Kawasaki er6n & ducati monster 696

Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
37
2 naked ikiside cok guzel fakat sizce hem performans hem ses hem konfor hemde dizayn bakımından karsılastırırsak hangisi alınır ?
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba kardeşim.. ducati monster çok yakar er6n e göre nakedler arasında en eko olarak er6n bilinir..parasal sıkıntın yoksa monster al daha kaslı bi görüntüsü var..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 ----------

bu arada bende beverly 500 arıyordum :) sende var mı şuanda??varsa satcak mısını fiyyat ne istersin?bide detaylarını bi söyleyiver model km ?:)
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
er 6 istersen 2008 model abs li modeli mevcut özelden ulaşabirsin



bevirli 500 bende var. çok temiz cirilop gibi 5 binde 2006 model
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
268
Konfor açısından Monster sınıfta kalır. Oturma pozisyonu çok rahatsız. Özellikle Ducati sevdanız yoksa gereksiz bir harcama olur bence.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ducati Monster, kaliteli bir İtalyan motosikleti olarak klasikler arasındaki yerini almış bir model. Eğer ekonomik problem yoksa, parça fiyatları vs. dert edilmeyecekse keyif için binilebilecek ayrıcalıklı bir makina.
Yalnız racing oturma pozisyonuna sahip naked bir makina olarak pek konforlu sayılmaz.

ER6, 650cc sınıfında orta sınıfa yönelik ekonomi amaçlı piyasada yer almakta olan bir model ve dik oturma pozisyonu ile Ducati'ye nazaran daha konforludur.

2 makina da çift silindirli olduğu için takacağın egsoza göre alacağın ses çok da farklı olmayacaktır.
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
12
Kesin Japon makinası al er6 sorunsuz makinadır kullanımı sehir içinde daha kolaydır.
az yakması teknoljik üstünlükleri vs vs vs..
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
er 6 istersen 2008 model abs li modeli mevcut özelden ulaşabirsin



bevirli 500 bende var. çok temiz cirilop gibi 5 binde 2006 model

iki motor içinde fiyat teklifi ve foto rica ediyorum acun bey..özelden ulaşmaya çalıştım sanırım gitmiyor mesajlar..hoşçakalın..ayrıca başlıktan farklı b konu içerisine girdiğimden dolayı özür diliyorum..saygılar
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Er6 N benim de takibimde olan bir motosiklet. + larını okudukca daha bir hayranlık duyuyorum... peki bu iki makina arasındaki yol tutusu ve dengesi acısından karşılaştırırsak Ayrodimakligi virajdaki dengesi falan nasıl..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
er6n ulaşım aracıdır, ekonomiktir, duygusal bi heyecan patlaması yaşatmaktan uzaktır :) 696 ise keyif aracıdır, ben farklıyım demenin bi yoludur, statü sembolüdür.
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
37
er6n ulaşım aracıdır, ekonomiktir, duygusal bi heyecan patlaması yaşatmaktan uzaktır :) 696 ise keyif aracıdır, ben farklıyım demenin bi yoludur, statü sembolüdür.

aklım karıştı :) benim istediği zevk ve performans masraf ve yakmasını onemsemıyorum pek zevk almak ıstıyorum fakat kılom var bu yuzden mosnterda rahat edemicemi dusunuyorum er 6 n cok gusel fakat ducatı bole sanki beni çekiyor er 6 alsam monsterda kalım kalıcakmıs gibi oluyor:pr:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
268
aklım karıştı :) benim istediği zevk ve performans masraf ve yakmasını onemsemıyorum pek zevk almak ıstıyorum fakat kılom var bu yuzden mosnterda rahat edemicemi dusunuyorum er 6 n cok gusel fakat ducatı bole sanki beni çekiyor er 6 alsam monsterda kalım kalıcakmıs gibi oluyor:pr:

İkisine de binmeden son kararını verme.

Ama dediğin gibi. Monster kilolu insanlara çok uygun olmayabilir. Mantıklı bir çok amaçlı motosikletten daha çok egzotik bir aksesuar aracı gibi. Ben ER-6n üzerinde Monster'da olacağımdan çok daha mutluyum.
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
37
peki nasıl test edebilcegeğimiz yerler varmı yada kiralıyabileceğimiz?
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ben çok kilolu değilim ama iriyim boyumda 1.82. bu durumda dahi arkadaşımın monster 696'sı üzerinde komik duruyorum. hele ki göbek basen falan genişse hiç olmaz.
mesela bahsettiğim arkadaşım ince yapılı ve motoru üzerinde çok şık duruyor. ama er6-n de çok kalıplı bi motor değil onu da belirtmek lazım. bunları test etme imkanı ya da kiralama fırsatı bulamazsın ancak hazır istanbuldaymışsın kızıltoprağı dolaşıp istediğin tüm motorların üzerine binip oturuş pozisyonuna bakabilirsin.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ben çok kilolu değilim ama iriyim boyumda 1.82. bu durumda dahi arkadaşımın monster 696'sı üzerinde komik duruyorum. hele ki göbek basen falan genişse hiç olmaz. mesela bahsettiğim arkadaşım ince yapılı ve motoru üzerinde çok şık duruyor.

abi kadife çeketten bahseder gibi yazmışın :mrgreen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Er6 N benim de takibimde olan bir motosiklet. + larını okudukca daha bir hayranlık duyuyorum... peki bu iki makina arasındaki yol tutusu ve dengesi acısından karşılaştırırsak Ayrodimakligi virajdaki dengesi falan nasıl..

Bukonuda pek fazla bilgisi olan yok sanırım. Yada henuz gormemişlerdir. Ben yazın bol virajlı yayla yollarına cok gidiyorum. Motorun dengesi, viraj kabiliyeti cok onemli. Er6 N in viraj kıvraklıgı nasıl. Yardımlarınızı bekliyorum..
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Hocam bence Suzuki b-king i de degerlendirmeye al.Sonucta hepsi ayni klasmandaki motosikletler. B-Kingin sana daha cok yakisacagini dusunuyorum.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Hocam bence Suzuki b-king i de degerlendirmeye al.Sonucta hepsi ayni klasmandaki motosikletler. B-Kingin sana daha cok yakisacagini dusunuyorum.

honda x-11.. nakedlerin kralıdır.. b-king çıktı mertlik bozuldu gerçide.. benim için hala vazgeçilmezdir
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
44
monster'ın teknolojisi ve motoru er6n ile karşılaştırılmaz bence çok farklı bir makina. Ama herşeyde performans ve teknoloji değil tabi.

2 motorun sıfırını alacak olursam çokçok daha ucuza sn'ye düşünmeen kawa alırdım.

Ama kawa ile 650'nin motorunu kullanan Suzuki gladius mu dersen kesin suzuki derdim.

hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst