Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Sağol dostum aslında ne benim ne de motorun suçu var eski işyerimdeki bir şerefsiz yüzünden bu sorun baş gösterdi.Bir an önce atlatacağız inşallah.Egsantrik zincirinin öyle pat diye kopacağını sanmıyorum kullanıma bağlı genelde 40 50 binden sonra uzamaya başlar diye biliyorum.Zaten uzayınca ses yapar belli eder.Ben ne olur ne olmaz diye egsantrik zincirini de değiştireceğim zaten motor 36 000 km de

Eski işyerindeki kişi ne yaptıki merak ettim ? Birde debriyaj balatalsı ortalama ne kadar süre gidiyor bunu merak ediyorum.
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Eski işyerindeki kişi ne yaptıki merak ettim ? Birde debriyaj balatalsı ortalama ne kadar süre gidiyor bunu merak ediyorum.
Mesleğim icabı paketçilik yapıyorum işyerinin motorda az bir yağ kalmıştı patron 20-50 alpet otomobil yağı verdi itiraz ettim ama koy bir şey olmaz dedi.5 gün sonra motor kitlendi o da atlamış benim motora çekmiş ücra bir yere açmış yağ doldurma kapağını son gaz asılıyor benim motora 5 dk geç kalsam motor orda yanıyordu.Neyse sonra kavga dövüş polis falan derken bu kabul etti bir sorun varsa yaptırırım gibisinden çalıştırdık motorda tık yoktu hatta diğer gün 2 ustaya gösterdim yağını değiştik sorun yok gibiydi ama motor 1 ay sonra patlak verdi.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Gaza geldim, KLX ile Bulgaristan'a gidiyorum. Hazırlıklarımı yapıp yola çıkıcam. Dualarınızı eksit etmeyin :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gaza geldim, KLX ile Bulgaristan'a gidiyorum. Hazırlıklarımı yapıp yola çıkıcam. Dualarınızı eksit etmeyin :D

Hayırlı yolculuklar,KLX i yurtdışına ilk sen çıkaracaksın:)
benim de bir haftasonu niyetim var gitmeye,yolculuk ne zaman?
Rota nasıl?
2 günlüğüne topu topu,
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Önemli bilgi arkadaşlar eğer 40 derece üzeri sıcaklıkta bir iklimde yaşıyorsanız 10-50 yağ kullanın.Kawasaki owners manuel de yazıyor
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Hayırlı yolculuklar,KLX i yurtdışına ilk sen çıkaracaksın:)
benim de bir haftasonu niyetim var gitmeye,yolculuk ne zaman?
Rota nasıl?
2 günlüğüne topu topu,

Rota basit abi :) İstanbul'dan otobandan Kapıkule oradanda memleket Kırcaali. Şu anda vardım çok sıkıcı bir yolculuktu. İstanbul - Edirne arası beni her seferinde öldürüyor.

Hayırlı yolculuklar blamir. Sıkıntısız gider gelirsin inşallah.
Teşekkür ederim..

Bu arada akıt ölçümü de yaptım. 5,78LT 26,47TL ile 179KM geçtim :D 100KM de3,2LT yapıyor. Saygılar.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
@ ferad motoru ne yaptın umarım fazla masraf cıkarmamıstır sadece biyel kolu bilyesinde mi sorun baska yerede sıçramıs mı
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
çok hızlısın blamir. adam gidiyorum dedi gitti resmen. otobandaki ortalama sürüş hızın kaçtı? çok az yakmış motorun tahminimce 110 u geçmedin.

@ferad abicim senin motoru alıp kaçmak köşede yağ kapağını açmak falan ne ilginçmiş benim motora yapsa bunu biri heralde dayağı yerdi.)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Rota basit abi :) İstanbul'dan otobandan Kapıkule oradanda memleket Kırcaali. Şu anda vardım çok sıkıcı bir yolculuktu. İstanbul - Edirne arası beni her seferinde öldürüyor.


Teşekkür ederim..

Bu arada akıt ölçümü de yaptım. 5,78LT 26,47TL ile 179KM geçtim :D 100KM de3,2LT yapıyor. Saygılar.
Çok yakmış hacı 3 Litre yaktığı zamanıda gördük.. :)neyse artık bulgar benzini ile telafi edersin :queen:
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
çok hızlısın blamir. adam gidiyorum dedi gitti resmen. otobandaki ortalama sürüş hızın kaçtı? çok az yakmış motorun tahminimce 110 u geçmedin.

@ferad abicim senin motoru alıp kaçmak köşede yağ kapağını açmak falan ne ilginçmiş benim motora yapsa bunu biri heralde dayağı yerdi.)

Aynen öyle 90-100-110 arası sürdüm. Fazla süratlerde güvenli hissetmiyorum. Çok fazla düşününce olmuyor zaten :D
Bu arada Bulgaristan'a gidecek olanlar için bilgi. Bulgar gümrüğün de çalışma sebebi ile giriş gişeleri öne çekilmiş. Araç sigortası yaptırmak için gişelerden geçmeniz gerekiyor fakat sigorta olmadanda geçirmiyorlar :D Git türk tarafında yaptır dediler bana. Gidip fiyatını sorduğumda resmen şok oldum. 1 aylık sigorta 80Euro, bulgarda 25 euro. Tabiki türk tarafında yaptırmadan tekrar bulgara gittim ve pasaportumu rehin bırakarak gişeden geçtim ve bulgar tarafında sigortamı yatırıp geri döndüm, motoruma bindim ve yoluma devam ettim. Bana biraz yokuş yaptılar ilk defa başıma geldi.

Bulgarca bilmeseniz bile gümrükteki bulgar memurlar az çok türkçe biliyorlar. Ruhsatı gösterin ve sigorta yaptırıcam diyin yardımcı olsunlar. Kıllık yapanda çıkabilir en kötü ihtimal türk plakalı bir araçtan rica edersiniz o girip yaptırır sonra arkadan size verir.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Aynen öyle 90-100-110 arası sürdüm. Fazla süratlerde güvenli hissetmiyorum. Çok fazla düşününce olmuyor zaten :D
Bu arada Bulgaristan'a gidecek olanlar için bilgi. Bulgar gümrüğün de çalışma sebebi ile giriş gişeleri öne çekilmiş. Araç sigortası yaptırmak için gişelerden geçmeniz gerekiyor fakat sigorta olmadanda geçirmiyorlar :D Git türk tarafında yaptır dediler bana. Gidip fiyatını sorduğumda resmen şok oldum. 1 aylık sigorta 80Euro, bulgarda 25 euro. Tabiki türk tarafında yaptırmadan tekrar bulgara gittim ve pasaportumu rehin bırakarak gişeden geçtim ve bulgar tarafında sigortamı yatırıp geri döndüm, motoruma bindim ve yoluma devam ettim. Bana biraz yokuş yaptılar ilk defa başıma geldi.

Bulgarca bilmeseniz bile gümrükteki bulgar memurlar az çok türkçe biliyorlar. Ruhsatı gösterin ve sigorta yaptırıcam diyin yardımcı olsunlar. Kıllık yapanda çıkabilir en kötü ihtimal türk plakalı bir araçtan rica edersiniz o girip yaptırır sonra arkadan size verir.

Bulgar levası nelere kaadir ağam :cherry:
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
cenkito: Parca siparislerini verdim bekliyorum dostum cok sukur sorun sadece bilyada ama komple biyel kolu seti almak gerekiyor bu tarafta olmadigi icin rum tarafindan aldiricaz parcalari.
intertiya:Dayaktan fazlasi olacak dostum ama herseyin zamani var ;)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
ferad Sedat orada selamımı söyle :D Bu işlerde baya tecrübelidir.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
KTM deki asalete bakın hele ve o motorun burada 7.000TL oladuğuna inanabiliyormusunuz?
uneom.jpg


Buda gaza gelip kabak lastiklerle drift denemem :D Kuzenin konuşlar komik gelebilir...
[YT]lpzBe0N67sQ[/YT]
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Bu arada motorumu satma kararı aldım. Satma sebebim ise special bir motor almak. :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-cok-temiz-tertemiz-klx250-123641128/detay/
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Ulan arkadaş 80 model motorun biyel kolu ayrı satılıyor ama ne hikmetse bizim motorlarınki komple krank seti olarak satılıyor kafa yiyeceğim.Kx 250 lerinki falan uymaz mı acaba bizimkine ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst