- Katılım
- 11 Mar 2012
- Mesajlar
- 817
Sağol dostum aslında ne benim ne de motorun suçu var eski işyerimdeki bir şerefsiz yüzünden bu sorun baş gösterdi.Bir an önce atlatacağız inşallah.Egsantrik zincirinin öyle pat diye kopacağını sanmıyorum kullanıma bağlı genelde 40 50 binden sonra uzamaya başlar diye biliyorum.Zaten uzayınca ses yapar belli eder.Ben ne olur ne olmaz diye egsantrik zincirini de değiştireceğim zaten motor 36 000 km de
Eski işyerindeki kişi ne yaptıki merak ettim ? Birde debriyaj balatalsı ortalama ne kadar süre gidiyor bunu merak ediyorum.