Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Abi Allah kaza bela vermesin..Maşallah diyeyim öncelikle..

Sorunuma gelince pert bir cbr 125r'm var abi..Sigortadan parayı alınca üzerine para ekleyip er5 almayı düşünüyorum..
Sahibindene bakıyorum bi aralar 4.5-5 lirayada motor varken şuan millet uçmuş 7-7.5 liradan basediliyo..
Şimdi sizce bu kabartılmış yani halimi yoksa normal piyasası bumudur..

Temiz bir er5 i ne kadar'a alabilirim..
Örneğin senin motorun özelliklerinde şimdiden teşekkür ederim:rendeer:

temiz bir er 5 için 6.000-6.500 TL i gözden çıkarmalısın özellikle 2005 model ve üstü için.mesela 3 hafta önce ben aldım 5.600 TL e ama bile bile lades dedim zira debriyaj bitikti ufak tefek eksiklikleri vardı neticede aynı paraya geldi,geliyor...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
temiz bir er 5 için 6.000-6.500 TL i gözden çıkarmalısın özellikle 2005 model ve üstü için.mesela 3 hafta önce ben aldım 5.600 TL e ama bile bile lades dedim zira debriyaj bitikti ufak tefek eksiklikleri vardı neticede aynı paraya geldi,geliyor...

Anladım teşekkür ederim:)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Anladım teşekkür ederim:)

rica ederim...bu arada o 7.000-7.500 diyenlere sen pek aldırış etme sigortada bile bu aracın kasko değeri 5.800 TL civarı...servise götür olası eksiklikleri çıkart fiyattan düş kafandaki miktar ne ise önüne nakit koy bak bakalım ne oluyor ondan sonra..bende motoru alırken sahibi 6.300 TL diyordu ama kazın ayağı öyle değil, olmuyor:wiinkk:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
rica ederim...bu arada o 7.000-7.500 diyenlere sen pek aldırış etme sigortada bile bu aracın kasko değeri 5.800 TL civarı...servise götür olası eksiklikleri çıkart fiyattan düş kafandaki miktar ne ise önüne nakit koy bak bakalım ne oluyor ondan sonra..bende motoru alırken sahibi 6.300 TL diyordu ama kazın ayağı öyle değil, olmuyor:wiinkk:

İşte şimdi beni daha çok aydınlattın abi:)
Merak ettiğim olay buydu..
Benim motorda 2011di pert olduda sigortadan alıcağım paraya 3-5 kuruş ekliyerek daha yüksek cc bi motor almayı düşünüyodum..
er5 ede hep baktım motor alıcakken ama daha önceleri gözüm yemiyodu..
Şimdi kendime güveniyorum üstesinden gelebilirim:):p
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
benim motorun kasko degeri geçen sene 7.250 idi şimdi fiyatı 7.250 TL mi ediyor o zaman kardeşş.benim motorumun fiyatını kaskomu belirliyor öylemi diyorsun yani :silent:

uçuk kaçık değerini etmeyen şişik fiyatlı motorlara hiç bakma derim kardeş.
mal kendini uzaktan bakınca zaten belli eder ben burdayım diye birde dinle sesini kuzu gibi çıksın yap pazarlıgını al gitsin.fazla aranmanın pek anlamı yok zaten toplasan 2 elin parmaklarını geçmiyor temiz ER 5 ler :)
mesela biri bende kaldı geriye 9 tane daha aradan iyisini bulmak sana düşüyor :p
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
benim motorun kasko degeri geçen sene 7.250 idi şimdi fiyatı 7.250 TL mi ediyor o zaman kardeşş.benim motorumun fiyatını kaskomu belirliyor öylemi diyorsun yani :silent:

uçuk kaçık değerini etmeyen şişik fiyatlı motorlara hiç bakma derim kardeş.
mal kendini uzaktan bakınca zaten belli eder ben burdayım diye birde dinle sesini kuzu gibi çıksın yap pazarlıgını al gitsin.fazla aranmanın pek anlamı yok zaten toplasan 2 elin parmaklarını geçmiyor temiz ER 5 ler :)
mesela biri bende kaldı geriye 9 tane daha aradan iyisini bulmak sana düşüyor :p

tam olarak öyle demiyorum tabikide,ama neticede kasko değeri ,oluru ne ise o yada o na yakındır diyorum...senin motor 2007 model sanırım 7.250 TL bence ederidir.benimki 2005 model kasko değeri 5.800 civarı çıktı satış sırasında noterde ve daha en başında kafamdaki değere yakındı...özetle kasko değeri 5.800 olan 2.el motosiklet için 7.000 TL istemek saçma.he ama satıcı bunu istiyor diyelim kendi malıdır değerini kendine göre öyle biçmiştir vs.bişey diyemem...ama alıcı için biraz araştırma yapıp alacağı aracın ederi değeri nedir hangi eksiklikleri vardır değeri ne kadar eksiltir vb. bilmesi gerekir...mesela ben senin motora takaslı üstüne 1000 TL daha veririm...:cherry:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
benim motorun kasko degeri geçen sene 7.250 idi şimdi fiyatı 7.250 TL mi ediyor o zaman kardeşş.benim motorumun fiyatını kaskomu belirliyor öylemi diyorsun yani :silent:

uçuk kaçık değerini etmeyen şişik fiyatlı motorlara hiç bakma derim kardeş.
mal kendini uzaktan bakınca zaten belli eder ben burdayım diye birde dinle sesini kuzu gibi çıksın yap pazarlıgını al gitsin.fazla aranmanın pek anlamı yok zaten toplasan 2 elin parmaklarını geçmiyor temiz ER 5 ler :)
mesela biri bende kaldı geriye 9 tane daha aradan iyisini bulmak sana düşüyor :p

Abicim senin motor resimlerde bile kendini belli ediyo:p
Benim aradığım türde bi motor yani..
Sen istesen 7 bin lira tamam diyicem adam bakmış motoruna gözü gibi..
Sahibindene bakıyorum her yeri pas..Motoru yagdan gözükmüyo adam yazmış 7500 tl..
Sinirlenmemek elde değil..Birde milletimiz çok sever 500 lira fazla yazmayı pazarlık olcak ya Allah 'n emri:mrgreen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
tam olarak öyle demiyorum tabikide,ama neticede kasko değeri ,oluru ne ise o yada o na yakındır diyorum...senin motor 2007 model sanırım 7.250 TL bence ederidir.benimki 2005 model kasko değeri 5.800 civarı çıktı satış sırasında noterde ve daha en başında kafamdaki değere yakındı...özetle kasko değeri 5.800 olan 2.el motosiklet için 7.000 TL istemek saçma.he ama satıcı bunu istiyor diyelim kendi malıdır değerini kendine göre öyle biçmiştir vs.bişey diyemem...ama alıcı için biraz araştırma yapıp alacağı aracın ederi değeri nedir hangi eksiklikleri vardır değeri ne kadar eksiltir vb. bilmesi gerekir...mesela ben senin motora takaslı üstüne 1000 TL daha veririm...:cherry:

kasko değeri yanıltısı fazla kafana takma kısa bir örnek vereyi mesela.
eski model yuvarlak 10 silindir Jaguar'ları bilirsiniz 2 sene önce O araçları yok parasına veriyorlardı yakıtları yüzünden 3.000-3.500 Tl yanlış değil birebir şahit oldum hemde bankacı bir bayan satıyordu arabayı alan olmayınca otoparka çekip bırakmıştı öylece yatıyordu parkta.neyse bu aracın O zamanki kasko değeri neydi biliyormusunuz tam 20.000 TL :cyclopsan uyanık bir galerici bu araçları bulup topluyormuş sonraa :cat: kasıtlı perte çıkartıp parayı alıyormuş kaskodan araç başı ortalama 15.-16.000 TL kazanç :cyclopsan

benim motoru ben satıyorum mesela şimdiye kadar 3 tane gerçek alıcı çıktı 3'ünede vermedim gözüm tutmadı.para'da zaten kesinlikle pazarlık yapmam neyse fiyatı şişirmeden onu yazarım maldan anlayan geliyor zaten.ben O motoru bulana kadar göbeğim çatladı ama yeter 1 senedir biniyorum artık başkası kullansın :) yeni motor alma zamanı geldi fiyatlar şişik ama ederini bulursam gözünün yaşına bakmadan Allah'ın izniyle alırım 3-5 önemli değil yani bakımlı orjinal olsun yeter.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:36 ----------

Abicim senin motor resimlerde bile kendini belli ediyo:p
Benim aradığım türde bi motor yani..
Sen istesen 7 bin lira tamam diyicem adam bakmış motoruna gözü gibi..
Sahibindene bakıyorum her yeri pas..Motoru yagdan gözükmüyo adam yazmış 7500 tl..
Sinirlenmemek elde değil..Birde milletimiz çok sever 500 lira fazla yazmayı pazarlık olcak ya Allah 'n emri:mrgreen:

benim motorumu ben övmüyorum hiç Arkadaşlar övüyor :)
biliyorlar nekadar Titiz bir İnsan oldugumu.bu zamana kadar hiç çakma mal kullanmadım araçlarımda hep orjinalden yanayım.
yine diyorum ilk 3 içindedir benim ER 5 orası kesin :)
sağı solu kir pas içinde-sinyali,farı kırık motosikletlere hiç bakmam direk geçerim.dış aksamına bakmayan adam iç aksamına hiç bakmaz :cat:
dediğim gibi iyi araştıracaksın baktın eminsin motor temiz ve orjinal km ile oynanmamış saat gibi çalışıyor akranları ile kıyaslayıp alacaksın ha 7.000 ha 8.000 TL zaten ekstralarla o fiyatın üzeri boş.
ben benim er 5 i satsam aynı temizlikte masrafsız bir er 5 kesinlikle bulamayacağımı biliyorum O yüzden eğer satarsam er 6 N alacağım Allah'ın izniyel sizlerede tavsiye ederim.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
kasko değeri yanıltısı fazla kafana takma kısa bir örnek vereyi mesela.
eski model yuvarlak 10 silindir Jaguar'ları bilirsiniz 2 sene önce O araçları yok parasına veriyorlardı yakıtları yüzünden 3.000-3.500 Tl yanlış değil birebir şahit oldum hemde bankacı bir bayan satıyordu arabayı alan olmayınca otoparka çekip bırakmıştı öylece yatıyordu parkta.neyse bu aracın O zamanki kasko değeri neydi biliyormusunuz tam 20.000 TL :cyclopsan uyanık bir galerici bu araçları bulup topluyormuş sonraa :cat: kasıtlı perte çıkartıp parayı alıyormuş kaskodan araç başı ortalama 15.-16.000 TL kazanç :cyclopsan

benim motoru ben satıyorum mesela şimdiye kadar 3 tane gerçek alıcı çıktı 3'ünede vermedim gözüm tutmadı.para'da zaten kesinlikle pazarlık yapmam neyse fiyatı şişirmeden onu yazarım maldan anlayan geliyor zaten.ben O motoru bulana kadar göbeğim çatladı ama yeter 1 senedir biniyorum artık başkası kullansın :) yeni motor alma zamanı geldi fiyatlar şişik ama ederini bulursam gözünün yaşına bakmadan Allah'ın izniyle alırım 3-5 önemli değil yani bakımlı orjinal olsun yeter.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:36 ----------



benim motorumu ben övmüyorum hiç Arkadaşlar övüyor :)
biliyorlar nekadar Titiz bir İnsan oldugumu.bu zamana kadar hiç çakma mal kullanmadım araçlarımda hep orjinalden yanayım.
yine diyorum ilk 3 içindedir benim ER 5 orası kesin :)
sağı solu kir pas içinde-sinyali,farı kırık motosikletlere hiç bakmam direk geçerim.dış aksamına bakmayan adam iç aksamına hiç bakmaz :cat:
dediğim gibi iyi araştıracaksın baktın eminsin motor temiz ve orjinal km ile oynanmamış saat gibi çalışıyor akranları ile kıyaslayıp alacaksın ha 7.000 ha 8.000 TL zaten ekstralarla o fiyatın üzeri boş.
ben benim er 5 i satsam aynı temizlikte masrafsız bir er 5 kesinlikle bulamayacağımı biliyorum O yüzden eğer satarsam er 6 N alacağım Allah'ın izniyel sizlerede tavsiye ederim.

bundan sonraki tercihim Er 6 N olacak benimde,gerçekten güzel makina kıçım selesi ile buluştu tadına baktım biraz:cat:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Merhabalar bende hala burdayım beni unutmayın:p

arkadaşım bende motorumu daha yeni sattım bir hafta olmadı bile 2004 modeldi cillop gibiydi siteden resimlerine bakabilirsin.Dedikleri gibi temiz bir er-5 için 6000 lira ile 7000 lirayı gözden çıkaracaksın:wiinkk: ben motorumu 7000 lira yazmıştım sıkıştığım için 6250 liraya verdim hatta sattığım anda sorun yaptı 6150 ye verdim:cherry:

Bu arada serhat abi zevklerimiz aynı alırsam kasımda falan er6n alcam kısmetse. antalyada vardı bitane 8000 istiyordu kaçırdım onu satılmış:farao: şimdi pusuda bekliyorum :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Merhabalar bende hala burdayım beni unutmayın:p

arkadaşım bende motorumu daha yeni sattım bir hafta olmadı bile 2004 modeldi cillop gibiydi siteden resimlerine bakabilirsin.Dedikleri gibi temiz bir er-5 için 6000 lira ile 7000 lirayı gözden çıkaracaksın:wiinkk: ben motorumu 7000 lira yazmıştım sıkıştığım için 6250 liraya verdim hatta sattığım anda sorun yaptı 6150 ye verdim:cherry:

Bu arada serhat abi zevklerimiz aynı alırsam kasımda falan er6n alcam kısmetse. antalyada vardı bitane 8000 istiyordu kaçırdım onu satılmış:farao: şimdi pusuda bekliyorum :)

benim bir kötü huyum var sattığım motorun aynısını almamaya özen gösteriyorum :)
2004 model gayet normal bir ücret hayrını gör kardeş.
er 6 2006 model az km de 8.000 TL'ye fazladan bulursan banada haber ver sevinirim :)
ben 2007 ye 7500 tl diyorum bazen acaba dediğim oluyor,bana 8.000 TL ye mal oldugu halde, ama hakkı'da bu fiyat hatta daha fazla yazanlar bile var.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
KLR650 aldım ama bir gözümde bu motorda kaldı ya hadi neyse...belki kader yollarımızı kesiştirir biyerlerde:)
hayranım bu topice hep canlı
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Arkadaşlar talihsiz bir olay geçti başımdan üzüntümü sizinle paylaşayım dedim.
Geçen sabah işe gitmek üzere evden çıktım tam arabanın kapısını açarken 50 metre ilerde duran motosikletimin benim park ettiğim gibi durmadığını farkettim. yanına gittiğimde ise sinirden ağlayacatım. Dengesizin biri motoru bi şekilde düşürmüş sağ arka panel kırılmış. araba ile mi çarptılar ne oldu bilmiyorum. Çocuk falan düşürdü desem 200 kg makineyi çocuk yerden tekrar nasıl kaldırdı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 ----------

Hasar fotoları

bucvgywuofiah5sd5.jpg


bucvhfajptokem389.jpg


bucvhtsjlwt1twvdl.jpg


bucvi3nuqwnilz00p.jpg
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
allah korusun arkadaşım ama park ettiğin yer pekte tekin biryer değil gibi aşağısı ağaçlık bir yol kenarı gibi duruyor dostu var düşmanı var biri iteklemesin aşağıya:queen:motorunun başına gelen en kötüsü bu olur inşallah nazar değmiş bebek gibi motora:pale:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Abim üzüldüm valla depoda veya başka biryerinde inş bir sorunu yoktur? Daha önemli olan yerler oralar çünkü

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 ----------

Arjantinli kardeş sen gönül rahatlığı ile motorunu sat aynı temizlikte makine ararsan hatır işi benimkini verebilirim :)

Bu arada bak işte kendi kendine nazar ettin :cherry: Yarım saat öncesi Çekmişsin bu mesajı:queen::pr:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
millete batıyor kardeşim park eden motosiklet illa oynuyorlar illa bi kurcalama bi müdehale söz konusu...nedir olayları ben anlamakta zorluk çekiyorum...hele hele yan sehpada duran bir motor görmesinler...bugün benimkinide park ettiğim yerde kurcalamışlar yan sehpadan alıp ileri geri yapılmış belli yerini değiştirmişler ki hiç alakasız biryerde ne yaya ne araba nede başka bir olayda engel söz konusu...sol ayna duvara yaslanmış geri itmiş kendini akşam iş çıkışı aynayı ayarladım...gerçekten sövüyorum bu tip insanlara ne 7 cedleri ne başka akrabasal bağlantıları kalıyor o derece yani:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 ----------

Arkadaşlar talihsiz bir olay geçti başımdan üzüntümü sizinle paylaşayım dedim.
Geçen sabah işe gitmek üzere evden çıktım tam arabanın kapısını açarken 50 metre ilerde duran motosikletimin benim park ettiğim gibi durmadığını farkettim. yanına gittiğimde ise sinirden ağlayacatım. Dengesizin biri motoru bi şekilde düşürmüş sağ arka panel kırılmış. araba ile mi çarptılar ne oldu bilmiyorum. Çocuk falan düşürdü desem 200 kg makineyi çocuk yerden tekrar nasıl kaldırdı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 ----------

bu arada geçmiş olsun birader...faça bozulmuş sıkıcı tabi ama bu kadarla atlattığına dua et depo vs.de darbe görebilirdi...nazarı olsun...
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
allah korusun arkadaşım ama park ettiğin yer pekte tekin biryer değil gibi aşağısı ağaçlık bir yol kenarı gibi duruyor dostu var düşmanı var biri iteklemesin aşağıya:queen:motorunun başına gelen en kötüsü bu olur inşallah nazar değmiş bebek gibi motora:pale:


Vallaha kardeşim park yeri konusunda haklısın genelde kapalı otoparkta bırakıyorum ama bazen de evin önünde bırakabiliyorum. Artık bu da bana ders olsun neyapalım?

Abim üzüldüm valla depoda veya başka biryerinde inş bir sorunu yoktur? Daha önemli olan yerler oralar çünkü

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 ----------



Bu arada bak işte kendi kendine nazar ettin :cherry: Yarım saat öncesi Çekmişsin bu mesajı:queen::pr:

Yok kardeşim Allaha şükür başka bir yerinde birşey yok sadece kuyruk taşa gelmiş egzosta boşluğa denk geldiğinden kurtulmuş sade ve sadece kuyruk hasarlı ama inanın parçanın fiyatını duymak istemezsiniz. parça 395 TL ER5 etiketi ise 70 TL toplam maliyet 465 TL tutuyor ama sağlık olsun cana geleceğine mala gelsin diyerek avutuyoruz kendimizi. Ama şunu da anladım harbiden sakınılan göze çöp batıyormuş her gün sil temizle parlat en sonunda bu oldu :)

13273096333894560670.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Vallaha kardeşim park yeri konusunda haklısın genelde kapalı otoparkta bırakıyorum ama bazen de evin önünde bırakabiliyorum. Artık bu da bana ders olsun neyapalım?



Yok kardeşim Allaha şükür başka bir yerinde birşey yok sadece kuyruk taşa gelmiş egzosta boşluğa denk geldiğinden kurtulmuş sade ve sadece kuyruk hasarlı ama inanın parçanın fiyatını duymak istemezsiniz. parça 395 TL ER5 etiketi ise 70 TL toplam maliyet 465 TL tutuyor ama sağlık olsun cana geleceğine mala gelsin diyerek avutuyoruz kendimizi. Ama şunu da anladım harbiden sakınılan göze çöp batıyormuş her gün sil temizle parlat en sonunda bu oldu :)

13273096333894560670.jpg


e-bay de daha uygun fiyata kuyruk var (tl bazında 50-60 TL gibi)...etiket içinde yüksek çözünürlüklü bir kamera ile diğer kuyruktan resim çek git bir grafikere bastır o da 30-40 tl tutar.yazık günak plastik bir aksam için o kadar para bağlama...:cat:
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
e-bay de daha uygun fiyata kuyruk var (tl bazında 50-60 TL gibi)...etiket içinde yüksek çözünürlüklü bir kamera ile diğer kuyruktan resim çek git bir grafikere bastır o da 30-40 tl tutar.yazık günak plastik bir aksam için o kadar para bağlama...:cat:

Eyvallah kardeşim ilgin için sağol ama orjinal olsun istiyorum bakacaz artık işin esası kopan yeri yapıştırdım. çiziğe de hafifçe siyah sprey püskürttüm dikkatli bakmayınca anlaşılmıyor bile ama içime sinmiyor pırıl pırıl motoru bi uyduruk parça ile bırakamam değiştirmeliyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst