi motard ve enduro ondan dolayi olabilir
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
ön lastiği değiştirmedim. ondan olamaz. göstergede de öle bi ayar yok. servis yolu göründümü aceba bana.
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Akü kutup başlarını sök 5 dakika bekle tekrar tak bakalım göstergeye herhangi bir seçenek gelecek mi :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
atar tabi alınan yol km telinin yani hız göstergesinin gösterdiğiyle orantılı artar, eger ön teker capını küçülttüyseniz, normalden küçük lastikde kadranın olan hızdan fazla göstermesine sebeb olur

Arkadaş doğrı söylemiş. Bir gps ile aldığınız yolu da kıyaslayabilirsiniz, hızınız kadar o da fazla olacaktır. Yanlız bir tek KLXte olmuyor bu, birçok motorda var. CBR larda da rastlamıştım. Normal artık :)

Netten, youtube dan yada öncelikle kullanma klavuzunda felan aratın, göstergenin ayarı varmı. Belki kendi müdahaleniz ile hallolur.

Klx te bu olay var mi bilmiyorum ama eski xt`imde gostergede 2 ayar vardi motard ve enduro ondan dolayi olabilir

Çok iyiymiş ya :) motard büyük ihtimalle 17" tekere göre, enduro da 21" tekere göre ayarlıyordur kendini.
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Çok iyiymiş ya :) motard büyük ihtimalle 17" tekere göre, enduro da 21" tekere göre ayarlıyordur kendini.[/QUOTE]
Aynen dostum eski sahibi motard olarak ayarlamis ciktim yola ulan 125 lik motor 145 i zorluyor :queen: dedim bir is var bu iste internetten kullanma kilavuzunu indirince anladim ki meger 2 ayar varmis :D
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Beyler KLX250 yağ değişimin de ne kadar yağ alıyor? Manual inde yağ filtresi değişmediği taktirde 1LT diyor. Bunu 1,5lt yağ filtresi değiştiğinde, 1,4LT filtre değişediğinde olarak biliyordum.
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Sadece yağ değişirse 1.3 litre yağ ve filtre değişirse 1.4 litre yağ ilave edilmesi gerekmiş.Komple motor açıldığında ise 1.5 litre

---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:16 ----------

Ayrıca sıcak iklimde yaşıyorsanız 10-50 tam sentetik yağ kullanmanızı öneririm kullanma kılavuzunda yazıyor
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Sadece yağ değişirse 1.3 litre yağ ve filtre değişirse 1.4 litre yağ ilave edilmesi gerekmiş.Komple motor açıldığında ise 1.5 litre

---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:16 ----------

Ayrıca sıcak iklimde yaşıyorsanız 10-50 tam sentetik yağ kullanmanızı öneririm kullanma kılavuzunda yazıyor

Bunu nereden gördün hocam kaynak verebilirmisin? Ben internetten bir manual buldum dediğim gibi 1lt yazıyordu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

Birde sormak istediğim. Kullandığınız yağ hangisi? Yarı sentetik kullanmamız sıkıntı yaratır mı?
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
1.3 L (1.4 US qt) (when filter is not
removed)
1.4 L (1.5 US qt) (when filter is removed)
1.5 L (1.6 US qt) (when engine is
completely dry

http://dl.dropboxusercontent.com/u/6312503/2009_KLX250_Service_Manual.pdf
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
1.3 L (1.4 US qt) (when filter is not
removed)
1.4 L (1.5 US qt) (when filter is removed)
1.5 L (1.6 US qt) (when engine is
completely dry

http://dl.dropboxusercontent.com/u/6312503/2009_KLX250_Service_Manual.pdf

Bende de tam tersi yazıyordu :) 2011 model manuali idi. Motorlar aynı değil mi yahu? Bir değişiklik varmı yıllar bazında. Neyse teşekkürler kaynak için. Senin motor ne oldu kaldırdın mı ayağa
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Rica ederim ne demek valla parca kodlarina bakilirsa motorlar ayni ama ulkeye gore beygirde degisiklik olabiliyor emisyondan dolayi sanirim.Komple alt motor buldum onu alacagim Allah izin verirse
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Geçenlerde Kadıköy'de ki Kawasaki bayisine sordum 2014 te KLX250 nin kasası değişecek mi diye Değişmeyecek aynı kalacak dedi. Bu konuda bilgisi olan var mı ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçenlerde Kadıköy'de ki Kawasaki bayisine sordum 2014 te KLX250 nin kasası değişecek mi diye Değişmeyecek aynı kalacak dedi. Bu konuda bilgisi olan var mı ?

çok çok sticker makyajı veya farklı bir renk gelir.
bayiler değil,distribütörler bile sana net cevap veremez zaten :)
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
motorum 22 000 km ye dayandı. iyi bir bakımı hak etti. bugün servise bıraktım. değişen parçalar ve fiyatları aşşağıdaki gibidir. bilginize.

buji. 25 tl
yağ filtresi. 40 tl
hava filtresi temizlendi.
ön arka dişli ve zincir set. 350 tl
arka fren balatası. 77 tl
antifriz. 15 tl
yağ(castrol). 30 tl

toplam 507 lira.
işçilik 150 tl.
(bütün parçalar orjinal)

önümüzdeki hafta sonunu iple çekiyorum. gezi tekliflerine açığım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst