Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hayırlı olsun bakımınız, motorunuzu güle güle kullanın. Sadece yağ filtresinin fiyatı garip geldi, gerisi normal gibi.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
motorum 22 000 km ye dayandı. iyi bir bakımı hak etti. bugün servise bıraktım. değişen parçalar ve fiyatları aşşağıdaki gibidir. bilginize.

buji. 25 tl
yağ filtresi. 40 tl
hava filtresi temizlendi.
ön arka dişli ve zincir set. 350 tl
arka fren balatası. 77 tl
antifriz. 15 tl
yağ(castrol). 30 tl

toplam 507 lira.
işçilik 150 tl.
(bütün parçalar orjinal)

önümüzdeki hafta sonunu iple çekiyorum. gezi tekliflerine açığım.

Hacım yaa neden irtibata geçmiyorsun :) Ne yaptın sen yarı fiyatına çıkarırdım seni işin içinden ayrıca 20.000KM den sonra hava filtresinin de değişmesi gerekiyor saygılar. Elimde bir takım fren balatası vardı sana verirdim bir yemek ısmarlardın yeterdi :D

150TL işçilik çok fazla. Ben 77TL ye 2 set ön arka fren balatası aldım. 1i EBC marka diğerini hatırlayamadım ama oda iş görürdü.

Dişli ve zincir takımıda pahalı gibi. Almışken arka dişliyi büyütebilirdin :)
Bu nasıl bir buji 25TL? NGK nın standart bujilerindendir oda olsa olsa 10TL .
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
her şeyin en iyisi olsun. işçilikte bunlar dışında lastiklere akort yapılacak her iki lastikte sökülüp takılacak yani. işçilik o yüzden fazla oldu galiba. valla dişliyi büyütecektim de iyi bir şey çok pahalıydı. ön arka dişliyide direk kawasakiden getirttim banada pahalı geldi ama bu bakımdan sonra uzun bi süre sıfır masraf gezerim.

blamir sağolasın teklifin için. bidahakine haberleşiriz de sende galiba sticker vardı onlar için müşteri olabilirim. aylardır stricker almayı düşünüyorumda bulamadım bi türlü.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Inertiya kardesim, ben stickerlari ozel yaptirdim. Ondan oncede grenaj seti almis bulundum. Orjinal yesil set var elimde istersen verebilirim. Uyguna almistum istersen konusuruz. Sticker setide cok ucuza yaptirmadim bana 300 tl ye mal olmustu. Ama omurluk set yikamada dusmede falan asla cikmaz.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Motorumu alalı yaklaşık bir ay oldu. Almak isteyenler için net bir bilgi forumlarda görmediğim için ufak bi kaç gözlemimi yazıyorum.

Yakıt tüketimi ilk kullanımlarımda KLX'e yabancı olduğum için tahminimden biraz fazlaydı. Akaryakıt fiyatı 4.81 TL iken 17,5 krş un üzerine çıkmadı hiç.

Son testimi dün yaptım.

Toplam 183 km.
6.09 litre
Yani 100 km\3,32 litre
10 km civarında sert arazi, kalanın ise yarısı şehir içinde sert kullanım, diğer yarısı ise normal kullanım.
Şu anki rakamlarla (95 oktan benzin pompa fiyatı 4,76 TL) 15,8 krş yaktı. Sakin kullanımda 14 kuruşa kadar düşer diye tahmin ediyorum.
Maks. hız denemesinede hiç girmedim yine 130 135 civarı bir hızı var diye tahmin ediyorum.

Şehir içinde torkuyla performansıyla her açıdan yetiyor. Şehir dışındada 90 km hızla rahatlıkla götürecektir. Daha üstü hızlardada 110 km hızlara kadar standart konforunda ulaşım sağlanabilir. Rüzgar zaten rahatsızlık vermeye başlıyor.
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Motorumu alalı yaklaşık bir ay oldu. Almak isteyenler için net bir bilgi forumlarda görmediğim için ufak bi kaç gözlemimi yazıyorum.

Yakıt tüketimi ilk kullanımlarımda KLX'e yabancı olduğum için tahminimden biraz fazlaydı. Akaryakıt fiyatı 4.81 TL iken 17,5 krş un üzerine çıkmadı hiç.

Son testimi dün yaptım.

Toplam 183 km.
6.09 litre
Yani 100 km\3,32 litre
10 km civarında sert arazi, kalanın ise yarısı şehir içinde sert kullanım, diğer yarısı ise normal kullanım.
Şu anki rakamlarla (95 oktan benzin pompa fiyatı 4,76 TL) 15,8 krş yaktı. Sakin kullanımda 14 kuruşa kadar düşer diye tahmin ediyorum.
Maks. hız denemesinede hiç girmedim yine 130 135 civarı bir hızı var diye tahmin ediyorum.

Şehir içinde torkuyla performansıyla her açıdan yetiyor. Şehir dışındada 90 km hızla rahatlıkla götürecektir. Daha üstü hızlardada 110 km hızlara kadar standart konforunda ulaşım sağlanabilir. Rüzgar zaten rahatsızlık vermeye başlıyor.
Hayırlı olsun kardeş Allah kaza bela vermesin.Rüzgar konusunda haklısın hele birde cross kask olunca 110 km den sonra rüzgarla boğuşuyorsun :mrgreen:
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Ya arkadaşlar beddua mı var üzerimde çözemedim gitti komple motor bulduk almaya gidiyoruz adam çok geciktin eşimle kızım bekliyor dedi gitti rum tarafına.E dedik tamam başka birine aldıralım o da sadece krank 649 euro dedi gel de çık işin içinden
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
arkadaşlar yarın (pazar) kıyıdan kıyıdan geliboluya git gel olarak günübirlik bi planım var. katılmak isteyen varsa beklerim. saygılar.
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
16
Merhabalar, bende epey bir araştırma ve kafamdaki karmaşıklığın ardından geçtigimiz hafta bir KLX250 sahibi oldum. (Model 2012 - KM.1950 fotografları yakında koyarım)
Karar vermemde çok büyük payı olan Savaş Kayan abimize ve motoru görüp degerlendirmeye beraber gittigimiz oglu Barış kardeşimize sonsuz teşekkür ederim..
İstanbuldan çorluya benim için uzun denilebilecek keyifli bir yolculugum oldu..
Kandilli, küçüksudan yola çıktım ve kendimi kendimce en yakın yoldan hemen fsm'ye attım,
sonrasında Atatürk Hava Limanı tabelalarını takip ederek istanbul içi ufak çapta bir gezinti yaparak şehir trafigi karmaşıklıgında nasıl olduysa kendimi ikitelli de buldum :thumleft:
Bu arada bir gün öncesinde yaptıgım aksesuar alışverişinde aldıgım açık kros kaskıma goggle gözlük bulamadıgım için kandilliden ikitelliye kadar gözlüksüz gelmek zorunda kaldım :sunny:

İkitellide gözüme çarpan ilk benzin istasyonuna uğradım ve motoru park edip aynı yerde bulunan burger kingte güzel bir yemek molası verdim..
Yemegi yiyip karnımı doyurduktan hemen sonra yanda bulunan migrosa girdim ve yolculugu çekilmez halden kurtarmak için işimi görebilecek bir havuz/deniz gözlügü baktım..
Ama ne yazık ki migrosta ki gözlük arayışım başarısız sonuçlandı ve kendimi dışarı attım.
Benzin ışıgının da yanmasıyla istasyonda ki pompaya yanaştım ve depomu fulledim (26TL ye depo fullemenin tadı da paha biçilemez bir duygu)
Yakıt ikmalini tamamladıktan sonra hemen karşıda bulunan deposite avm ye geçtim ve spor magazalarından birine girerek birkaç deniz/havuz gözlüğü denemelerimden sonra kaskın üzerinden yüzüme tam oturan bir bisiklet gözlügü aldım :bounce:

Avmde ki küçük alışverişimi tamamladıktan sonra dogru yola koyuldum ve e-5 den çorluya dogru hareket ettim.
KLX in en hoşuma giden ve beni en çok etkileyen tarafı ; Yolda ki tümsek, çukur, yama ve her türlü bozuk zeminin üstesinden sessizce gelmesi oldu. Nasıl anlatsam bilemiyorum içim içime sıgmıyor.. Hani böyle, bozuk zeminden dolayı yavaşlamak zorunda kaldıgımız yerler olur.. Heh işte öyle yerlerde O engebelerin üzerinden geçerken gereksiz yavaşladıgımı görünce KLX e hayran kaldım!
Yolda ki çukuru, bozuk satıhı bu kadar yumuşak biçimde yutması gerçekten çok hoşuma gitti. Buna ister cross motorun genel özelliği, ister süspansiyonu, isterseniz ön tekerlegin büyük ebatı.. ne derseniz deyin. O bu işi biliyor.
Yolda ki performansı 250 cc lik bir cross motor için etkileyici, çok seri ve ara hızlanması da çok güzel, yalnız şunu söylemeliyim ki motorun hafifliginden dolayı 90-100 sonrası hızlarda biraz fazla rüzgardan rahatsız edici olabiliyor. Kısa süreli bir top speed denememde hafif yokuş aşagı max. 130 km/h gördüm ama dedigim gibi bu hız bana KLX için gereksiz oldugu gibi rahatsız edici geldi. Deneme şansı olmamış arkadaşlar için belki de bu süratler çok düşük veya komik gelecektir ama degerlendirmeyi bu konseptde yaptıgımızı unutmayalım, sonuçta bir racing/naked veya yüksek cc deki başka bir alternatif degil..

Sonuç olarak KLX250; Hakkını vererek henüz dağa bayıra vuramasamda tadından yenmeyecek çook keyifli bir motor oldugunu bana hissettirdi.
İkitellide aldıgım 26 TL lik benzinde 120 km'den sonra anca ışık yaktı :bestmt:
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
Merhabalar, bende epey bir araştırma ve kafamdaki karmaşıklığın ardından geçtigimiz hafta bir KLX250 sahibi oldum. (Model 2012 - KM.1950 fotografları yakında koyarım)
Karar vermemde çok büyük payı olan Savaş Kayan abimize ve motoru görüp degerlendirmeye beraber gittigimiz oglu Barış kardeşimize sonsuz teşekkür ederim..
İstanbuldan çorluya benim için uzun denilebilecek keyifli bir yolculugum oldu..
Kandilli, küçüksudan yola çıktım ve kendimi kendimce en yakın yoldan hemen fsm'ye attım,
sonrasında Atatürk Hava Limanı tabelalarını takip ederek istanbul içi ufak çapta bir gezinti yaparak şehir trafigi karmaşıklıgında nasıl olduysa kendimi ikitelli de buldum :thumleft:
Bu arada bir gün öncesinde yaptıgım aksesuar alışverişinde aldıgım açık kros kaskıma goggle gözlük bulamadıgım için kandilliden ikitelliye kadar gözlüksüz gelmek zorunda kaldım :sunny:

İkitellide gözüme çarpan ilk benzin istasyonuna uğradım ve motoru park edip aynı yerde bulunan burger kingte güzel bir yemek molası verdim..
Yemegi yiyip karnımı doyurduktan hemen sonra yanda bulunan migrosa girdim ve yolculugu çekilmez halden kurtarmak için işimi görebilecek bir havuz/deniz gözlügü baktım..
Ama ne yazık ki migrosta ki gözlük arayışım başarısız sonuçlandı ve kendimi dışarı attım.
Benzin ışıgının da yanmasıyla istasyonda ki pompaya yanaştım ve depomu fulledim (26TL ye depo fullemenin tadı da paha biçilemez bir duygu)
Yakıt ikmalini tamamladıktan sonra hemen karşıda bulunan deposite avm ye geçtim ve spor magazalarından birine girerek birkaç deniz/havuz gözlüğü denemelerimden sonra kaskın üzerinden yüzüme tam oturan bir bisiklet gözlügü aldım :bounce:

Avmde ki küçük alışverişimi tamamladıktan sonra dogru yola koyuldum ve e-5 den çorluya dogru hareket ettim.
KLX in en hoşuma giden ve beni en çok etkileyen tarafı ; Yolda ki tümsek, çukur, yama ve her türlü bozuk zeminin üstesinden sessizce gelmesi oldu. Nasıl anlatsam bilemiyorum içim içime sıgmıyor.. Hani böyle, bozuk zeminden dolayı yavaşlamak zorunda kaldıgımız yerler olur.. Heh işte öyle yerlerde O engebelerin üzerinden geçerken gereksiz yavaşladıgımı görünce KLX e hayran kaldım!
Yolda ki çukuru, bozuk satıhı bu kadar yumuşak biçimde yutması gerçekten çok hoşuma gitti. Buna ister cross motorun genel özelliği, ister süspansiyonu, isterseniz ön tekerlegin büyük ebatı.. ne derseniz deyin. O bu işi biliyor.
Yolda ki performansı 250 cc lik bir cross motor için etkileyici, çok seri ve ara hızlanması da çok güzel, yalnız şunu söylemeliyim ki motorun hafifliginden dolayı 90-100 sonrası hızlarda biraz fazla rüzgardan rahatsız edici olabiliyor. Kısa süreli bir top speed denememde hafif yokuş aşagı max. 130 km/h gördüm ama dedigim gibi bu hız bana KLX için gereksiz oldugu gibi rahatsız edici geldi. Deneme şansı olmamış arkadaşlar için belki de bu süratler çok düşük veya komik gelecektir ama degerlendirmeyi bu konseptde yaptıgımızı unutmayalım, sonuçta bir racing/naked veya yüksek cc deki başka bir alternatif degil..

Sonuç olarak KLX250; Hakkını vererek henüz dağa bayıra vuramasamda tadından yenmeyecek çook keyifli bir motor oldugunu bana hissettirdi.
İkitellide aldıgım 26 TL lik benzinde 120 km'den sonra anca ışık yaktı :bestmt:

hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. memnun kalacağından eminim. saygılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Serhat ,motorunu güle güle kullan
ben kullandım,hakikaten güle güle kullanılıyor senin motor:)
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Hayirli olsun Serhat kardes kazasiz belasiz inşallah.Arkadaşlar bizim motorlarda amortisör ayarlarıyla oynayan oldu mu hiç ?
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
16
Serhat ,motorunu güle güle kullan
ben kullandım,hakikaten güle güle kullanılıyor senin motor:)

Eyvallah abi sizlerin sayesinde..
hele ki beni düşün, O ilk heyecan.. agzımın kulaklarıma vurdugu yüzümde ki o eşsiz ifade = mutluluk :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:23 ----------

Hayirli olsun Serhat kardes kazasiz belasiz inşallah.Arkadaşlar bizim motorlarda amortisör ayarlarıyla oynayan oldu mu hiç ?

Saolasın Ferad eyvallah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Serhat,motor alınınca adettir kurban kesilir,olmadı bir horoz filan bi de fotoğrafları çekilip forumda paylaşılır:)
biz bi sade gazoz bile görmedik:)
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
16
Savaş abicim iyi hatırlattın, benim heyecandan aklıma gelmedi o iş :pr: horoz işini hemen çözmem lazım.
hatta haftasonu uçmakdereye bi gideyim ben, yol üzerinde ki köylerden de bi horoz alır klx'e sırtlarım artık :) klx in fotoğraflarını çok yakında ekliyorum..
ayrıca sporcu adama gazoz yakışmaz :) salona geldiğinde sporcu içecegi iç :)
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Klx'i çeşitli aşamalardan geçiriyorum. Arazide deneme imkanı yarattım. Benim için şu aşamada fazlasıyla yeterli geldi. Öncesinde cruiser kullandığım için arazide bile çok sakin düşük devir kullanıyorum o bazen problem oluyor. Alışkanlık olmuş. Şu an üzerinde orjinal egsozu ve dişlisi var. FMF egsoz ve 48 dişlisi duruyor. İhtiyaç olursa kullanacağım ilerleyen zamanlarda.

Bu arada yakıtım git gide sürekli düşüyor.:)

Son alımlarımda 2 seferdir aynı değeri yakaladım 15,5 kuruş yani 100 km\3.25 litre. Şu an 95 oktan benzinin fiyatı 4,76 TL.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İki hafta önce Istrancalardaydım.bir kaç klx fotoğrafı ekliyorum




 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Çok güzel kareler hocam bunlarda benden olsun gerçi fotolar pek iyi değil ama :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst